Alex VB Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Als het vervolg maar in een ander topic is aub.. Quote
2011-sportage Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Wanneer kan ik beginnen ???? Ben ook over de streep getrokken wanneer begin ik Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Als het vervolg maar in een ander topic is aub.. Nee Alex, lijkt me prima hier even verder te gaan. Reuring, leuk.. Een moderator is de agent en vangrail op dit forum en niet de nieuws brenger. Dat zijn de forum leden zelf. Daarin heeft Smart volstrekt gelijk. Ik kom er zo op terug. Er moet even duidelijk onderscheid zijn tussen moderator en KCG lid. Een moderator bekijkt forum en leidt waar nodig met verplaatsingen, slotjes en meer. Zonder echt in te grijpen in inhoud. De laatste ban van een lid is een jaar geleden oid. Lief zijn we hier, toch ? Een KCG lid bekijkt vragen en problemen vanuit een ander perspectief en maakt dat klaar voor communicatie richting KiaMNKL in overleg met andere KCG leden. Dan gaat het niet over een schroefje hier of daar maar om meer. Dat kost misschien ook meer tijd en werkelijk contact met de Kia Directie in (inmiddels) Breukelen. Smart en ik willen ook vooral als onafhankelijke veelposters en soms lekker onaangepast, commentaar kunnen leveren op zeurders en alle anderen. Dat valt soms goed en soms ook niet. Vandaar dat wij niet geschikt willen zijn als moderator, maar als KCG lid volhardend zijn. Nu, de frisse wind. Waar gaat het over ? Het gemiddelde Kia lid begint zo: Lid : Hoi ik ben X en heb een X besteld, ben benieuwd naar de levering.. Reacties: Tof, wij wachten ook al sinds 1830.. Lid : Na 48 maanden binnen, verkeerde kleur, maar we vinden hem geweldig.. Reacties: Veel veilige km en plaats eens wat foto's Lid : tof, warm welkom, man wat een kar…… Reacties: effe niks.. Lid : Hij rijdt wel er duur, waar kan ik dat claimen ? Reacties: Ja heb ik ook, waardeloos van Kia……. tijdje stil. Lid : Ik heb een experimentele 3D phone en die werkt niet, wat nu ? Reacties: Heb je al een kaart update ? Lid : voor 400 euro ? dacht het niet.. Lid : btw waarom doet die achteruitrij camera het niet in 3D ?, terug naar de dealer ? Reacties: ………kun je doen. etc. Lid : A ) Ben klaar met dit merk, die achteruitrijcamera is zooooooooooo matig, ik heb er geen vertrouwen meer in en stap over naar een ander merk. Lid : B ) opgelost……(en tevens laatste posting op dit forum) Frisse wind ? Er zijn er genoeg die geprobeerd hebben er iets van te maken. De digitale handleidingen De digitale werkboeken RaadjePlaatje De oudst rijdende Kia op dit forum Toertochten van heer Mol. Clubstickers etc. Vakantie tips Koffersets Moet ik doorgaan ? Er zijn er 10-15 hier die de boel levendig proberen te houden. Daar kan je zelf ook eens wat aan doen en is niet de taak van een moderator maar van de leden zelf. Moderators hebben we nu even genoeg, maar nu willen we ook nog graag een KCG lid. Met passie voor auto's, vlot van tong maar niet brutaal zou een pré zijn. AlexVB, bigwade en Smart zijn de andere leden. Verzamelpunt is doorgaans Nieuwegein (met prima koffie) grtz bw Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik val helemaal stil........het puntje past precies op de i....hahahahaha Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Tranen, heb er maar een bedankje achteraan gegooid.. Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Nee Alex, lijkt me prima hier even verder te gaan. Reuring, leuk.. Een moderator is de agent en vangrail op dit forum en niet de nieuws brenger. Dat zijn de forum leden zelf. Daarin heeft Smart volstrekt gelijk. Ik kom er zo op terug. Er moet even duidelijk onderscheid zijn tussen moderator en KCG lid. Een moderator bekijkt forum en leidt waar nodig met verplaatsingen, slotjes en meer. Zonder echt in te grijpen in inhoud. De laatste ban van een lid is een jaar geleden oid. Lief zijn we hier, toch ? Een KCG lid bekijkt vragen en problemen vanuit een ander perspectief en maakt dat klaar voor communicatie richting KiaMNKL in overleg met andere KCG leden. Dan gaat het niet over een schroefje hier of daar maar om meer. Dat kost misschien ook meer tijd en werkelijk contact met de Kia Directie in (inmiddels) Breukelen. Smart en ik willen ook vooral als onafhankelijke veelposters en soms lekker onaangepast, commentaar kunnen leveren op zeurders en alle anderen. Dat valt soms goed en soms ook niet. Vandaar dat wij niet geschikt willen zijn als moderator, maar als KCG lid volhardend zijn. Nu, de frisse wind. Waar gaat het over ? Het gemiddelde Kia lid begint zo: Lid : Hoi ik ben X en heb een X besteld, ben benieuwd naar de levering.. Reacties: Tof, wij wachten ook al sinds 1830.. Lid : Na 48 maanden binnen, verkeerde kleur, maar we vinden hem geweldig.. Reacties: Veel veilige km en plaats eens wat foto's Lid : tof, warm welkom, man wat een kar…… Reacties: effe niks.. Lid : Hij rijdt wel er duur, waar kan ik dat claimen ? Reacties: Ja heb ik ook, waardeloos van Kia……. tijdje stil. Lid : Ik heb een experimentele 3D phone en die werkt niet, wat nu ? Reacties: Heb je al een kaart update ? Lid : voor 400 euro ? dacht het niet.. Lid : btw waarom doet die achteruitrij camera het niet in 3D ?, terug naar de dealer ? Reacties: ………kun je doen. etc. Lid : A ) Ben klaar met dit merk, die achteruitrijcamera is zooooooooooo matig, ik heb er geen vertrouwen meer in en stap over naar een ander merk. Lid : B ) opgelost……(en tevens laatste posting op dit forum) Frisse wind ? Er zijn er genoeg die geprobeerd hebben er iets van te maken. De digitale handleidingen De digitale werkboeken RaadjePlaatje De oudst rijdende Kia op dit forum Toertochten van heer Mol. Clubstickers etc. Vakantie tips Koffersets Moet ik doorgaan ? Er zijn er 10-15 hier die de boel levendig proberen te houden. Daar kan je zelf ook eens wat aan doen en is niet de taak van een moderator maar van de leden zelf. Moderators hebben we nu even genoeg, maar nu willen we ook nog graag een KCG lid. Met passie voor auto's, vlot van tong maar niet brutaal zou een pré zijn. AlexVB, bigwade en Smart zijn de andere leden. Verzamelpunt is doorgaans Nieuwegein (met prima koffie) grtz bw Heldere uitleg Biggie , ik kom er eerdaags vast nog wel op terug Oldspice Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Heldere uitleg Biggie , ik kom er eerdaags vast nog wel op terug Oldspice Die hele lap, qouten is forumvervuiling, maar ik (we) ben (zijn) erg benieuwd naar je vernieuwende inzichten...... Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 wordt vervolgd Ik (wij) ben (zijn) ook (nog) steeds benieuwd naar een antwoord! Ik vond het vanavond best wel een (ver)frisse(nde) wind, nietwaar BW? Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Heerlijk......... zolang er maar doordacht oprecht repons komt. Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Ik (wij) ben (zijn) ook (nog) steeds benieuwd naar een antwoord! Ik vond het vanavond best wel een (ver)frisse(nde) wind, nietwaar BW? Wat een wijven zijn jullie zeg ...... ,enne waar moet ik nou eigenlijk antwoord opgeven , ik heb alles gelezen en ik begrijp het . Ik waar nog maar korte tijd rond op dit forum duszz ik hou me best wel een beetje in . Een avond waarop iedereen het eens is, is een verloren avond oldspice Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Heerlijk......... zolang er maar doordacht oprecht repons komt. omg , wat een woorden Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Jij hebt 2x aangeven erop terug te komen, antwoord te geven op onze respons. Maar je hebt al aangegeven het te begrijpen. Prima toch? Maaruh wijven, nou nee. Maar wij begeven ons wel aan het front.......en daar kan het weleens winderig zijn..... Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 omg , wat een woorden Je maakt je er wel heel erg makkelijk van af..... We verwachten keiharde respons, haha! DUSSSS.......... Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Je maakt je er wel heel erg makkelijk van af..... We verwachten keiharde respons, haha! DUSSSS.......... jij ben lekker bezig Tis maar goed dat er geen Kia meeting in de agenda staat , die had wel een flink uit de hand kunnen lopen .... Keiharder dan dit krijg je niet Biggie . je bent vast teleurgesteld , maarja . Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Die verfrissende wind is gezakt naar een licht briesje! Zal wel te maken hebben met het slaapfeestje van je dochter. De hele nacht op helpt je inspiratie niet meer op gang....haha! Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Die verfrissende wind is gezakt naar een licht briesje! Zal wel te maken hebben met het slaapfeestje van je dochter. De hele nacht op helpt je inspiratie niet meer op gang....haha! Dat heb je goed gezien Smart , tot laat vannacht heb ik op wacht moeten zitten .... en vanochtend half 8 was het zooitje alweer wakker , ik dus ook !! Nu dus naar bed . Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2011 Hahaha....goodnight! Me too, goodnight everybody! Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 geef em v.a. 23:42 respijt.. En eh, we hebben geen haast. Quote
oldspice Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Die verfrissende wind is gezakt naar een licht briesje! Zal wel te maken hebben met het slaapfeestje van je dochter. De hele nacht op helpt je inspiratie niet meer op gang....haha! hooowww wacht ff , ik ben geen verfrissende wind heh , dat heb ik nooit gezegd !! slaap zacht allemaal Quote
bigwade Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Smart.. had hij het nou over wijven. ? Serieus ?....... Quote
Preston Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Wat een wijven zijn jullie zeg ...... oldspice zo onschuldig als ik ben ff vuurtje opstoken Quote
bigmac Geplaatst 27 Juni, 2011 Geplaatst 27 Juni, 2011 Old Spice, vertel dan eens even wat je dan van het forum verwacht; wat voor onderwerpen zou je graag zien (en waarom begin je niet zelf alvast zo'n onderwerp). Een forum is er voor en door de leden en de onderwerpen die ze inbrengen. Voor de meesten is dat toch wel betrokken op hun eigen Kia-model, maar ook zaker die er zijdelings mee te maken hebben passen op zo'n forum. Quote
Smart Geplaatst 27 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2011 Smart.. had hij het nou over wijven. ? Serieus ?....... Ja, werkelijk. Zo serieus.....! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.