Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt! Ga nu wel twijfelen welke ik moet nemen. Zit er qua interface en navigatiesoftware nog veel verschil tussen beide systemen?

Wat mij wel handig lijkt is dat de navigatie in NL is en bijv. voice control mogelijk is...

Geplaatst

Okee! Fijn dat ie in NL is. En ja voice control is op zich een leuke feature maar ik kan ook prima zonder ;)

Ik zag alleen op jullie Facebook dat er linksboven op het systeem een microfoon zat ingebouwd dus ging ervan uit dat je daarmee het apparaat kon bedienen...

Gast Rio_Brazil
Geplaatst

Als je deur kraakt dan moet je aan de bovenkant tussen je raamrubber en d

Je deur paneel een strip tape doen dan kraakt hijook niet meer als je je arm er op legt

IMG_2506-kopie.jpg

Dit is inderdaad precies de oorzaak van het trillen/kraken bij luide muziek. Waar koop je dit soort strips ? en klik/schuif je dat gewoon over die rand plastic heen ?

Geplaatst

ik gebruik daar linnen tape voor dat is gewoon een isolatie tape alleen dan van stof gemaakt

je kunt het ook gewoon met isolatie tape doen dat schijnt ook te werken

ik gebruik uiteraard de linnen tape maar dat kan ik van me werk lenen :innocent:

Geplaatst

Nog even over de navi's. Themonica heeft er een in mat te koop staan. Waarschijnlijk omdat ie nu de Witson erin heeft zitten. Wat was de reden van deze switch?

dat kan ik wel uitleggen want het is mijn schuld dat hij nu die glimmende heeft

ik heb voor iemand (die ik dacht te kunne vertrouwen )(doe ik dus niet meer ) een radio in verwegiestan besteld

maar toen het puntje bij paaltje kwam ging de deal niet door dus zat ik met me stomme hoofd met een dubbele radio

maar in de tussen tijd hebben wij onze deuren en dachbord van leer laten voorzien dus toen we dat er weer terug in hadden gemonteerd waren we toch nieuwschierig welke radio er het mooste bij zou staan

dus we hebben die witson uit ze doos gehaald en gemonteerd en aangesloten

nou vinden wij de witson met zijn piano zwarte front veel mooier dus ik heb hem laten zitten en me andere verkocht

en theo nu dus ook die heeft ook dit leer en zo er op

dus niet omdat we er niet mee tevreden waren of iets anders wij vinden de witson mooier

als ik nog wat ben vergeten dan moet je het maar even melden broer

Geplaatst

dat kan ik wel uitleggen want het is mijn schuld dat hij nu die glimmende heeft

ik heb voor iemand (die ik dacht te kunne vertrouwen )(doe ik dus niet meer ) een radio in verwegiestan besteld

maar toen het puntje bij paaltje kwam ging de deal niet door dus zat ik met me stomme hoofd met een dubbele radio

maar in de tussen tijd hebben wij onze deuren en dachbord van leer laten voorzien dus toen we dat er weer terug in hadden gemonteerd waren we toch nieuwschierig welke radio er het mooste bij zou staan

dus we hebben die witson uit ze doos gehaald en gemonteerd en aangesloten

nou vinden wij de witson met zijn piano zwarte front veel mooier dus ik heb hem laten zitten en me andere verkocht

en theo nu dus ook die heeft ook dit leer en zo er op

dus niet omdat we er niet mee tevreden waren of iets anders wij vinden de witson mooier

als ik nog wat ben vergeten dan moet je het maar even melden broer

Dit klopt van A tot Z zo is het gegaan

Geplaatst

Helder verhaal! Zit nu op beide units dezelfde navigatiesoftware?

Sorry voor de vele vragen hoor! Maar ik wil graag een goede keuze maken en kom op internet geen screenshots tegen van de navi software...

Geplaatst

Helder verhaal! Zit nu op beide units dezelfde navigatiesoftware?

Sorry voor de vele vragen hoor! Maar ik wil graag een goede keuze maken en kom op internet geen screenshots tegen van de navi software...

ja ook daar hebben wij IGO primo 2.0 op zitten en dat werkt erg goed en 4 keer per jaar krijgje nieuwe kaarten

zo dat je goed up te date blijft

Geplaatst

navi soft ware hebben wij zelf geregeld die er bij zat was van 2009 beetje erg oud

soft waar is voor beide radios het zelfde en zier er zo uit

55368_111005835722953_55287363_o.jpg

Geplaatst

Dan heb ik nog wel wat vragen.

Waar kan je die igo 2.0 bestellen ?En hoe werkt het met die updates ?online,automatisch oid

Kan je het airbagmodule gedeelte eruit klikken?

Want bij onderstaande foto lijkt het er niet op.

1344318263928709.jpg

Geplaatst

nou als je goed naar mijn foto had gekeken dan had je gezien dat bij de witson de airbag lampjes keurig op zijn plek zitten (dit moet je wel zelf aanpassen k klus )

om de updates van igo te plaatsen moet je je geheugenkaart mee naar je computer meenemen en deze zelf instaleeren

hoe je aan die kaarten komt tja dit kan op meerdere manieren downloaden of van cd legaal of ilegaal maar je moet zelf je kaartje er even uit en in doen

als je je navi niet zo vaak gebruikt dan hoef je dit niet zo vaak te doen maar wil je het nieuwste van het nieuwste dan ben je elke 3 maanden aan de beurt

GroteFoto-Z3XDM7T7.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit, bij het aanschaf heb ik even getwijfeld of ik de navi bij moest nemen... maar aangezien ik van veel mensen hoor dat die dingen makkelijk gejat worden, heb ik dat toen maar niet gekocht... :no:

Geplaatst

nou als je goed naar mijn foto had gekeken dan had je gezien dat bij de witson de airbag lampjes keurig op zijn plek zitten (dit moet je wel zelf aanpassen k klus )

om de updates van igo te plaatsen moet je je geheugenkaart mee naar je computer meenemen en deze zelf instaleeren

hoe je aan die kaarten komt tja dit kan op meerdere manieren downloaden of van cd legaal of ilegaal maar je moet zelf je kaartje er even uit en in doen

als je je navi niet zo vaak gebruikt dan hoef je dit niet zo vaak te doen maar wil je het nieuwste van het nieuwste dan ben je elke 3 maanden aan de beurt

GroteFoto-Z3XDM7T7.jpg

de airbag lampjes keurig op zijn plek zitten (dit moet je wel zelf aanpassen k klus )

aanpassen wat moet je dan aanpassen en zou je een foto van dicht bij willen nemen

van de airbag lampjes

Geplaatst

Ik heb ook de Witson radio. Bevalt me prima!

Qua navigatie heb ik IGO Primo en Sygic allebei op 1 sd kaart. Dus ik kan kiezen.

IGO met mappen van 2012 op een 4gb sd kreeg ik bij de radio en de Sygic navigatie had ik er zelf op gezet.

Bureaublad/achtergrond heb ik zelf aangepast dmv eigen foto.

@Pimpmaster Xtra40

Ik heb een beetje meet de instellingen zitten kloten bij fabrieksinstellingen. Bij geluidsniveau heb ik het geluid aangepast maar kan jij kijken wat de standaard waarde hiervan zijn? Die weet ik namelijk niet meer. :no:

als het goed is bedoel je deze instelingen :detective:

GroteFoto-R74J8Z4P.jpg

Geplaatst

weet je welke update er standaard inzit van de navi?

anders ga ik hem proberen te updaten

Geplaatst

Nee geen iedee maar even je kaartje in de pc en dan in je mapje met maps kijken dan zie je als het goed is de datum van de kaarten de datum is meteen een deel van de bestands naam

Geplaatst

als het goed is bedoel je deze instelingen :detective:

Ja deze bedoel ik!

Bedankt!

Ik ga ze weer terug zetten in deze waarde.

Had namelijk alles op 8 gezet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...