tvt Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Hallo, ik heb mijn Sportage 16GDI, X-cutive op 19 nov 2010 besteld. Deze wordt vrijdag 11 feb. 2011 geleverd. Tim van Tilburg (tvt) Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Hallo, ik heb mijn Sportage 16GDI, X-cutive op 19 nov 2010 besteld. Deze wordt vrijdag 11 feb. 2011 geleverd.Tim van Tilburg (tvt) Nog 3 keer slapen Tim van Tilburg... SPANNEND !!! Laat dan ff iets weten h Quote
jpnijmegen Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Nog 3 keer slapen Tim van Tilburg... SPANNEND !!! Laat dan ff iets weten h Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Vandaag te horen gekregen dat hij 25 februari bij de dealer binnen komt en begin maart geleverd gaat worden. Men vertelde er wel bij dat de benzine varianten moeilijker leverbaar waren op dit moment. Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Hallo, ik heb mijn Sportage 16GDI, X-cutive op 19 nov 2010 besteld. Deze wordt vrijdag 11 feb. 2011 geleverd.Tim van Tilburg (tvt) 11022011 staat wel leuk op je kentekenbewijs Nu nog een leuk kenteken. Fotoooooooo's Quote
sliams Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Hallo, Mijn eerste post, leuk om op dit forum rond te klikken. Op 7 februari is mijn Sportage 1.7 CDRi X-clusive besteld (Dark Gun). Verwachte levertijd: 6 mei 2011. Ze zeggen dat de 'verheugperiode' het leukste is, maar toch voelt het niet zo...kan niet wachten! Groeten, Sliams Quote
superericje Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 HOERA!! net telefoon van de Kiadealer gehad. Volgende week komt hij aan in Nederland en de (verwachte) leverdatum is nu 25-02-2011!!! Dat is over 2.5 week al! JIPPIEEEEE :lol: versie: 2.0 executive pluspack/ panoramadak/ navigatie... Quote
elmerblues Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Toch wel apart die verschillen...Sliams zit op 3 maanden en Superericje op 4 maanden, terwijl ik al (vermoedelijke) levertijden van bijna een half jaar heb gehoord Quote
Alberts Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Heb mijn Sportage 2.0 CRDi X-clusive Sirius Silver 5 februari besteld levering eind mei begin juni is mij vertelt. Quote
superericje Geplaatst 10 Februari, 2011 Geplaatst 10 Februari, 2011 Mij is wel duidelijk geworden, dat de mensen met panoramadak (veel) langer moeten wachten, zouden teveel mensen dit bestellen en dus levering te laag zijn... De dealer vertelde, dat hij een mail had gehad, dat mijn auto aankomende week in NL binnen kwam, dus als het goed is klopt alles en gaat het goed.. (hopelijk geen ongelukken oid tijdens vervoer...) oktober besteld.. eind februari dus leveren Quote
palimi Geplaatst 10 Februari, 2011 Geplaatst 10 Februari, 2011 Hallo en een hele goede middag, Ook ik heb vandaag een telefoontje gekregen van de dealer dat mijn sportage volgende week in nederland aankomt. Kia Sportage 2.0 liter automaat Exclusive met panoramadak kleur machine zilver. Heeft maar een half jaar geduurd, maar eerst zien en dan geloven zeggen ze, maar ga er wel vanuit dat het goedkomt. Quote
smetjesmee Geplaatst 10 Februari, 2011 Geplaatst 10 Februari, 2011 Gisterenavond stuurde ik nog een mailtje naar mijn dealer om te weten of de leveringstermijn voor de onze (besteld 24 jan) nog op 6 maanden staat. Hij heeft dit deze morgen bevestigd en had nog meer nieuws: voor bestellingen vanaf februari 2011 lopen de leveringstermijnen op tot ... en hou jullie vast... 9 maanden. Of dit enkel voor Belgi Quote
briksem Geplaatst 10 Februari, 2011 Geplaatst 10 Februari, 2011 Sportage 1,7 CRDi ecutive Plus Pack. 10 februari besteld...levering medio mei Quote
2011-sportage Geplaatst 10 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2011 Reactie op bericht smetjesmee Lijkt wel of je een kind neemt Quote
smetjesmee Geplaatst 10 Februari, 2011 Geplaatst 10 Februari, 2011 Reactie op bericht smetjesmeeLijkt wel of je een kind neemt Zeg dat wel... ik krijg er buikkrampen van ! Maar dat ik een trotse vader zal worden staat nu al vast. Quote
2011-sportage Geplaatst 11 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2011 Ik ben benieuwd wat de levertijden van de nieuwe sportage zijn.? Als we hier kunnen vermelden wanneer besteld en wanneer geleverd gekregen. Wat ik zelf betreft Sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur Sirius silver Besteld 21 nov 2010 Geleverd (nog niet vermoedelijk mrt/april) Uitvoering erbij gezet (was het vergeten) zojuist telefoon van de Kia dealer gehad. mijn sportage is zojuist van de band gerold bij de fabriek en met 2 a 3 weken komt hij aan in Nederland en de (verwachte) leveringsdatum zal dan een goede week later zijn. versie: 2.0 executive / panoramadak/ navigatie... Het aftellen kan beginnen Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Net telefoon gehad, auto komt waarschijnlijk in april maar ze kunnen het niet met zekerheid zeggen. Daar wordt je niet vrolijk van. Heb mijn huidige auto er bij ingeruild en daar zit de pijn op dit moment. Van de andere kant heb ik een contract getekend waarbij mijn auto wordt ingeruild voor een X bedrag. Ik kan er ook niks aan doen dat Kia niet kan leveren. Quote
sjomon Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Ik heb in rond 20 november 2010 een 2.0 CVVT X Ecutive plus pack Sirius zilver besteld. Vandaag te horen gekregen dat ik hem maandag 28 februari kan ophalen:razz::razz: ik laat nog wel een extra 12 volt aansluiting bij de achterbank maken voor alle aansluitingen van gameboys, dvd schermen etc tijdens de vakantie Nog twee weken wachten, moet kunnen Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Ik vraag mij eigenlijk af of de verkopende partij nog iets kan veranderen qua prijs aan de in te ruilen auto. Ik heb toch een contract getekend en dat is volgens mij bindend. Ook al duurt de levering langer als verwacht. Wie kan hier iets over vertellen? Quote
harter Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Ik vraag mij eigenlijk af of de verkopende partij nog iets kan veranderen qua prijs aan de in te ruilen auto. Ik heb toch een contract getekend en dat is volgens mij bindend. Ook al duurt de levering langer als verwacht.Wie kan hier iets over vertellen? Volgens mij kan en mag de dealer er niets meer aan veranderen. ik heb hetzelfde ook een auto ingeruild en moet nu ook tot april/mei wachten en rij daarom langer in mijn huidige auto rond. Quote
elmerblues Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 (aangepast) Net telefoon gehad, auto komt waarschijnlijk in april maar ze kunnen het niet met zekerheid zeggen. Daar wordt je niet vrolijk van.Heb mijn huidige auto er bij ingeruild en daar zit de pijn op dit moment. Van de andere kant heb ik een contract getekend waarbij mijn auto wordt ingeruild voor een X bedrag. Ik kan er ook niks aan doen dat Kia niet kan leveren. Ik moest even flink terugbladeren om te kijken wanneer je hem had besteld, maar dat is dus 21 september. Als hij in april geleverd wordt heb je dus 7 maanden(!!) moeten wachten...dat is nogal wat. Hier worden we inderdaad niet vrolijk van...het gaat weer precies de kant op met de wachttijden als toentertijd de sorento en vorige sportage. Het wachten is op het eerste bericht van iemand die een jaar moet wachten.. 11 Februari, 2011 aangepast door elmerblues Quote
elmerblues Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 11022011 staat wel leuk op je kentekenbewijs Nu nog een leuk kenteken. Fotoooooooo's Hij zou vandaag moeten hebben opgehaald maar ik zie van TVT nog geen hi-ha-hosanna verhaal. Hee TVT hoe zit het er mee? Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Ik moest even flink terugbladeren om te kijken wanneer je hem had besteld, maar dat is dus 21 september. Als hij in april geleverd wordt heb je dus 7 maanden(!!) moeten wachten...dat is nogal wat. Hier worden we inderdaad niet vrolijk van...het gaat weer precies de kant op met de wachttijden als toentertijd de sorento en vorige sportage.Het wachten is op het eerste bericht van iemand die een jaar moet wachten.. Maandag wordt ik terug gebeld over hoe nu verder. Ze zitten met mijn inruil auto in hun maag omdat hun afnemer op mijn auto zit te wachten. Kan zo even niets verzinnen voor een deugdelijke oplossing. Quote
elmerblues Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Maandag wordt ik terug gebeld over hoe nu verder.Ze zitten met mijn inruil auto in hun maag omdat hun afnemer op mijn auto zit te wachten. Kan zo even niets verzinnen voor een deugdelijke oplossing. Het moet jou probleem niet worden. Het enige wat je kan voorstellen om ze tegemoet te komen (hoewel je dat niet bent verplicht) is een gratis leenauto van hun kant. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 Het moet jou probleem niet worden. Het enige wat je kan voorstellen om ze tegemoet te komen (hoewel je dat niet bent verplicht) is een gratis leenauto van hun kant. Ja dat is heel leuk allemaal, MAARRRRR kijk uit...... Gaat de betreffende dealer failliet ben je alles kwijt incl leen auto die niet op jou naam staat. Dat doen we dus niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.