Anouk Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Ik ben erg benieuwd naar positieve ervaringen met KIA dealers. Vaak zijn het ook dealers van andere merken en daar zit dan ook nogal verschil in benadering heb ik gemerkt. Iedereen die een goede ervaring heeft, zich thuisvoelt bij de dealer, goed geholpen wordt, waar naar je geluistert wordt/meegedacht, waar je goed geholpen wordt ná aankoop, waar je een eerlijke mooie prijs krijgt bij aankoop. Ik zou die dealers hier graag zien staan!
Jantje.2 Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 kooijman Utrecht (dat is waar ik nu me aygo gekocht heb)
bigmac Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Anouk, ik zie dat je telkens nieuwe topics start, die al bestaan op het forum. Met de zoekfunctie bovenin kom je al snel bij soortgelijke discussies. Deze bv: http://www.kiaclub.nl/topic/7528-kia-dealer-reviews/
bigwade Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Anouk is heel erg onzeker w.b. aankoop en/maar zou alles in 1 draad kunnen doen... Ben ik met je eens BM..
Smart Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Ik zou zeggen, ga nou in het andere draadje verder....... Maar ja, dat is mijn mening! We hebben immers al een redelijk compleet dealer review topic.
Anouk Posted October 7, 2011 Author Posted October 7, 2011 Klopt, sorry had het niet gezien. Ga daar verder inderdaad. Hoezo in 1 draadje? Dan gaan mensen niet inhoudelijk reageren op dealerschap hoor. Maar ik snap wat je bedoelt, er komt steeds wat bij.
r.vanrookhuizen Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 die Anouk lijkt wel heel veel spijkers te willen hebben.
Recommended Posts