Venga OK Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 Echt Xenon (Pilot) 5000K in een Venga. Rijdend een foto gemaakt daardoor bewogen.... geeft wel een beeld. Hoeveelheid licht is echt super. Groet, Peter Quote
robinbroekhuis Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 Ik kom jou elke dag, soms ook op andere plekken tegen. Heb ik het goed dat je naast Rondebanden en dus ook naast de Kia dealer in Doetinchem werkt? Er kan maar één witte Rio zijn met die velgen lijkt mij? Klopt inderdaad. Staat altijd naast Ronde Banden geparkeerd. Quote
Smart Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 Klopt inderdaad. Staat altijd naast Ronde Banden geparkeerd. Leuk om te lezen dat jullie elkaar ontmoeten heel dicht bij mij in de buurt....! Echt Xenon (Pilot) 5000K in een Venga.Rijdend een foto gemaakt daardoor bewogen.... geeft wel een beeld. Hoeveelheid licht is echt super. Jij hebt natuurlijk het enige juiste en kwalitatieve licht. Quote
RioTom Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 We ontmoeten alleen auto's hoor haha Quote
Smart Geplaatst 31 Januari, 2012 Geplaatst 31 Januari, 2012 Ja, zo bedoelde ik het ook wel......zo ongeveer! Ben jij verbonden aan het M...o College in Doetinchem? Quote
RioTom Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Ja, zo bedoelde ik het ook wel......zo ongeveer! Ben jij verbonden aan het M...o College in Doetinchem? Ik ben werkzaam in Zutphen Wel vraag ik mij af welk college je bedoelt met M....O college? Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Ik ben werkzaam in Zutphen Wel vraag ik mij af welk college je bedoelt met M....O college? Metzo College..... Quote
Bink058 Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 De dealer gevraagd of hij Philips X-treme vision lampen wil plaatsen voor aflevering. Quote
RioTom Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Metzo College..... Ohwja, natuurlijk. Ik kom er wel twee keer per dag langsrijden rond tien over half 8 's ochtends en rond half 6 's avonds Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Volgens mij had je aangegeven aan het onderwijs verbonden te zijn, vandaar mijn vraag over een school in Doetinchem. Sorry, nu weer OT! Quote
Remko .me Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Ik heb ze ook besteld, kijken wanneer ik tijd heb om ze erin te plaatsen! Komende week en weekend bom vol met afspraken maar ook hier gaan ze komen! Hopelijk is lichtopbrengst voldoende, anders ruil ik ze voor philips, alleen heb ik het idee dat de philips variant iets blauwer / geler is.... klopt dat? Quote
Bink058 Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 @Remko, ik denk dat de Philips iets witter zijn maar nooit zo wit als de Gp thunder. De Philips X-treme vision wordt wel goed getest. Quote
robinbroekhuis Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Ze zitten erin! Nu nog de draaibare lampen vervangen. Quote
Remko .me Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Draaibare? Die zijn toch bijna niet aan Quote
Remko .me Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 GP Thunder Xenonlook 7500K H7 55w € 19,95 Subtotaal € 19,95 Verzendkosten € 6,75 Totaal € 26,70 Autoverlichting Reeuwijk Quote
Marc-T4 Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 En ze zitten erin,nu ff wachten tot het donker is om het resultaat te kunnen zien...en een fotootje natuurlijk. Quote
Remko .me Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Ik zal binnenkort is een foto maken, kunnen we mooi before en after foto plaatsen. Hopelijk volgende week wat tijd om ze erin te plaatsen.. @Mark ziet er goed uit man! Heb je nog gelet op afstellen? Of hoeft dat eigenlijk niet? Quote
JosK Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Ik heb ze gisteren gemonteerd. Best aardig zo. Inderdaad de bochtverlichting aanpakken, wat voor lampje is dat? (ps oranje gloed op de auto is straatverlichting). Quote
Marc-T4 Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Ik zal binnenkort is een foto maken, kunnen we mooi before en after foto plaatsen. Hopelijk volgende week wat tijd om ze erin te plaatsen.. @Mark ziet er goed uit man! Heb je nog gelet op afstellen? Of hoeft dat eigenlijk niet? Weet niet of je ze opnieuw moet afstellen? Iemand die dat wel heeft moeten doen? Enne Remko.....lampen plaatsen is met 5 min. gebeurt,dus zoveel tijd heb je niet nodig Quote
Remko .me Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 I know! Maar wij hebben op mijn werk open huis (school)..... en dat vraagt echt super veel voorbereiding. Zaterdag ook ... Hopelijk heb ik zondag even tijd! Quote
RioTom Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Ik heb ze gisteren gemonteerd. Best aardig zo. Inderdaad de bochtverlichting aanpakken, wat voor lampje is dat? (ps oranje gloed op de auto is straatverlichting). Wat een prachtige foto is dit zeg!!! Hij lijkt ook nog best schoon ....die van mij gaat bijna richting beige...weinig wit te bekennen Quote
Remko .me Geplaatst 5 Februari, 2012 Geplaatst 5 Februari, 2012 Korting op Xenon: http://www.kiaclub.nl/topic/9135-gp-thunder-xenon-look-meer-met-korting/page__view__findpost__p__79596 Quote
Remko .me Geplaatst 6 Februari, 2012 Geplaatst 6 Februari, 2012 Ik heb ze er nu ook in zitten. Vanavond foto maken, duidelijk verschil laten zien. De rechterlamp ging wat moeilijker... ik snap allen niet zo goed waarom iemand hier over afstellen prate, want je kunt niks afstellen zelf. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.