Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mischien is er wel genoeg interesse voor een massale inkoopactie.

Er zal dan vast wel aan de prijs gedaan kunnen worden als je het rechtstreeks bij witson koopt.

Geplaatst

Er zal dan vast wel aan de prijs gedaan kunnen worden als je het rechtstreeks bij witson koopt.

Interessant!

Geplaatst

bij de witson kan je wel je eigen achtergrond er in zetten en je iconen net als op je telefoon een andere plek geven

mocht je de andere dingen willen veranderen dan zal je wel een computer programeur moeten worden denk ik

Geplaatst

als het goed is is dit bij deze ook mogelijk

alleen via de sd card maar daar staat je navigatie op

had het bij de aankoop gevraagd of de garantie vervalt want had toen de afspraak al staan voor het scherm

er vervalt niets aan de afspraak als je de radio vervangt

Geplaatst

de navi die erop zit werkt perfect en is erg duidelijk

voor mij is tom tom niet meer nodig

Geplaatst

Ik heb ook de Witson radio. Bevalt me prima!

Qua navigatie heb ik IGO Primo en Sygic allebei op 1 sd kaart. Dus ik kan kiezen.

IGO met mappen van 2012 op een 4gb sd kreeg ik bij de radio en de Sygic navigatie had ik er zelf op gezet.

Bureaublad/achtergrond heb ik zelf aangepast dmv eigen foto.

@Pimpmaster Xtra40

Ik heb een beetje meet de instellingen zitten kloten bij fabrieksinstellingen. Bij geluidsniveau heb ik het geluid aangepast maar kan jij kijken wat de standaard waarde hiervan zijn? Die weet ik namelijk niet meer. :no:

Geplaatst

.

hoe heb je dit gedaan?

via je sd?

Geplaatst

Ik heb ook de Witson radio. Bevalt me prima!

Qua navigatie heb ik IGO Primo en Sygic allebei op 1 sd kaart. Dus ik kan kiezen.

IGO met mappen van 2012 op een 4gb sd kreeg ik bij de radio en de Sygic navigatie had ik er zelf op gezet.

@Pimpmaster Xtra40

Ik heb een beetje meet de instellingen zitten kloten bij fabrieksinstellingen. Bij geluidsniveau heb ik het geluid aangepast maar kan jij kijken wat de standaard waarde hiervan zijn? Die weet ik namelijk niet meer. :no:

zal er morgen even naar kijken dan hoor je dat nog van me

Geplaatst

hoe heb je dit gedaan?

via je sd?

Ja via SD kaart van je navigatie. maar je moet het wel de resolutie veranderen naar 800x480 en bestandstype veranderen naar Bmp.

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Ik heb wel interesse. Mocht het niet al te duur zijn wil ik wel meedoen aan de grote inkoop actie.

Geplaatst

Xtra40, jij hebt ervaring met beide systemen:

- de 8'' die je bij Cusptech hebt gekocht en ook wordt geleverd door hiestar.com, dus de matte versie

- de 7'' Witson versie, dus de glimmende

Welke is nu beter? Ik heb zelf een tijd de 8'' matte versie gehad en daarvan vond ik het geluid slechter dan de standaard radio. Vind jij het geluid van de Witson unit beter? En qua algemene indruk, is die van Witson meer "af"? Die matte versie vond ik nogal houtje-touwtje overkomen (veel bugs, sloom etc.)

Geplaatst

ik vond het geluid bij bijde systeemen goed en beter dan de orginele radio maar ook in de orginele zit verschil heb ik gemerkt

verder ben ik zeer te spreken over de witson

hij heeft iets minder vermogen maar ach er komt nog herrie zat uit

anders kan ik alleen maar zeggen als je in de buurt ben rij even langs dan mag je zelf even luisteren

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...