sarkesteijn Geplaatst 19 Oktober, 2012 Geplaatst 19 Oktober, 2012 Ik heb vandaag mijn eerste stoepje aangeraakt met mijn velg.. Quote
Jordan Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Ik heb vandaag mijn eerste stoepje aangeraakt met mijn velg.. Je weet dat ze niet nieuw blijven maar toch balen als de eerste schade erop zit. Quote
Don56 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 De meesten LM-velgen vind ik te open cq kitscherig, maar na de winter gaan deze eronder bij ons: www.velgen.eu/lichtmetalen-velgen/kia-velgen/rio-ub-vanaf-augustus-2011-125cvvt-63kw-1248ccm/15-inch-velgen/bonito-251-indy-black-15-et-40-breedte-65-steek-4-100/ samen met Uniroyal RainExpert's en afgewerkt met www.ebay.nl/itm/55mm-KIA-Wheel-Center-Stickers-set-4pc-/270529595471?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyre_Trims_Trims_ET&hash=item3efcd2084f en www.gomaxx.com/Exterieur-Onderstel/Onderstel/Wielbouten-Moeren/3359-Wielboutdoppen-19mm-Zwart-metaal.html Een mooi én kompleet geheel zo vinden wij!... Quote
sarkesteijn Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Is een hele mooie velg. Helemaal onder een zwarte auto. Vindt het bij 15 inch alleen snel op een wieldop lijken. Verder een heel mooi setje! Quote
handyman Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 Ik heb vandaag mijn eerste stoepje aangeraakt met mijn velg.. met inparkeren? dan ff je buitenspiegel iets naar beneden kantelen bij het inparkeren Quote
sarkesteijn Geplaatst 20 Oktober, 2012 Geplaatst 20 Oktober, 2012 met inparkeren? dan ff je buitenspiegel iets naar beneden kantelen bij het inparkeren Stapte smorgens vroeg in de auto en de spiegels waren nat. Daardoor zag ik erg weinig door de spiegels. En aangezien de achterruit van de rio helemaal klein is kon ik daar al helemaal niks door zien. Moest achteruit langs een stoep rijden en zag de stoep dus niet goed door de natte spiegels. Gelukkig is de beschadiging maar klein en met een lakstift is ie wel weg te werken hoop ik. Vindt het alleen erg jammer want ik ben best makkelijk met spullen, maar deze velgjes zijn mijn schatjes en ben ik erg zuinig op... Quote
Sennie Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 volgens mij ET40 ik heb 17 inch hoe bedoel je goedkopere oplossing Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? Quote
Rio-010 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgen. Ben deze set aan het overwegen. http://www.online-velgen.nl/velgen/1337-swh-venus/ Quote
sarkesteijn Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgen. Ben deze set aan het overwegen. http://www.online-ve...1337-swh-venus/ Ik heb expres niet zulk soort velgen genomen. Volgens mij gaat het ''gebrushd aluminium'' heel snel oxideren. Kijk ook maar bij de standaard phantom velgen. Misschien een puntje om rekening mee te houden. Verder zien ze er wel erg dik uit!! Ps. vraagje offtopic: hoe verwijder ik een reactie? Quote
Rio-010 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Hmm iets om mee rekening te houden inderdaad. Hoe ziet dat er eigenlijk uit? Want ik heb inderdaad wel wat reacties van forumleden voorbij zien komen over de Phantom velgen. en Antwoord op je OffTopic. Kun je die gewoon op Hide klikken? Quote
sarkesteijn Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 http://www.google.nl...,r:2,s:20,i:139 zo ziet het eruit. ps bedankt voor het antwoord. weer wat geleerd vandaag! Quote
cees Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? bij de dealer wil wel vragen waar ze vandaan komen Quote
RioTom Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ik heb expres niet zulk soort velgen genomen. Volgens mij gaat het ''gebrushd aluminium'' heel snel oxideren. Kijk ook maar bij de standaard phantom velgen. Misschien een puntje om rekening mee te houden. Verder zien ze er wel erg dik uit!! Ps. vraagje offtopic: hoe verwijder ik een reactie? Maar er zijn ook mensen waarbij de velgen al langer dan een jaar perfect zijn Quote
sarkesteijn Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Maar er zijn ook mensen waarbij de velgen al langer dan een jaar perfect zijn Dan maak je ze veel schoon en raak je geen stoepranden. Want als je een stoepje raakt dan is de beschermlaag eraf en gaat het oxideren al beginnen. Dus waarschijnlijk ben je een goede rijder. Quote
RioTom Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Gewoon veilig afstand houden van de stoep Als mijn spiegels beslagen zijn doe ik telkens de deur open om te kijken of het kan, maar meestal worden ze wel snel warm Schoonmaken valt mee, zo nu en dan wassen en eens per week afspuiten. Quote
200PKminder Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgen. Ben deze set aan het overwegen. http://www.online-ve...1337-swh-venus/ Vind ze er wel dik uit zien! Ik heb heb ook black polished velgen van Dezent (18 inch, 8J, ET35 met Toyo T1R 225/35) en ik rij al meer dan 20 jaar met lichtmetaal en ben sindsdien allergisch voor stoepranden dus daar blijf ik uit de buurt Maak me niet zo druk over oxidatie, zolang de lak niet is beschadigd geen nood en vooral goed schoon houden vooral in de winter.... en bij voorkeur in de winter de set vervangen door afschuwelijk lelijke zwarte stalen dingen (ev. met winterbanden) Quote
Rio-010 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Ja ik ben volgende maand jarig en krijg dan een set winterbanden. Na de winter wil ik gaan voor deze set. Vind ze er superstrak uit zien. Wilde eerst ook zwarte velgen maar vind het zonde dat je dan niet goed kan zien dat je grote velgen hebt. Quote
RB- Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 [sharedmedia=garage:vehicles:640] 18 inch toora Quote
sarkesteijn Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Ja ik ben volgende maand jarig en krijg dan een set winterbanden. Na de winter wil ik gaan voor deze set. Vind ze er superstrak uit zien. Wilde eerst ook zwarte velgen maar vind het zonde dat je dan niet goed kan zien dat je grote velgen hebt. Ik kan je vertellen dat als je naast mijn auto staat echt wel ziet dat het grote velgen zijn... Behalve als je 15 inch neemt, dan lijkt het kleiner ja. Quote
gerard1973 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 ze zitten eronder mijn barracuda tzunamee zie foto of garage Quote
bigmac Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 in de winter de set vervangen door afschuwelijk lelijke zwarte stalen dingen (ev. met winterbanden) Er zijn natuurlijk ook mooie kunststof wieldoppen te krijgen, zodat je toch een fraai ogend setje wielen onder je auto hebt in de winter. Het ligt er maar aan wat je belangrijker vindt... dat men ziet dat je winterbanden hebt of dat het geheel er leuk uitziet. Quote
sarkesteijn Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 ze zitten eronder mijn barracuda tzunamee zie foto of garage ik vind ze persoonlijk TE. dus niet zo mooi. ik vind wel je andere unit erggggggg mooi... Quote
4nkor Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Ik zit nu aan deze te denken http://www.ebay.co.u...=item27bd5b8153 gelukkig heb ik nog 10 weken om de beslissing te maken Kan veel goedkoper dan dat, ff goed zoeken op NL websites Quote
RioTom Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Ai ai ai...toch een keer een stoepje geraakt. Kon de stoep niet zien met alle bladeren. een paar kleine puntjes van elks 1mm aan het randje (gelukkig niet veel) Quote
sarkesteijn Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Ik voel je verdriet broeder!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.