Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste forumbezoekers/leden,

Zoals misschien bekend heeft Ger w. ons verlaten als moderator en waren wij opzoek naar een vervanger om het moderator team te versterken.

Als men het draadje een beetje gevolgd heeft tot vandaag zijn er 2 leden die zich geroepen voelen om het moderator team te versterken.

Ik wil dan ook via deze weg Angelique (Onze eerste vrouwelijke moderator) en Betominice van harte welkom heten in het moderator team en hun bedanken hiervoor.

Ik ben ervan overtuigd dat Angelique en Betominice een frisse wind over het forum laten waaien met hun moderatorschap.

Posted

Van harte Angelique en Raymond met jullie moderatorschap.

en om gebruikers te corrigeren.

thWelcometotheGroupCup.gif

Posted

Klopt! Jouw versie is de meest uitgebreide versie met alle ins en outs. Vooral de outs.....wink.gif

Posted

Suc6 Angelique en Raymond !!

Tot nu toe had ik weinig te melden. maar dat kan de komende maand veranderen want dan wordt m'n SP3 geleverd. :P

Vrouwlief heeft nu een week of 6 een Venga en ze zegt dat ze er erg tevreden over is.

Be-rijdt je maar voor op vuurwerk als ik merk dat de aan mij geleverde SP3 niet is zoals tie op de foto staat :unsure:

Verder wil ik jullie toch wel een advies geven over enkele leden van dit forum.. ik noem geen namen maar hun aka is Smart en Bigwade.

Ze lijken me moeilijk in de hand te houden als opmerkelijke opmerkers van dit mooi forum.

Jullie kunnen het !!!