Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tom, wel even iets opschuren met je spul voor je lak en vervolgens een blanke lak erover, anders krijg je lopers..

Pas wel op met schuren maar dat weet jij vast wel... :) dan zie je er bijna niks meer van.

Geplaatst

Admans. Dit zijn hele mooie velgjes.

Staan erg goed.

Geplaatst

Dank jullie wel voor de complimenten.

Het zijn 17inch velgen maar lijken onder de auto inderdaad groter :-)

Het zijn OZ velgen van het type: lounge 8 Matt black.

Met daarop: continental contact 5 215/45 R17 W

Het is geen goedkope velg maar wel een hele mooie afgewerkte die tevens goed schoon te houden is.

Voor mijn eigen gevoel een van de mooiste velgen die ik onder een Rio heb gezien.

Geplaatst

Dank jullie wel voor de complimenten.

Het zijn 17inch velgen maar lijken onder de auto inderdaad groter :-)

Het zijn OZ velgen van het type: lounge 8 Matt black.

Met daarop: continental contact 5 215/45 R17 W

Het is geen goedkope velg maar wel een hele mooie afgewerkte die tevens goed schoon te houden is.

Voor mijn eigen gevoel een van de mooiste velgen die ik onder een Rio heb gezien.

Welke et waarde heeft de velg?

• 2 weken later...
Geplaatst

Er zijn natuurlijk ook mooie kunststof wieldoppen te krijgen, zodat je toch een fraai ogend setje wielen onder je auto hebt in de winter. Het ligt er maar aan wat je belangrijker vindt... dat men ziet dat je winterbanden hebt of dat het geheel er leuk uitziet.

Ja, wieldoppen kan ook, was ook maar een beetje baldadigheid van mijn kant... maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg zonde vind, die zwarte stalen dingen die je in de winter onder de meest mooie auto ziet..... :wacko:

Geplaatst

Maja, scheelt wel veel geld. Ik was voor mijn stalen velgen iets meer dan 200 euro kwijt. Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor

Geplaatst

Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor

Het valt mij op dat je dat wel heel vaak doet..... tall-hamburger2.jpg

Geplaatst

Maja, scheelt wel veel geld. Ik was voor mijn stalen velgen iets meer dan 200 euro kwijt. Het geld wat ik overhoud ga ik lekker van uit eten of koop ik wat anders leuks voor

Gelijk heb je! Ik heb mijn originele velgen bewaard en daar gooi ik winterbanden omheen en wieldoppen erop.... De (nieuwe) banden die er vanaf komen verkoop ik. Misschien hou ik ook wat over om van te gaan uit eten :wink:

Geplaatst

Ik was van plan om stalen velgen met winterbanden te kopen, maar heb uiteindelijk toch maar besloten om lichtmetalen velgen aan te schaffen. Je rijdt er tenslotte toch een maand of 5 per jaar mee. Na wat rondkijken zijn het 17 inch Wolfrace Assassin geworden. Meer foto's in mijn garage.

groeten, Max

post-6817-0-55171700-1353183218_thumb.jpg

Geplaatst

Ze zijn deels gepolijst dus wel goed schoon houden :?

Maar toch zonde voor winterwielen.

Mijn standaard 17 duim kia alu wielen zullen ook het eerste jaar toch de winter door moeten hoor.

Momenteel hou ik ff de vinger op mijn portomonee.

Geplaatst

Max. Ik ben helemaal weg van je velgen. Ze zijn niet standaard maar ook niet overdreven. Als het voorjaar komt denk ik dat ik er ook voor ga

Geplaatst

Bedankt voor de positieve reacties. Lees wel vaker dat velgen in echt mooier zijn dan dat ze op de foto overkomen. Toen ik ze voor het eerst op foto zag had ook ik mijn twijfels, maar eenmaal live gezien was ik om. Zijn net als de Phantoms goed (aan de binnenkant) schoon te maken. Ik heb ze in combinatie met Continental Wintercontact TS830p gekocht en moet zeggen dat het prima rijdt en het geluid niet tegenvalt. Gevoelsmatig zelfs stiller dan de Khumo's.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...