snellejelle1985 Geplaatst 19 September, 2012 Geplaatst 19 September, 2012 Jeeeeej Volgende week donderdag mag ik mijn superpack in ontvangst nemen! Aankomende zaterdag alvast de velgen eronder ben benieuwd hoe die bevalt en hoe die het gaat doen! Quote
snellejelle1985 Geplaatst 19 September, 2012 Geplaatst 19 September, 2012 Dat is balen voor jou maar wat zal je vriendin blij zijn. Die hoeft er nu geen woorden om vuil te maken wie er rijdt. :-) Succes en veel plezier met de nieuwe Rio thnx! zij vind het niet erg idd haha! Quote
RioRoetsoe Geplaatst 19 September, 2012 Geplaatst 19 September, 2012 Hallo allemaal, Ik heb aangeschaft Aanschaf: Halverwege Mei 2012 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack (5-deurs) Kleur: Black Extra's: NavigatiePack Verwachte Levertijd: September 2012 Ik heb het al eens eerder vermeld maar ik ben vandaag gebeld door de dealer, hij heeft de rio binnen. In augustus kregen we te horen dat hij op de boot stond en op 18 september aan zou komen. Dat was gister. Vandaag 19 september staat de auto al bij de dealer. Ik kan hem begin volgende week ophalen. Ik kreeg via de dealer een aantal fotos binnen die hij heeft gemaakt vandaag. Antwoord Multi quote =101615&st=480&auth_key=a6d2b7430622ff9f6ef591d6b8850360"]Hide Bewerk 1 Quote
bigmac Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Leuke service van de dealer om je alvast foto's te geven van de aankomst van je Rio. Quote
RioTom Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Zaterdag zie ik 'm ook....toch wel weer spannend hoor. Toch weer een nieuwe auto, nieuwe geur, lekkerdere functies. 1 Quote
snellejelle1985 Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Leuke service van de dealer om je alvast foto's te geven van de aankomst van je Rio. haha die dealer is onderhand familie van RioTom denk ik het was iig kind aan huis Quote
snellejelle1985 Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Zaterdag zie ik 'm ook....toch wel weer spannend hoor. Toch weer een nieuwe auto, nieuwe geur, lekkerdere functies. die heerlijke nieuwe geur, hoe lang blijft die eigenijk hangen? kan me dat van de mazda niet meer herinneren. wel dat ie heel anders rook! Quote
RioTom Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 haha die dealer is onderhand familie van RioTom denk ik het was iig kind aan huis Foto's zijn niet van mij hè Quote
snellejelle1985 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Foto's zijn niet van mij hè haha shit heb een beetje te snel gelezen Quote
Bink058 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Jeeeeej Volgende week donderdag mag ik mijn superpack in ontvangst nemen! Aankomende zaterdag alvast de velgen eronder Maar goed kijken dat ze niet per ongeluk 15 inch phantoms eronder knallen Quote
Bink058 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Hallo allemaal, Ik heb aangeschaft Aanschaf: Halverwege Mei 2012 Uitvoering: 1.2 CVVT Superpack (5-deurs) Kleur: Black Extra's: NavigatiePack Verwachte Levertijd: September 2012 Ik heb het al eens eerder vermeld maar ik ben vandaag gebeld door de dealer, hij heeft de rio binnen. In augustus kregen we te horen dat hij op de boot stond en op 18 september aan zou komen. Dat was gister. Vandaag 19 september staat de auto al bij de dealer. Ik kan hem begin volgende week ophalen. Ik kreeg via de dealer een aantal fotos binnen die hij heeft gemaakt vandaag. Antwoord Multi quote Hide Bewerk Heb je hem aangeschaft in Heerenveen ? Quote
bigwade Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Die quote kun je inkorten of skippen hoor. http://www.kiaclub.nl/topic/4480-onnodig-quoten/#entry36396 Quote
bigmac Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Bij de titel van dit onderwerp: Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio denk ik steeds dat er uiteindelijk toch een winnaar op zal staan, die dan 10 maand gewacht heeft of zo 1 Quote
RioRoetsoe Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Heb je hem aangeschaft in Heerenveen ? Ja in heerenveen bij van den Akker. Bevalt goed, tot nu toe. Quote
Bink058 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Ja in heerenveen bij van den Akker. Bevalt goed, tot nu toe. Ben er wel geweest en een goed bod gehad voor Opel Corsa, kreeg uiteindelijk een betere prijs bij van der Horst in Leeuwarden. Scheelt weer 30km heen en terug Ben bij van den Akker wel super netjes geholpen. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Bij de titel van dit onderwerp: Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio denk ik steeds dat er uiteindelijk toch een winnaar op zal staan, die dan 10 maand gewacht heeft of zo hmmm tja ik zou t idd niet weten. ik heb van 7 juli tot 18 september gewacht. Quote
Venga1 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 hmmm tja ik zou t idd niet weten. ik heb van 7 juli tot 18 september gewacht. dit begrijp ik toch niet helemaal, waarom krijg ik dan te horen dat de Rio gewoon uit voorraad leverbaar is? Behalve dan de special edition Quote
Remko .me Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Peter, ik had hem ook binnen no-time. Je moet je dealer vragen welke kleuren ze direc tkunnen leveren. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 dit begrijp ik toch niet helemaal, waarom krijg ik dan te horen dat de Rio gewoon uit voorraad leverbaar is? Behalve dan de special edition wij wilden perse deep blue en die hadden ze nog nooit gehad, en ook niet in bestelling staan... vandaar bestellen dus! ik moet elke keer nog even uit het raam kijken als ik langs de keuken loop Quote
Rogerpiep Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 Auto (Rio SuperPack 1.2 in het wit) 1 juni gekocht en volgens afspraak voor 1 juli op kenteken en werd netjes 14 juli afgeleverd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat de auto zo snel uitgeleverd zou worden. Ik ben dus zeer tevreden en ben dus bang dat ik niet het langst op mijn Rio heb gewacht Quote
snellejelle1985 Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 was dat een voorraad auto dan? fijn iig! maja achteraf was dat wachten wel leuk eigenlijk... Quote
rightone Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 wij wilden perse deep blue en die hadden ze nog nooit gehad, en ook niet in bestelling staan... vandaar bestellen dus! ik moet elke keer nog even uit het raam kijken als ik langs de keuken loop Hehe als ik nu naar buiten kijk staat de deep blue ook bij ons voor de deur en het is en blijft een mooie kleur en wie weet gaan we deze kleur vaker tegen komen of niet want dan blijft het een "bijzondere" auto Quote
snellejelle1985 Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 ik hoop en denk het laatste! al zei onze dealer dat sinds die van ons er geparkeerd stond, al iemand hem daardoor ook in die kleur besteld had. terwijl die eerst een zwarte had gewild... maar zoals je al zei, je moet hem in het echt zien! hier issie heel anders dan op die andere foto wat k geplaatst had... Quote
rightone Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 ik hoop en denk het laatste! al zei onze dealer dat sinds die van ons er geparkeerd stond, al iemand hem daardoor ook in die kleur besteld had. terwijl die eerst een zwarte had gewild... maar zoals je al zei, je moet hem in het echt zien! hier issie heel anders dan op die andere foto wat k geplaatst had... Ook met dakkoffer blijft het een mooie auto, zie foto, haha Quote
snellejelle1985 Geplaatst 23 September, 2012 Geplaatst 23 September, 2012 hehe mooi mooi, die dakdragertjes ga ik ook nog eens bestellen denk ik! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.