Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Xenon-look lampen Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Echt Xenon (Pilot) 5000K in een Venga.

Rijdend een foto gemaakt daardoor bewogen.... geeft wel een beeld.

Hoeveelheid licht is echt super.

Groet,

Peter

post-1854-0-63131700-1328038692_thumb.jpg

post-1854-0-02328700-1328038738_thumb.jpg

post-1854-0-95743300-1328038794_thumb.jpg

post-1854-0-71032900-1328038808_thumb.jpg

Geplaatst

Ik kom jou elke dag, soms ook op andere plekken tegen. Heb ik het goed dat je naast Rondebanden en dus ook naast de Kia dealer in Doetinchem werkt? Er kan maar één witte Rio zijn met die velgen lijkt mij?

Klopt inderdaad. Staat altijd naast Ronde Banden geparkeerd.
Geplaatst
Klopt inderdaad. Staat altijd naast Ronde Banden geparkeerd.

Leuk om te lezen dat jullie elkaar ontmoeten heel dicht bij mij in de buurt....!

Echt Xenon (Pilot) 5000K in een Venga.

Rijdend een foto gemaakt daardoor bewogen.... geeft wel een beeld.

Hoeveelheid licht is echt super.

Jij hebt natuurlijk het enige juiste en kwalitatieve licht. ;)

Geplaatst

Ja, zo bedoelde ik het ook wel......zo ongeveer! :lol:

Ben jij verbonden aan het M...o College in Doetinchem?

Geplaatst

Ja, zo bedoelde ik het ook wel......zo ongeveer! :lol:

Ben jij verbonden aan het M...o College in Doetinchem?

Ik ben werkzaam in Zutphen ;) Wel vraag ik mij af welk college je bedoelt met M....O college?

Geplaatst

Ik ben werkzaam in Zutphen ;) Wel vraag ik mij af welk college je bedoelt met M....O college?

Metzo College.....

Geplaatst

Metzo College.....

Ohwja, natuurlijk. Ik kom er wel twee keer per dag langsrijden :) rond tien over half 8 's ochtends en rond half 6 's avonds :P

Geplaatst

Volgens mij had je aangegeven aan het onderwijs verbonden te zijn, vandaar mijn vraag over een school in Doetinchem.

Sorry, nu weer OT!

Geplaatst

Ik heb ze ook besteld, kijken wanneer ik tijd heb om ze erin te plaatsen! Komende week en weekend bom vol met afspraken maar ook hier gaan ze komen!

Hopelijk is lichtopbrengst voldoende, anders ruil ik ze voor philips, alleen heb ik het idee dat de philips variant iets blauwer / geler is.... klopt dat?

Geplaatst

@Remko, ik denk dat de Philips iets witter zijn maar nooit zo wit als de Gp thunder. De Philips X-treme vision wordt wel goed getest.

Geplaatst

En ze zitten erin,nu ff wachten tot het donker is om het resultaat te kunnen zien...en een fotootje natuurlijk.

Geplaatst

Ik zal binnenkort is een foto maken, kunnen we mooi before en after foto plaatsen.

Hopelijk volgende week wat tijd om ze erin te plaatsen.. :D

@Mark ziet er goed uit man! Heb je nog gelet op afstellen? Of hoeft dat eigenlijk niet?

Geplaatst

Ik heb ze gisteren gemonteerd. Best aardig zo. Inderdaad de bochtverlichting aanpakken, wat voor lampje is dat? (ps oranje gloed op de auto is straatverlichting).

rio_gpthunder.jpg

Geplaatst

Ik zal binnenkort is een foto maken, kunnen we mooi before en after foto plaatsen.

Hopelijk volgende week wat tijd om ze erin te plaatsen.. :D

@Mark ziet er goed uit man! Heb je nog gelet op afstellen? Of hoeft dat eigenlijk niet?

Weet niet of je ze opnieuw moet afstellen? Iemand die dat wel heeft moeten doen?

Enne Remko.....lampen plaatsen is met 5 min. gebeurt,dus zoveel tijd heb je niet nodig :-D:wink:

Geplaatst

Ik heb ze gisteren gemonteerd. Best aardig zo. Inderdaad de bochtverlichting aanpakken, wat voor lampje is dat? (ps oranje gloed op de auto is straatverlichting).

rio_gpthunder.jpg

Wat een prachtige foto is dit zeg!!!

Hij lijkt ook nog best schoon :P....die van mij gaat bijna richting beige...weinig wit te bekennen

Geplaatst

Bochtverlichting is ook H7.

Geplaatst

Ik heb ze er nu ook in zitten.

Vanavond foto maken, duidelijk verschil laten zien.

De rechterlamp ging wat moeilijker...

ik snap allen niet zo goed waarom iemand hier over afstellen prate, want je kunt niks afstellen zelf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...