Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt! Edam is helaas ver uit de buurt voor mij. En niet goed te vergelijken uiteindelijk omdat je een andere unit hebt. Ondanks dat ik met jullie optie een stuk goedkoper uit ben ga dan denk toch voor 1 van die paketten. Nu nog uitvogelen welke.. :)

• Like 1
Geplaatst

nav systeem igo primo op een sd kaart voor witson radio

zou dit van belang kunnen zijn om het nav systeem vlekkeloos te laten lopen   leessnelheid sd kaart

Dan staat er op de SD-kaart nog een X-aanduiding. × rating. Deze geeft aan wat de maximale dataoverdrachtsnelheid van de geheugenkaart is. Normaal gesproken wordt daar maximale leessnelheid mee bedoeld. Houd er rekening mee schrijfsnelheid lager ligt dan de leessnelheid. De snelheden zien er als volgt uit:
13×: maximale leessnelheid 16 Mb/s
26×: maximale leessnelheid 32 Mb/s
32×: maximale leessnelheid 38.4 Mb/s
40×: maximale leessnelheid 48 Mb/s
66×: maximale leessnelheid 80 Mb/s
133x: maximale leessnelheid 160 Mb/s

Geplaatst

nou ik heb het goed koopste kaartje wat je je maar kan indenken en mijn navi werkt perfect in de witson 

in die andere radio die ik had daar moest op zijn minst een class 10 kaartje in dus daar moet je er inderdaaad even opletten 

hoe sneller hoe beter uiteraard 

Geplaatst

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal een Pioneer (of ander NIET Chinees merk) in hun Rio hebben ingebouwd. Ik weet dat je daarvoor dat aparte paneel nodig hebt wat door xtra40 al talloze keren hier is gelinkt, maar volgens mij heb je ook nog wat extra verloopkabels nodig om je USB en AUX aansluitingen en je stuurbediening werkend te krijgen.Welke kabels gaat het hier om?

Dealer bouwde mij de pionier f940bt met alle kabels ook iphone en paneel in voor 500,-. Ik ben tevreden met deze.

Geplaatst

zal al wel een aantal keer gevraagd zijn maar weet iemand de maten van de voor speakers en de achter speakers  met de inbouwdiepte erbij wat hij maximaal kan hebben in de deuren

alvast bedankt  RIO Mike

Geplaatst

Zo wel voor als achter past 6.5 inch 16.5 centimeter speakers de diepte is de dikte van je deur omdat je raam daar niet in de buurt komt

Ook zijn er inbouw raampjes te krijgen die de speaker nog een paar centimeter meer inbouw diepte geven

Geplaatst

heb vandaag de auto radio binnen gekregen geen kosten aan de deur :wink::)

gr cees219bh2e.jpg

Geplaatst

Nou dat is dan een lekkere meevaller :-)

zeker weten  nu nog de sub weet nog niet welke suggesties welkom 

Geplaatst

ook mini ferrari,s kunnen we vast  wel doen

Top !

Ik moet even kijken wat ik heb aan aansluitingen.

Mijn manual zegt dat er een line out is.

Had ik nog een werkbaar mail adres ?

Stuur me dat anders via PB en dan kan ik wat plaatjes mailen.

grtz!

Geplaatst

Theo Eelko pimasters   heb je voor onze radio ook een aansluit schema

vb  zie foto331dl5w.png

Geplaatst

je hebt voor die witson geen aansluit schema nodig is maar een stekker

het enigste wat je niet moet vergeten is van het andere kabelboompje de usb en de 2 aux pluggen in elkaar te steken 

Geplaatst

je hebt voor die witson geen aansluit schema nodig is maar een stekker

het enigste wat je niet moet vergeten is van het andere kabelboompje de usb en de 2 aux pluggen in elkaar te steken 

zo zie foto

en waar sluit ik de aux plug van de  camera op aan en de rode draad van de camera

2vnouag.jpg

Geplaatst

ja helemaal goed even een tapje er omheen dan kunnen ze ook niet meer uit elkaar vallen met het monteren  :wink:  :wink:

en met het monteren van de twee stekkers in dat zwarte huis drukken niet door drukken als het niet wil 

de stekkertjes zijn zo klein dat je ze der uit drukt of krom en dan doet iets het niet dus een beetje rommelen tot dat hij vanzelf op zijn plek vloept en dan pas vast klikken

Geplaatst

ja helemaal goed even een tapje er omheen dan kunnen ze ook niet meer uit elkaar vallen met het monteren  :wink:  :wink:

en met het monteren van de twee stekkers in dat zwarte huis drukken niet door drukken als het niet wil 

de stekkertjes zijn zo klein dat je ze der uit drukt of krom en dan doet iets het niet dus een beetje rommelen tot dat hij vanzelf op zijn plek vloept en dan pas vast klikken

op de foto zie je twee verloop stekkers van usb is dat extra dan

en waar sluit ik mijn camera op aan

subwoofer is wel aangegeven dat is de groene aux

Geplaatst

die ene is gewoon een verleng usb voor als je die orginele aansluiting beneden niet hebt

en die andere met dat kleine usb aansluitinkje die kan je aan de voorkant achter ik dacht het rechter klepje steken daar zit een extra micro usb aansluiting en een micro sd kaart sleuf

camera is zo een geel stekkertje en ik dacht dat er back ccd op stond en niet vergeten dan de draad ook aal het achteruitrij signaal aan te sluiten anders gebeurt er niks als je achteruit rijd

Geplaatst

die ene is gewoon een verleng usb voor als je die orginele aansluiting beneden niet hebt

en die andere met dat kleine usb aansluitinkje die kan je aan de voorkant achter ik dacht het rechter klepje steken daar zit een extra micro usb aansluiting en een micro sd kaart sleuf

camera is zo een geel stekkertje en ik dacht dat er back ccd op stond en niet vergeten dan de draad ook aal het achteruitrij signaal aan te sluiten anders gebeurt er niks als je achteruit rijd

is dat de bruinedraad met reverse contr

en heb de  gele stekker met ccd avin gevonden

Geplaatst

jep helemaal juist  :wink:  :wink:  :wink:

Het moet niet gekker worden !!!!

De pimpmaster gaat nu al op "afstand" pimpen  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...