Remko .me Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Tom, wel even iets opschuren met je spul voor je lak en vervolgens een blanke lak erover, anders krijg je lopers.. Pas wel op met schuren maar dat weet jij vast wel... dan zie je er bijna niks meer van. Quote
RioTom Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Komt goed Velgen worden binnenkort gewassen, heb ze er al af liggen Quote
blackviper Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 @admans. Staat goed welke zijn dit? Quote
Jordan Geplaatst 1 November, 2012 Geplaatst 1 November, 2012 Admans. Dit zijn hele mooie velgjes. Staan erg goed. Quote
Admans Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Dank jullie wel voor de complimenten. Het zijn 17inch velgen maar lijken onder de auto inderdaad groter Het zijn OZ velgen van het type: lounge 8 Matt black. Met daarop: continental contact 5 215/45 R17 W Het is geen goedkope velg maar wel een hele mooie afgewerkte die tevens goed schoon te houden is. Voor mijn eigen gevoel een van de mooiste velgen die ik onder een Rio heb gezien. Quote
sarkesteijn Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Dank jullie wel voor de complimenten. Het zijn 17inch velgen maar lijken onder de auto inderdaad groter Het zijn OZ velgen van het type: lounge 8 Matt black. Met daarop: continental contact 5 215/45 R17 W Het is geen goedkope velg maar wel een hele mooie afgewerkte die tevens goed schoon te houden is. Voor mijn eigen gevoel een van de mooiste velgen die ik onder een Rio heb gezien. Welke et waarde heeft de velg? Quote
Admans Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Sarkesteijn, de Et waarde weet ik zo niet meer uit mijn hoofd. Ik weet nog wel dat de velg iets naar buiten kwam tov de originele. Quote
200PKminder Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Er zijn natuurlijk ook mooie kunststof wieldoppen te krijgen, zodat je toch een fraai ogend setje wielen onder je auto hebt in de winter. Het ligt er maar aan wat je belangrijker vindt... dat men ziet dat je winterbanden hebt of dat het geheel er leuk uitziet. Ja, wieldoppen kan ook, was ook maar een beetje baldadigheid van mijn kant... maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg zonde vind, die zwarte stalen dingen die je in de winter onder de meest mooie auto ziet..... Quote
RioTom Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Maja, scheelt wel veel geld. Ik was voor mijn stalen velgen iets meer dan 200 euro kwijt. Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor Quote
Smart Geplaatst 12 November, 2012 Geplaatst 12 November, 2012 Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor Het valt mij op dat je dat wel heel vaak doet..... Quote
plattie Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 Kan ie mooi met bigmac uit eten.... Quote
200PKminder Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Maja, scheelt wel veel geld. Ik was voor mijn stalen velgen iets meer dan 200 euro kwijt. Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor Gelijk heb je! Ik heb mijn originele velgen bewaard en daar gooi ik winterbanden omheen en wieldoppen erop.... De (nieuwe) banden die er vanaf komen verkoop ik. Misschien hou ik ook wat over om van te gaan uit eten Quote
Max V Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Ik was van plan om stalen velgen met winterbanden te kopen, maar heb uiteindelijk toch maar besloten om lichtmetalen velgen aan te schaffen. Je rijdt er tenslotte toch een maand of 5 per jaar mee. Na wat rondkijken zijn het 17 inch Wolfrace Assassin geworden. Meer foto's in mijn garage. groeten, Max Quote
Urbanfoto Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Ik mag ze ook wel. Zonde dat je ze gebruikt als winterwielen! Quote
Max V Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Ik mag ze ook wel. Zonde dat je ze gebruikt als winterwielen! Ze zijn deels gepolijst dus wel goed schoon houden Quote
Urbanfoto Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Ze zijn deels gepolijst dus wel goed schoon houden Maar toch zonde voor winterwielen. Mijn standaard 17 duim kia alu wielen zullen ook het eerste jaar toch de winter door moeten hoor. Momenteel hou ik ff de vinger op mijn portomonee. Quote
Jordan Geplaatst 17 November, 2012 Geplaatst 17 November, 2012 Max. Ik ben helemaal weg van je velgen. Ze zijn niet standaard maar ook niet overdreven. Als het voorjaar komt denk ik dat ik er ook voor ga Quote
Max V Geplaatst 18 November, 2012 Geplaatst 18 November, 2012 Bedankt voor de positieve reacties. Lees wel vaker dat velgen in echt mooier zijn dan dat ze op de foto overkomen. Toen ik ze voor het eerst op foto zag had ook ik mijn twijfels, maar eenmaal live gezien was ik om. Zijn net als de Phantoms goed (aan de binnenkant) schoon te maken. Ik heb ze in combinatie met Continental Wintercontact TS830p gekocht en moet zeggen dat het prima rijdt en het geluid niet tegenvalt. Gevoelsmatig zelfs stiller dan de Khumo's. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.