Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio CP Super Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vindt het maar raarrrr, heb een afspraak bij de dealer a.s. vrijdag en ga dit toch even opnoemen.

Geplaatst

Dit beeld is normaal heb ik ook komt inderdaad omdat het verbruik word gemeten

In afgelegde kilometers en als je stil staat dan verbruik je wel

Maar leg je geen kilometers af dus is je verbruik hoog

Hier is er voor gekozen om dat op deze manier weer te geven

Dus er is niks met je wagen aan de hand

Geplaatst

Bij mijn auto (Picanto) wordt het verbruik digitaal weergegeven (bv 4,5 L/100km) als je dan net getankt hebt en je staat voor het stoplicht, zie je elke ~10 seconden het gemiddelde verbruik oplopen, 4,5.. 4,6..4,7.. De hoeveelheid benzine die je verbruikt hebt verandert nl, terwijl je afstand gelijk blijft als je stilstaat.

Geplaatst

bij de rio is dat ook daar heb je dus je actueele verbruik en zo als jij zegt je gemiddelde verbruik

het actueele verbruik is dat streepje wat als je motor stationair draait op 20 ltr gaat staan zo als op baggio zijn foto

dn kan je bij de rio ook nog zien hoever je nog op je tank inhoud zou moeten kunnen rijden je gemidelde snelheid en nogmeer van die fratsen

hij houd zelfs bij in hoe veel tijd je het heb gereden

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, zag deze post voorbij komen. Zeer mooie auto, ik ga waarschijnlijk zelf ook een witte bestellen. Ik ben er alleen nog niet uit of het een 3- of 5 deurs gaat worden....

Geplaatst

welkom hier op het form Rio-Roy

het bestelen en aanschaffen van een nieuwe auto is altijd leuk maar ook spannend

en een 3 of een 5 deurs tja ze zijn bijde erg mooi dus sterkte met uit zoeken zou ik zeggen

Geplaatst

Heb zelf een 3 deurs, vind hem er sportiever uitzien en lekker ruime instap.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, zag deze post voorbij komen. Zeer mooie auto, ik ga waarschijnlijk zelf ook een witte bestellen. Ik ben er alleen nog niet uit of het een 3- of 5 deurs gaat worden....

Ik zat destijds ook te twijfelen, echter 5-deurs is veel praktischer en que sportiviteit lever je nauwelijks in :)

Geplaatst

Ik zat destijds ook te twijfelen, echter 5-deurs is veel praktischer en que sportiviteit lever je nauwelijks in :)

Dat vind ik altijd wel heel belangrijk, dat het model van de auto niet lelijker wordt door een 5-deurs uitvoering. Ik vind het bij de Kia Rio ook enorm meevallen eigenlijk, er veranderd niet veel aan het model.

Binnenkort maar eens een bezoekje gaan brengen aan de dealer om beide uitvoeringen eens in RL te bekijken.

Geplaatst

Één 5 deurs verkoopt ook beter/sneller dan één 3 deurs als je later iets anders wildt

Het valt mij ook op dat er veel meer 5-deurs op dit forum aanwezig zijn....of ik heb het mis...
Geplaatst (aangepast)

Bij de Picanto hebben we een poll waar iedereen zijn Picanto-specificaties aan kon vinken. Daaruit kwam:

3-deurs uitvoering 37 stemmen = 25%

5-deurs uitvoering 110 stemmen =75%

aangepast door Alex VB
Onnodig quoten
Geplaatst

Het valt mij ook op dat er veel meer 5-deurs op dit forum aanwezig zijn....of ik heb het mis...

de 3 deurs is ook nog niet zo heel lang leverbaar ik dacht van af mei 2012 en de 5 deurs al van af vorig jaar mischien dat het dar aan ligt

Geplaatst

Een 3 of 5-deurs hangt natuurlijk ook af van je eigen (gezin) situatie.

Het argument dat iets later beter of slechter verkoopt, vind ik persoonlijk

niet zo interessant, je koopt iets omdat je het mooi vindt en niet omdat

een ander het later mooier vindt.

Geplaatst

Bij de Picanto hebben we een poll waar iedereen zijn Picanto-specificaties aan kon vinken. Daaruit kwam:

3-deurs uitvoering 37 stemmen = 25%

5-deurs uitvoering 110 stemmen =75%

Ideetje om dat ook voor de kia rio te doen?
Geplaatst (aangepast)

Een 3 of 5-deurs hangt natuurlijk ook af van je eigen (gezin) situatie.

Daar ben ik het helemaal mee eens, ik vind persoonlijk de 5-deurs mooier en heb geen kinderen :boat:

aangepast door Alex VB
foutief quoten (zie forumregels)
Geplaatst

3-deurs was voor ons de beste keuze want, 900,- goedkoper, geen kinderen, langere deur waardoor ik niet achter de b-stijl verdwijn (mijn stoel staat ver naar achteren) en we vonden hem ook mooier. :-)

De 3-deurs hebben we 16-maart opgehaald en dat was van de eerste lichting 3-deurs uitvoeringen.

Geplaatst

De langere deur vind ik het grootste nadeel van een drie-deurs auto. Bij het parkeren moet je rekening houden dat je deur verder openzwaait en na het instappen moet je verder rekken voor je bij je autogordel kunt. Verder leg ik nu geregeld dingen op de achterbank ipv in de achterbak, omdat je het gemak van de achterdeuren hebt. Maar 900 euro goedkoper prijskaartje is natuurlijk een erg goed argument vóór de driedeurs-versie.

Geplaatst

Dan heb je inderdaad alweer een deel van je plus of superpack voor, of de velgen. Eur. 899 als ik me niet vergis.

Geplaatst

Met parkeren moet je inderdaad rekening houden met het verder open zwaaien van de deuren (3-deurs), voor de gordel hoef je niet

ver te reiken, want die zit op een steun. (pakt heel makkelijk)

Geplaatst

Parkeren is inderdaad lastiger in verband met de grotere portieren. Verder is het puur smaak en voor jezelf de vraag of je de achterportieren gebruikt. Wij zijn met z'n tweeën en gebruiken de achterdeuren zelden tot nooit.

Succes.

Geplaatst

Ik ben er inmiddels uit, het gaat een Rio 4drs 1.2 met superpack worden een zwarte :-) geloof dat je dan rond € 17.500 klaar bent zonder inruil en onderhandeling.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...