Specialmade Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Als het goed is zijn hier alle foto's te zien van de geweldige dag. Smart hartelijk dank voor de ondersteuning. @Micle, leuke foto's hoor. Heb ze allemaal gedownload voor in het album hé jonghuh. :D :D :D Grtz. Specialmade
Micle Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 kijk daar houd ik wel van. hoef ik ze niet te mailen.........................(wist niet eens dat dat ging). Heb gister dat album pas gemaakt op goed geluk, hahahaha
xtra40 Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 @micle Heb net ook al je foto's gepikt Kwalitijd is wel iets minder aan het formaat te zien Maar om te laten zien op de pc is het perfect Bedankt foor het delen en plaatsen van je foto's Het is hier nog steeds het gesprek van de dag Nu nog even kijken hoe ik de filmpjes moet pikken Maar ook daar kom ik wel uit dan heb ik de hele dag kompleet Ken ik lekker overal opscheppen hahahahahahaha
Micle Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 @xtra40 Wil ze met alle liefde mailen naar je in orginele formaat als je wil.
xtra40 Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 @xtra40 Wil ze met alle liefde mailen naar je in orginele formaat als je wil. Heel graag ga je me mail adres ff pb,en
Major Case Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Ere wie Ere toekomt ik ben Ank helemaal vergeten te bedanken. Dus Ank bedankt 1
Smart Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Zulke grote bestanden zal een hele kluif gaan worden. Dat worden wel 6 of meer berichten verzenden om alle foto's te verzenden. Mogelijk dat de postbak van de ontvanger dat niet aan kan. @Micle, ik heb de foto's ook gedownload via jouw link. Bestanden van youtube kunnen weer omgezet worden naar mp4 bestanden met een speciaal programma. Ik zal deze eens opzoeken. GEVONDEN! Zie hier. Top 25 van programma's hoe download ik YouTube filmpjes, zie hier.
bigwade Geplaatst 29 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 April, 2012 Dames heren, plaatjes op maat 1200x1800 pixels zijn groot zat. Je kunt een map maken en dan zippen en naar mij mailen en dan zet ik ze wel klaar als download. En anders verstuur je diezelfde map met https://www.wetransfer.com/html/ grtz!
Micle Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Het gaat volgens mij wel lukken via hotmail (in een onlnie album) maar kost idd veel tijd met uploaden. Stuur ze ook wel naar jou smart als je ze wil. (moet je nog wel snel je mailadres geven via pb, dan kan ik jou er meteen bij zetten) edit: mail de foto's ook naar bigwade in orginele formaat. Ben nog bezig met uploaden, dus zal een BCC naar jou sturen bigwade.
Micle Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Nog 5 foto's te gaan dan kan iedereen waarvan ik het mailadres heb de mail verwachten. info voor bigwade. (zou de foto's eigenlijk ook in raw formaat moeten hebben, maar daar is iets niet goed gegaan betreft de instelling en heb ze dus alleen maar in jpg)
bigwade Geplaatst 29 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 April, 2012 Foto's leuk! Ik stuur je mail gewoon door naar iedereen op de lijst. grtz en bedankt.
vand.m Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Ere wie Ere toekomt ik ben Ank helemaal vergeten te bedanken. Dus Ank bedankt Leuk, dank voor je bedankje moet ik van Ank zeggen! Iedereen vergeet wel is wat! Geen probleem! Wij zijn ook Kevin vergeten te bedanken! Dus Kevin alsnog bedankt goed gedaan! En succes met je studie! Groet, C&A (vand.m)
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Foto's leuk! Ik stuur je mail gewoon door naar iedereen op de lijst. grtz en bedankt. Ik heb de foto's ge-upload naar Wetransfer en de link naar je doorgestuurd. Als jij ze doormail aan de Toeteraar, in de weglopers, inbouwers en cateraars die op je lijstje staan. Dan hebben ze alle de foto's op formaat 1800x1200. Thanks Johan "Warmentuuter"
Major Case Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Dan doen we KEVIN bij deze ook nog even bedanken, en die kan mij dan ook wel vertellen hoe ik zijn filmpje naar binnen kan halen. Dus KEVIN bij deze voor de tweede keer bedankt 1
Smart Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Hierbij de link om Kevins filmpje van de toeterinbouwdag 2012 te downloaden. Het filmpje heb ik omgebouwd naar mp4. Met dank aan bigwade voor het beschikbaar stellen van zijn server! Royalties kunnen naar Kevin...!
bigwade Geplaatst 30 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2012 Ik heb de foto's ge-upload naar Wetransfer en de link naar je doorgestuurd. Als jij ze doormail aan de Toeteraar, in de weglopers, inbouwers en cateraars die op je lijstje staan. Dan hebben ze alle de foto's op formaat 1800x1200. Thanks Johan "Warmentuuter" Done...
bigwade Geplaatst 30 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2012 NB wil de eigenaar van de wit houten set zich even melden ? We kunnen natuurlijk ook de beelden gaan nakijken.. Het hele event staat namelijk ook op disk. low res previews:
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 De witte zit dus niet lekker, wil niet branden en je hebt deze vandaag niet kunnen vekopen op de koninginnedagmarkt. Das balen.
bigwade Geplaatst 30 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2012 De witte zit dus niet lekker, wil niet branden en je hebt deze vandaag niet kunnen vekopen op de koninginnedagmarkt. Das balen. Tja ik ben zo netjes dat nog even niet te doen voor de eigenaar zich meld.
Smart Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Dan doen we KEVIN bij deze ook nog even bedanken, en die kan mij dan ook wel vertellen hoe ik zijn filmpje naar binnen kan halen. Dus KEVIN bij deze voor de tweede keer bedankt Alle bedankjes heb ik aan Kevin doorgegeven. Hij is trots/fier....doet wel heel erg z'n best om nuchter te blijven...
Remko .me Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Ok, het is wel een geniale grap aan het adres van Bigwade... op een witte kun je zitte... allemaal te toevallig dit
bowie97 Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Door het filmpje van Kevin heeft "Lykke Li", met "I follow rivers" er weer een fan bij. Krijg vanuit het buitenland complimenten op onze toeterdag. De filmpjes en foto's zeggen bij velen genoeg. We did it again. O ja, er is geen interesse in witte stoelen.
Aanbevolen Berichten