Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb inmiddels informatie en brochures van wel 8 merken en Kia heeft met voorsprong de meest onhandige brochure en prijslijst.

Onvoorstelbaar.

Alles staat door elkaar en overlapt. Geen duidelijkheid.

Je kunt wel terugzoeken van prijslijst naar plaatje maar weet vaak niet wat extra optie is of ergens bij past in een pakket.

Pfffff.

Nu heb ik hier 4 boekjes liggen maar staan de kleuren kennelijk weer in een ander.

Geplaatst

Misschien gewoon 'ns op zaterdagmorgen even langs een paar garagebedrijven en even 'proefzitten' en kijken hoe die modellen er in het echt uitzien.

Soms moet een model je gewoon liggen en bij een ander model vind je de achterramen bv zo onhandig dat je daarop afknapt. Dat werkt misschien gemakkelijker dan de folders doorwerken; de kleuren zijn in het echt ook anders dan op de plaatjes.

Geplaatst

Je kunt inderdaad beter langs gaan en de brochure bewaren voor de laatste fase.

De auto met de meest mooie brochure rijdt misschien voor geen meter.... :rolleyes:

Ik moet je echter wel gelijk geven, de brochures van Kia zijn niet meest overzichtelijke.

Ik denk dat ze hun energie volledig in de auto's stoppen :D

Geplaatst

De prijzen en specs brochures zijn uitstekend.

Ook als pdf te downloaden van de website.

De algemene brochure is idd meer een soort verleiding/sfeerschets......

Met de prijzen en specs brochure is echt niks mis.

Geplaatst

Ik vond het eigenlijk wel een aangename brochure van de Picanto alle handige features worden benoemd.

Vergelijk nu even de Aygo met de picanto brochure echt die van kia vind ik veel beter.

De prijslijst vond ik juist heel overzichtelijk, maar komt ook wel dat je bij Kia pakketten koopt en weinig losse opties. Je moet eens die van de Aygo kijken wat een horror.

Ik heb ze beide thuis liggen

Gast Marcvane86
Geplaatst

Vooral de kleuren uit de folder niet voor lief nemen.

In het echt zijn ze heeeeeeel anders.

Ik ging in eerste instantie voor de groene kleur kijken, ging er van uit de folder kijkend vanuit dat die het zelfde zou zijn als de vaak geziene fel groene peugeot's.

Maar eenmaal in de showroom was ie veel meer zacht geel dan groen naar mijn mening.

Nu maar zwarte auto genomen hahah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...