Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kan een live verslag doen met mijn netbook.

Jij hebt wifi beschikbaar, had ik begrepen?

Komt goed!;)

Geplaatst

De banger auto's staan geladen.. terwijl jullie gezellig toetjes in staan te bouwen.. worden een HEEEL eind verder op een grote dosis volvo's, ford granada's en jaguar XJ6'jes tot oud ijzer verwerkt :D

Geplaatst

De banger auto's staan geladen.. terwijl jullie gezellig toetjes in staan te bouwen.. worden een HEEEL eind verder op een grote dosis volvo's, ford granada's en jaguar XJ6'jes tot oud ijzer verwerkt :D

O, maar wij zijn ook nog niet begonnen. Wanneer die stekkertjes, beugeltjes en toetjes hier in het midden van Nederland niet helemaal gaan passen dan zou het best zo kunnen zijn dat hier vanmiddag ook een banger race wordt gehouden.

Heel veel succes en vergeet je kraag niet.

In 1974 heb ik ook aan Banger racen gedaan.;) Dat heette toen Smash Up Derby en in Nederland Crazy Racers.

earlysmashup.jpg

Geplaatst

Geweldig deze aktiefoto's, echt leuk.

Maaaar, ik verneem zojuist dat politie nieuwegein e.o op zoek is naar de zgn toetermannen. :D

Geplaatst

Een wijs besluit om de pleiterik te maken, die dingen maken echt kabaal.

Vanmiddag nog even mijn eigen cavia moeten gebruiken, kon niet anders, maar ze reageren niet eens. :mad:

Geplaatst

Mannen, bedankt, het resultaat is overweldigend :-)

Dat was beslist een leuke middag.

In fact the first international Dutch/Belgium Sportage meeting..

Wat rits-rats kiekjes:

_001.JPG

_002.JPG

_003.JPG

_004.JPG

_005.JPG

_006.JPG

_007.JPG

_008.JPG

_009.JPG

_010.JPG

Geplaatst

Specialmade, Birdfeedertje en bigwade ziet er al mooi uit de eerste plaatjes.

Nu nog het geluid :lol:

Heb even een link vanuit claxon hiernaartoe gezet.

Toetermannen ik groet u het was een mooie middag eigenlijk nog te kort.

Geplaatst

Mooi initiatief!!! Leuk om al die Sportage's naast elkaar te zien, een eerste stap voor een internationale meeting Belgie-Nederland-......-........ is hiermee misschien gezet!

Oordopjes zullen jullie wel van doen gehad hebben als die na inbouw allen beginnen toeteren zijn, kan het me voorstellen, benieuwd naar meer filmpjes of geluiden....

Greetz ;)

Geplaatst

Man, man wat een temperatuur vandaag. :)

Voor mij niet verwonderlijk die al zweet bij het vasthouden van een pen vandaag het zweet van me af droop.

Maar het is gelukt!!

En dat was me niet gelukt zonder deze geweldige groep. :clap:

Bigwade, bedankt voor het beschikbaar stellen van onze werkplekken en het natje en het droogje.

Bowie97, bedankt voor het doen en maken van de voorbereidende benodigdheden en je begrijpelijke ( voor mij ) uitleg vandaag.

Verder de hele groep bedankt voor de gezelligheid en het me even bijstaan als ik er weer eens met de handen in het haar ;) bijstond.

Verder wil ik ook mijn dank uitspreken aan Nwgein en inwoners die eerst een voor een de toeters proef hebben horen blazen en aan het eind

onze gezamenlijke test allemaal tegelijk !

Natuurlijk hebben ze hier in het dorp ook al kennis mogen maken met het geluid van de Nautilus ( al was het niet echt nodig :rolleyes: )

Geslaagd event!!

Cor

Geplaatst

@azzaro

Hey, dit was al de first BE/NL meeting hoor..

Coronado komt uit de buurt van Gent.

Toffe gast en zeer fraaie auto (ondanks wit) !

Geplaatst

Nou vooruit hier zijn de geluiden......!

O sorry, toch niet! Ik wil niet dat iedereen in mijn online-album komt.

Geplaatst

Jongens, bedankt voor de topdag.

Ik vond het leuk om jullie in person te ontmoeten

en ik ben happy met de nieuwe toeter.

Bowie en BigWade, jullie verdienen een bijzonder groot compliment

voor de gastvrijheid en technische ondersteuning.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

.

Geplaatst

Het was zeker een topdag. Ik heb ook genoten van de gezellige geordende wanorde.

Bigwade bedankt voor je hartelijke gastvrijheid. Ik heb met verbazing gekeken hoe een

aantal mannen aan de lippen van Bowie97 hingen. Ze werden gewoon allemaal met

veel enthousiasme aan het werk gezet.

Helaas lukt het mij niet om de filmpjes met geluiden op het forum te plaatsen.

Geplaatst

Het was zeker een topdag. Ik heb ook genoten van de gezellige geordende wanorde.

Bigwade bedankt voor je hartelijke gastvrijheid. Ik heb met verbazing gekeken hoe een

aantal mannen aan de lippen van Bowie97 hingen. Ze werden gewoon allemaal met

veel enthousiasme aan het werk gezet.

Helaas lukt het mij niet om de filmpjes met geluiden op het forum te plaatsen.

Account aanmaken bij bvb. You Tube, filmpje uploaden, URL kopieren en daarna gewoon plakken in een post op het forum...

Suk 6!!!

Geplaatst

Hierbij links om de video's met toetergeluid te downloaden en te aanschouwen..... (3e poging)!:D

1e link

2e link

En het werkt.......:clap::sweatdrop:

Geplaatst

LET OP! Links blijven 60 dagen online. Daarna is het niet meer mogelijk om deze filmpjes te downloaden.

Geplaatst

Top en bedankt, de 2e is de leukste; kan iemand met een account die op YouTube zetten en terug linken ?

Geplaatst

PRACHTIG !!! Proficiat voor dit supergeslaagd initiatief ! smile.gif

Dat zijn tenminste toeters laugh.gif

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...