Fedde1980 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Mischien is er wel genoeg interesse voor een massale inkoopactie. Er zal dan vast wel aan de prijs gedaan kunnen worden als je het rechtstreeks bij witson koopt. Quote
Joencis Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Mischien is er wel genoeg interesse voor een massale inkoopactie. Er zal dan vast wel aan de prijs gedaan kunnen worden als je het rechtstreeks bij witson koopt. Interessant! Quote
Joencis Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Is het ook mogelijk de iconen en/of het uiterlijk van de menu's te customizen? Vind dat er wel een beetje oudbollig uitzien namelijk... Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 bij de witson kan je wel je eigen achtergrond er in zetten en je iconen net als op je telefoon een andere plek geven mocht je de andere dingen willen veranderen dan zal je wel een computer programeur moeten worden denk ik Quote
wesdaan Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 als het goed is is dit bij deze ook mogelijk alleen via de sd card maar daar staat je navigatie op had het bij de aankoop gevraagd of de garantie vervalt want had toen de afspraak al staan voor het scherm er vervalt niets aan de afspraak als je de radio vervangt Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 ik heb deze erin http://www.inbouwnav...h-carkit--hd-3g vind ik persoonlijk veel mooier alleen heb 1 min puntje mijn klok slaat af en toe terug voor de rest een super ding hier even de oplosing waar je op moet letten mocht je klok verspringen de fotos moeten duidenlijk maken hoe je er moet komen Quote
Fedde1980 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Interessant! Kunnen we het gelijk gezamelijk inbouwen Quote
Joencis Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Kunnen we het gelijk gezamelijk inbouwen Strak plan! En als het goed is kun je er ook TomTom op installeren las ik op internet. Quote
wesdaan Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 de navi die erop zit werkt perfect en is erg duidelijk voor mij is tom tom niet meer nodig Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Misschien meerdere bestellen voor verschillende types? Bijv. ook voor Picanto? Dan haal je wel sneller grotere aantallen... Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Ga er maar van uit dat tomtom niet gaat lukken daar zijn we na een paar maanden maar mee gestopt we kregen het niet aan de praat Quote
wesdaan Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 kijk is op marktplaats staat een soort gelijke 2e hands http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-navigatiesystemen/m647386338-kia-rio-2012-2013-autoradio-navigatie.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 klopt die is van me broer http://www.marktplaa...previousPage=lr Quote
wesdaan Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 een broer die monika heet?? :-) 1 Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 nee das me schoon zus maar man en vrouw zijn een en op het forum hier heten ze daarom hier ook theomonika Quote
Superio Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Ik heb ook de Witson radio. Bevalt me prima! Qua navigatie heb ik IGO Primo en Sygic allebei op 1 sd kaart. Dus ik kan kiezen. IGO met mappen van 2012 op een 4gb sd kreeg ik bij de radio en de Sygic navigatie had ik er zelf op gezet. Bureaublad/achtergrond heb ik zelf aangepast dmv eigen foto. @Pimpmaster Xtra40 Ik heb een beetje meet de instellingen zitten kloten bij fabrieksinstellingen. Bij geluidsniveau heb ik het geluid aangepast maar kan jij kijken wat de standaard waarde hiervan zijn? Die weet ik namelijk niet meer. Quote
wesdaan Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 . Bureaublad/achtergrond heb ik zelf aangepast dmv eigen foto. hoe heb je dit gedaan? via je sd? Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Ik heb ook de Witson radio. Bevalt me prima! Qua navigatie heb ik IGO Primo en Sygic allebei op 1 sd kaart. Dus ik kan kiezen. IGO met mappen van 2012 op een 4gb sd kreeg ik bij de radio en de Sygic navigatie had ik er zelf op gezet. Bureaublad/achtergrond heb ik zelf aangepast dmv eigen foto. @Pimpmaster Xtra40 Ik heb een beetje meet de instellingen zitten kloten bij fabrieksinstellingen. Bij geluidsniveau heb ik het geluid aangepast maar kan jij kijken wat de standaard waarde hiervan zijn? Die weet ik namelijk niet meer. zal er morgen even naar kijken dan hoor je dat nog van me Quote
Joencis Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 klopt die is van me broer http://www.marktplaa...previousPage=lr Is alleen niet de glimmende versie zo te zien??! Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Klopt deze is van http://www.cusptech.com/?c=productsview&viewid=777 Quote
Superio Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 hoe heb je dit gedaan? via je sd? Ja via SD kaart van je navigatie. maar je moet het wel de resolutie veranderen naar 800x480 en bestandstype veranderen naar Bmp. Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Mischien is er wel genoeg interesse voor een massale inkoopactie. Er zal dan vast wel aan de prijs gedaan kunnen worden als je het rechtstreeks bij witson koopt. Ik heb wel interesse. Mocht het niet al te duur zijn wil ik wel meedoen aan de grote inkoop actie. Quote
Sluuz Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Xtra40, jij hebt ervaring met beide systemen: - de 8'' die je bij Cusptech hebt gekocht en ook wordt geleverd door hiestar.com, dus de matte versie - de 7'' Witson versie, dus de glimmende Welke is nu beter? Ik heb zelf een tijd de 8'' matte versie gehad en daarvan vond ik het geluid slechter dan de standaard radio. Vind jij het geluid van de Witson unit beter? En qua algemene indruk, is die van Witson meer "af"? Die matte versie vond ik nogal houtje-touwtje overkomen (veel bugs, sloom etc.) Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 ik vond het geluid bij bijde systeemen goed en beter dan de orginele radio maar ook in de orginele zit verschil heb ik gemerkt verder ben ik zeer te spreken over de witson hij heeft iets minder vermogen maar ach er komt nog herrie zat uit anders kan ik alleen maar zeggen als je in de buurt ben rij even langs dan mag je zelf even luisteren Quote
Joencis Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Heeft iemand ook een foto van de glimmende versie vanuit dit gezichtspunt? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.