xtra40 Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Zo zie je maar alles komt helemaal goed top hoor
Kofferbak Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Wens u allen een heel fijne dag toe, hoop dat het weer een beetje mee wil werken Vergeet niet de gestegen prijzen die gelden als bonus voor het onnodig toeteren
Wimis on Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Nu even naar Nieuwegein, kijken of ik nog in de weg kan lopen... :lol:
Wimis on Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Gezellige boel daar, top geregeld door Bigwade en Bowie... Weet niet wie er nog meer in het complot zitten. Leuk de gezichten bij de nicks te zien, en meerdere mensen druk met die draadjes... En Bowie die heen en weer vliegt om alle vragen: elektro, bij te blijven Veel fotograven dus ik verwacht veel fotoos. Prachtig om die SP3 zo op een rij te zien. Frank, bedankt voor de catering.
Alex VB Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Iets organiseren kan je Frank wel laten doen.. Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.
kialoog Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Leuke dag gehad mannen en dame(s) daar (helaas kon ik er weer niet bij zijn). Alles gelukt, droog gehouden ....... grtz
xtra40 Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 het was een super gezellige dag iedereen ging met een goed werkende opgevoerde cavia naar huis ik zou langs deze weg nog willen vragen om wat fotos volens mij zijn er meer dan genoeg gemaakt eb er 2 bijgevoegd maar dat is maar telefoon kwalitijd dus mannen kom maar op nogmaals bedankt voor de gezelige dag en tot de volgend nou nog iets verzinnen
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Kom nu net thuis binnenvallen. Even opwarmen (nu hier nog 19grd), maar ondanks de iets wat lage temperatuur wel een kei gezellige dag gehad. Natuurlijk zal ik een paar foto's plaatsen.
BoMa Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Was echt een TOP dag ! Goed geregeld door Frank en Bowie. De T3 doet het mega goed. Ik zal foto's plaatsen.
bigwade Geplaatst 28 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2012 Zo, dat was weer LEUK ! Er zijn weer 7 Kia's van lawaai voorzien. Het was DROOG ! Bowie97 en de assistmannen XTRA40 en bob bedankt. Het ging een stuk vlotter dan de vorige keer leek wel, al ging op 17.14 de sleutel in de deur. De indeweglopers hebben hun taak wederom meesterlijk volbracht. Hier onder wat ritsrats plaatjes.. Ank! bedankt voor de cateringhulp !
Remko .me Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Ziet er heel leuk uit! En wat een schone auto's, allemaal even snel gewassen? Gefeliciteerd voor de organisatie!!!
MiNi0101 Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Gezellige boel!! zijn er ook nog filmpjes gemaakt ivm toetergeluid?
Sjölp Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 De fotograaf heeft precies een voorliefde voor witte auto's....
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Het was een greweldige dag en :clap: :clap: voor de organisatie, catering en technische mannen. Hier komt zeker een vervolg op in de toekomst. (al is het maar 1 keer per jaar) Nu even de foto's uitzoeken zodat we nog meer kunnen genieten met ze allen.
mika kjelld Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 was een topdag vandaag leuk om iedereen ontmoet te hebben nu kan je tenminste een gezicht plaatsen achter de forum namen ik wil vooral frans en bowie bedanken was top geregeld mannen en natuurlijk de mensen van de catering gr patrick
bigwade Geplaatst 28 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2012 Ik heb overigens een rustiek wit houten setje staan en een lichtgewicht stoeltje, grijs dacht ik. Fik er in ? of wordt dat nog opgehaald ? Tevens is er een glazen senseo kopje achter gebleven.
xtra40 Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Ik heb overigens een rustiek wit houten setje staan en een lichtgewicht stoeltje, grijs dacht ik. Fik er in ? of wordt dat nog opgehaald ? Tevens is er een glazen senseo kopje achter gebleven. zie je wel toch een nieuw topic GEVONDEN
bigwade Geplaatst 28 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2012 Of iemand heeft dat "op een witte kun je zitte" wel erg serieus genomen. 2 stoelen + een tafeltje stonden er ineens. Wat doen we er mee is dan de vraag..
Smart Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 En het filmpje, met dank aan mijn zoon Kevin.
mika kjelld Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Ik heb overigens een rustiek wit houten setje staan en een lichtgewicht stoeltje, grijs dacht ik. Fik er in ? of wordt dat nog opgehaald ? Tevens is er een glazen senseo kopje achter gebleven. dat glazen senseo kopje is van mij maar ik hoef hem niet terug maar in iedergeval bedankt
Aanbevolen Berichten