rive Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Bedankt! Edam is helaas ver uit de buurt voor mij. En niet goed te vergelijken uiteindelijk omdat je een andere unit hebt. Ondanks dat ik met jullie optie een stuk goedkoper uit ben ga dan denk toch voor 1 van die paketten. Nu nog uitvogelen welke.. 1 Quote
cees Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 nav systeem igo primo op een sd kaart voor witson radio zou dit van belang kunnen zijn om het nav systeem vlekkeloos te laten lopen leessnelheid sd kaart Dan staat er op de SD-kaart nog een X-aanduiding. × rating. Deze geeft aan wat de maximale dataoverdrachtsnelheid van de geheugenkaart is. Normaal gesproken wordt daar maximale leessnelheid mee bedoeld. Houd er rekening mee schrijfsnelheid lager ligt dan de leessnelheid. De snelheden zien er als volgt uit:13×: maximale leessnelheid 16 Mb/s26×: maximale leessnelheid 32 Mb/s32×: maximale leessnelheid 38.4 Mb/s40×: maximale leessnelheid 48 Mb/s66×: maximale leessnelheid 80 Mb/s133x: maximale leessnelheid 160 Mb/s Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 nou ik heb het goed koopste kaartje wat je je maar kan indenken en mijn navi werkt perfect in de witson in die andere radio die ik had daar moest op zijn minst een class 10 kaartje in dus daar moet je er inderdaaad even opletten hoe sneller hoe beter uiteraard Quote
Rio1972 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal een Pioneer (of ander NIET Chinees merk) in hun Rio hebben ingebouwd. Ik weet dat je daarvoor dat aparte paneel nodig hebt wat door xtra40 al talloze keren hier is gelinkt, maar volgens mij heb je ook nog wat extra verloopkabels nodig om je USB en AUX aansluitingen en je stuurbediening werkend te krijgen.Welke kabels gaat het hier om? Dealer bouwde mij de pionier f940bt met alle kabels ook iphone en paneel in voor 500,-. Ik ben tevreden met deze. Quote
RIO Mike Geplaatst 31 Maart, 2013 Geplaatst 31 Maart, 2013 zal al wel een aantal keer gevraagd zijn maar weet iemand de maten van de voor speakers en de achter speakers met de inbouwdiepte erbij wat hij maximaal kan hebben in de deuren alvast bedankt RIO Mike Quote
xtra40 Geplaatst 1 April, 2013 Geplaatst 1 April, 2013 Zo wel voor als achter past 6.5 inch 16.5 centimeter speakers de diepte is de dikte van je deur omdat je raam daar niet in de buurt komt Ook zijn er inbouw raampjes te krijgen die de speaker nog een paar centimeter meer inbouw diepte geven Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 heb vandaag de auto radio binnen gekregen geen kosten aan de deur gr cees Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Nou dat is dan een lekkere meevaller Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Nou dat is dan een lekkere meevaller zeker weten nu nog de sub weet nog niet welke suggesties welkom Quote
theomonika Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 kijk hier een na zit al een een paar auto's die wij gedaan hebben http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ 2 Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 kijk hier een na zit al een een paar auto's die wij gedaan hebben http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ Theo bedankt ik heb je een PB gestuurd welk aansluitmateriaal moet daar nog bij Quote
bigwade Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 kijk hier een na zit al een een paar auto's die wij gedaan hebben http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ Cool, doen jullie ook een fiatje ? Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Theo bedankt ik heb je een PB gestuurd welk aansluitmateriaal moet daar nog bij zie je PB Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Cool, doen jullie ook een fiatje ? ook mini ferrari,s kunnen we vast wel doen 2 Quote
bigwade Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 ook mini ferrari,s kunnen we vast wel doen Top ! Ik moet even kijken wat ik heb aan aansluitingen. Mijn manual zegt dat er een line out is. Had ik nog een werkbaar mail adres ? Stuur me dat anders via PB en dan kan ik wat plaatjes mailen. grtz! Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Theo Eelko pimasters heb je voor onze radio ook een aansluit schema vb zie foto Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 je hebt voor die witson geen aansluit schema nodig is maar een stekker het enigste wat je niet moet vergeten is van het andere kabelboompje de usb en de 2 aux pluggen in elkaar te steken Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 je hebt voor die witson geen aansluit schema nodig is maar een stekker het enigste wat je niet moet vergeten is van het andere kabelboompje de usb en de 2 aux pluggen in elkaar te steken zo zie foto en waar sluit ik de aux plug van de camera op aan en de rode draad van de camera Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 ja helemaal goed even een tapje er omheen dan kunnen ze ook niet meer uit elkaar vallen met het monteren en met het monteren van de twee stekkers in dat zwarte huis drukken niet door drukken als het niet wil de stekkertjes zijn zo klein dat je ze der uit drukt of krom en dan doet iets het niet dus een beetje rommelen tot dat hij vanzelf op zijn plek vloept en dan pas vast klikken Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 ja helemaal goed even een tapje er omheen dan kunnen ze ook niet meer uit elkaar vallen met het monteren en met het monteren van de twee stekkers in dat zwarte huis drukken niet door drukken als het niet wil de stekkertjes zijn zo klein dat je ze der uit drukt of krom en dan doet iets het niet dus een beetje rommelen tot dat hij vanzelf op zijn plek vloept en dan pas vast klikken op de foto zie je twee verloop stekkers van usb is dat extra dan en waar sluit ik mijn camera op aan subwoofer is wel aangegeven dat is de groene aux Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 die ene is gewoon een verleng usb voor als je die orginele aansluiting beneden niet hebt en die andere met dat kleine usb aansluitinkje die kan je aan de voorkant achter ik dacht het rechter klepje steken daar zit een extra micro usb aansluiting en een micro sd kaart sleuf camera is zo een geel stekkertje en ik dacht dat er back ccd op stond en niet vergeten dan de draad ook aal het achteruitrij signaal aan te sluiten anders gebeurt er niks als je achteruit rijd Quote
cees Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 die ene is gewoon een verleng usb voor als je die orginele aansluiting beneden niet hebt en die andere met dat kleine usb aansluitinkje die kan je aan de voorkant achter ik dacht het rechter klepje steken daar zit een extra micro usb aansluiting en een micro sd kaart sleuf camera is zo een geel stekkertje en ik dacht dat er back ccd op stond en niet vergeten dan de draad ook aal het achteruitrij signaal aan te sluiten anders gebeurt er niks als je achteruit rijd is dat de bruinedraad met reverse contr en heb de gele stekker met ccd avin gevonden Quote
Specialmade Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 jep helemaal juist Het moet niet gekker worden !!!! De pimpmaster gaat nu al op "afstand" pimpen Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 hahhaah ja je ziet het we zijn van alle markten thuis 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.