Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bob kijkt naar "iets"

naar een stukje draad waar een kabelschoentje aan moet
Geplaatst

Als het goed is zijn hier alle foto's te zien van de geweldige dag. Smart hartelijk dank voor de ondersteuning.

Top Man.

foto 71 dusssssssss

Geplaatst

Misschien een idee om alle gemaakte foto's en video's op een dvd te branden. (mocht iemand daar wegwijs mee weten en tijd ervoor heeft)

Geplaatst

En

het filmpje, met dank aan mijn zoon Kevin.

Kevin, helemaal top gedaan. Kei gaaf zoals we dat hier zeggen.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Schitterend al deze foto's.

De filmpjes van Smart en Kevin zijn helemaal top.

Leuk voor het nageslacht :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Weet je nog.....

Geplaatst

Mochten er personen zijn die foto's willen hebben stuur dan even een pb met je emailadres dan zal ik de foto's in orginele grote toesturen.

Geplaatst

Ik heb nog wat filmpjes geüpload op YouTube.

(uitleg mannetje/vrouwtje door Bowie....hilarisch!)

Genieten!

Geplaatst

Ook dit is erg leuk.

ps filmpje 5 en 6 zijn dezelfde.

Aangepast, moet nu goed zijn. Filmpje 6 is de aangepaste.

Geplaatst

nou , dat wist ik nog niet dat die een piemel hadden hahahahaahahahaha

maar wat hadden die anderen nou ook al weer ??????

Geplaatst

Graag gedaan bowie97. Ik zie trouwens dat we internationaal zijn gegaan!

Ik neem aan dat je fotografen bedoelt?

Ik zie bigwade nou niet meteen met een fotocamera een gat graven...... :P

Geplaatst

Bij deze iedereen bedankt voor de gezellige dag! In het bijzonder XTRA40 voor de hulp en de keurige installatie en het weg werken van de draadjes mbv. isolatie.

Uiteraard ook allen anderen in het bijzonder Bowie97 voor de uitstekende uitleg, instructie, beugels buigen, etc.

En zeker niet op de laatste plaats BW voor de catering, organisatie, beschikbaar stellen van de ruimte en zijn inzet. Dank ook voor alle foto`s,filmpjes, verhalen enz.

We hebben ontzettend genoten en mocht er ooit een andere dag komen voor wat dan ook, zullen we er zeker weer bij zijn.

Groet,

C&A

vand.m

Geplaatst

Zo te zien is dat een gezellige middag geweest.

En wat een kabaal! resultaat mag er wezen!

Het is dat mijn Kia te koop staat, anders had ik die scheet van een toeter ook wel geüpgrade tot volwaardige toeter..

Geplaatst

De Toeterinbouwdag was weer een fantastische ervaring. Ook de catering was weer perfect.

Speciale dank aan Bigwade voor de warme ontvangst en het beschikbaar stellen van de locatie.

Ook Ank bedankt voor de zeer goede zorgen.

Overigen aanwezigen bedankt voor de gezelligheid en het uitwisselen van ervaringen.

Het sfeer maken, gevraagd en ongevraagd geven van advies, maar vooral het in de weg lopen heeft veel energie gekost. :wub::D :D :D :D Vandaar de late reactie.

Wel heb ik nog het aantal keren het gebruik van den toeter kunnen noteren. Dit, met een bedrag

van € 340,00 per keer, maakt een gezamenlijk bedrag van € 14.280,00 aan openstaande boetes.

Mensen wat een kle@#@%$ herrie maken die dingen :2guns: :2guns: :2guns: :2guns: :2guns:

Door het vele in de weglopen en sfeer maken heb ik helaas maar een paar foto's gemaakt.

Bijgaand nog wat foto's .

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Het was een topdag, bij het vertrek uit Eindhoven scheen de zon en in Niewegein aangekomen deed de zon het ook niet.

Maar het was buiten verwachting droog en het bleef droog. :boat:

En zo hoort het ook eens per jaar.

Bij aankomst was de koffie gereed en het gebak opgeschept.

Na de kennismaking en een slappe klets werd er dan daadwerkelijk begonnen met ket ver-inbouwen van de toeters.

Blij was ik met de hulp van XTRA40 wat resulteerde dat we de toeterst als eerste aan de praat hadden.

Om een uur of vier waren alle toeters onder de motorkap verdwenen en de touwtjes weggewerkt om daarna nog even wat te drinken.

Mijn dank voor BIGWADE voor de organisatie en het ter beschikking stellen van de lokatie en de goede verzorging van de inwendige mens.

BOWIE als sleutelmeester en EXTRA40 als extra handlanger.

Ik mag natuurlijk ons zelf niet vergeten want want wij met z'n alle hebben er een onvergetelijk KIA EVENEMENT van gemaakt. :adanku:

Geplaatst

oei, had ik dit maar geweten dan was ook zeker gekomen.

wat een lullig toetertje zit er toch in de Rio... :-)

Als er nog eens zo'n dag komt ben ik er bij!

Geplaatst

Van wie zijn die witte stoelen en dat tafeltje ?

Het stond ineens ook steeds verder naar binnen...

Bubbles............. ? Ophalen.......... aub..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...