Jantje.2 Geplaatst 27 Augustus, 2011 Geplaatst 27 Augustus, 2011 verplaats het nou naar zondag 4 september dan kom ik ook in de weg lopen hahaha
bigwade Geplaatst 27 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2011 Helaas pindakaas jantje 3/9 is de dag.
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 Tenzij het heel gezellig is. Dan zou het maar zo 4/9 kunnen worden. Maar of wij dan nog in staat zijn om een toeter van een uitlaat te onderscheiden...
elmerblues Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 Misschien overbodig bericht...maar ik kan er tot mijn spijt (nou.....ook weer niet zoveel spijt want ik ben op vakantie) niet bij zijn maar had het graag gewild. Niet voor de toeterinbouw, dat kan ik zelf ook wel, maar om even lekker in de weg te lopen en iedereen te voorzien van ongewilde en ongevraagde adviezen, geestelijke bijstand en ondersteuning. Iets in de geest van mijn forumbijdragen... k zal hem er alvast inkoppen BW. In ieder geval wens ik iedereen van harte hele zwarte handen, hopelijk gaan de ruitenwissers straks niet aan als je toetert met je nieuwe toeter en blijven de zekeringen zitten..altijd spannend Oh ja, misschien is het wel leuk als BW een leuke fotoserie maakt van die dag en post op het forum.
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 en blijven de zekeringen zitten..altijd spannend Altijd spannend.Helaas Elmerblues. Geen foto's. What happens in Nieuwegein stays in Nieuwegein.
bigwade Geplaatst 28 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2011 Alex VB kan helaas niet vanwege iets met paard. Mij maakt het niet uit, 4/9 kan ook maar dan moet ik het hele circus opnieuw opstarten.. Ik neem eerst even contact op met de deelnemers, u hoort.
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 Weet je BW, wanneer je iets organiseert dan is er altijd wel iemand die niet kan. Misschien moeten wij gewoon een slaapzak en een matje meenemen, dan gaan wij gewoon verder op zondag.
Preston Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 Ik neem eerst even contact op met de deelnemers, u hoort. Zondag is onze "rustdag" ...
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 28 Augustus, 2011 Geplaatst 28 Augustus, 2011 Dan kun je maar beter op zaterdag komen.
bigwade Geplaatst 28 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2011 Oké zaterdag 3/9 blijft staan ! 12.00
bigwade Geplaatst 30 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2011 Mastermontage: Bowie97 ! Handige handjes/hulptroepen: birdfeedertje Werkelijke Toeter in/om/verbouw: AlexVB ceed Bigfatpete SP3 bigwade SP3 Labramatiér SP3 Coronado SP3 Kijken/Ongevraagd Advies/Indeweglopen en Sfeer Maken: Smart Specialmade (?) aub bevestigen
First Kia Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 N.A.V dit bericht http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/page__view__findpost__p__65135 en verder is er een datum geprikt voor het organiseren van Sportage III mini-meeting voor het verherverbouwen van je auto w.b toetert. Die (of een andere) Toetert kun je hier krijgen: http://www.valkmotorparts.nl/ Vergeet installatie pakketje niet mee te bestellen als je hem via relais wilt aansluiten (wel zo veilig) Datum 3/9 ca 11.30-16.00 Locatie Nieuwegein vlak bij McDonalds Houten/NwGein afslag 18 A12 Deelnemers Tot nu toe.. Mastermontage: Bowie97 ! Ik kom voor de toeterinbouw. Ik lees van alles. Met setje zonder setje. Mij lijkt het om het gewoon zonder setje te doen, maar ik kan het mis hebben. Verreist de inbouw toch een set dan bestel ik het nu direct. Aan de experten de keus. ik volg. Toch bedankt voor alle info Werkelijke Toeter in/om/verbouw: AlexVB Bigfatpete bigwade Labramatiér Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken: Smart Iemand vergeten ? Ruimte anders voor nog 5-6 m/v NB rijders, geen hele gezinnen, daar heb ik helaas de faciliteiten niet voor.. Wel op tijd je toeter+kit bestellen. Laat het even weten.. BFP doet taart, BW koffie/fris etc en verder komen we er wel uit. In geval van regen hebben we alleen een party tent nodig voor boven de motorkap. Opgeven en niet komen is een rode kaart ! Hier aanmelden ! t.z.t krijg je via mail/PB adres etc. (NB andere Kia dan een SPIII, net als AlexVB, mag ook hoor Wil me bij deze aanmelden voor de toeterdag. Mocht de bestelling niet meer lukken, heb ik pech.(Of de reserve toeter moet nog beschikbaar zijn.) Dan lijkt het me toch gezellig. Zal ik zorgen voor een worstebroodje.
Smart Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 ......Zal ik zorgen voor een worstebroodje. Ik zie het wel 'zitten'.......!
Alex VB Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Nou Ja..... Zijn er worstenbroodjes moet ik verstek laten gaan... Mensen alvast veel plezier met het inbouwen.. Ik verwacht een mooie en ludieke fotoverslag.
Smart Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 ......Ik verwacht een mooie en ludiek fotoverslag. Ik denk het niet!
Preston Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Ik laat mijn vrouw dit draadje niet lezen !!! Ik laat mijn vrouw dit draadje niet lezen !!! Ik laat mijn vrouw dit draadje niet lezen !!! WAT ?? zal ze zeggen.. Gebak?? Lunch , Worstenbroodje ??? " Je hebt al een buik als een toeter !! RUIL DIE MAAR IN VOOR DE TOETER IN DE AUTO !!!" :lol:
bigwade Geplaatst 1 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2011 Mastermontage: Bowie97 ! Handige handjes/hulptroepen: birdfeedertje Werkelijke Toeter in/om/verbouw: Bigfatpete SP3 bigwade SP3 Labramatiér SP3 Coronado SP3 First Kia, andere toeter Kijken/Ongevraagd Advies/Indeweglopen en Sfeer Maken: Smart Specialmade (?) aub bevestigen We sluiten bij deze; First Kia en Specialmade moeten nog even mail sturen naar adres wat hij via PB heeft gekregen/of nog krijgt. Jullie zijn v.a. 11.30 welkom. en om max 17.11 opzouten :lol: ivm worstebroodjes hebben we wel een mini oventje nodig, niet aanwezig.. .
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Koud is ook lekkerrrr. BBQ?
Coronado Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Iedereen enthousiast, lijkt daar gezellig boeltje te gaan worden
bigwade Geplaatst 1 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2011 Koud is ook lekkerrrr. BBQ? Doen we maar niet ivm reistijden. Als we ± 17.11 kunnen afsluiten is de bubs ca 19.00-20.00 iig thuis. Mini oventje is welkom ivm worstenbroodjes e/o saucijzen
Smart Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Ik heb er eens over na zitten denken, maar ik vermoed dat ik ook oordopjes mee moet nemen.......! Wanneer die toeter geïnstalleerd is, moet deze natuurlijk bruutmacho uitgeprobeerd worden!
Preston Geplaatst 1 September, 2011 Geplaatst 1 September, 2011 Mini oventje is welkom ivm worstenbroodjes e/o saucijzen Is er soms iemand die een NAV update nodig heeft... kunnen we de motor laten draaien en opwarmen..
bigwade Geplaatst 1 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2011 Ik heb er eens over na zitten denken, maar ik vermoed dat ik ook oordopjes mee moet nemen.......! Wanneer die toeter geïnstalleerd is, moet deze natuurlijk bruutmacho uitgeprobeerd worden! Ik denk dat het kan.. Leuk kan zijn dat er ook een "budget toeter" mee komt en dan kunnen we meteen, wreed vergelijken.
bigwade Geplaatst 2 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2011 ±live verslag is ook mogelijk, btw
Aanbevolen Berichten