Smart Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Rijdt er nog iemand vanuit de achterhoek? Jazeker, ik ben morgen ook present. Ik vind de opkomst trouwens wel erg karig. Ik kan niet de gehele dag blijven, maar wil graag de poetsdemo bijwonen. Dat is al jaren een wens van mij op dit forum. En nu gaat het eindelijk gebeuren. Wat kost het aanbrengen van raamfolie voor een Kia Venga? Begrijp ik het goed dat de vier zijruiten € 50,00 per stuk gaan kosten en de achterruit € 100,00? Dat betekent voor de twee tiny piepkleine achterste zijraampjes zomaar € 100,00....! Of heb ik dat nu verkeerd?
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Let op voor mensen die over de A27 gaan op de terug weg is deze afgesloten van Breda naar Gorinchem Via dordrecht en A15 retour ? Gorinchem>>Utrecht open ? Volgens mij wel.
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Vanaf Gorinchem naar Utrecht is het open inderdaad... Daar woon ik Bigwade
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Leuk stadje, laatst met fraai lenteweer geweest. Vathorst gaat je tegenvallen (geintje), al is Amersfoort Centrum natuurlijk heel dichtbij en ook leuk.
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Amersfoort is top hoor... maar mijn vrouwtje komt uit Drenthe en vindt het hier in de buurt van Rotterdam niet erg prettig.. beetje te gehaaste mensen.. je kent het.. Als het huis klaar is ben je van harte welkom om eens een keer te komen kijken.. daarna onder het genot van een drankje Amersfoort te bekennen.. ik zou er zelf geen nee tegen zeggen Oh en A15, N3 (uit mijn hoofd), A16 is prima te doen toch, volgens mij zelfs korter? heb je ook nog een ritje langs Dordrecht..
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Hoe dichter bij Dordt hoe Rotter het wordt is mij geleerd.... Heb de route 2wk geleden vanuit Zeeland gereden Komt goed ! i10 alvast basic gewassen...
RioTom Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Auto is gewassen morgen hopelijk hoofdzakelijk goed afspuiten en klei/wax uitproberen/aanbrengen! Ik zie jullie allemaal morgen, even een biertje doen nog en morgen om 8 uur vertrekken tot morgen!
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Helemaal super!! Maak aub veel foto's!! Ik baal enorm dat ik er niet bij ben. Ik wens jullie heeeeeeel veel plezier, dat het een leuke dat gaat worden ben ik van overtuigd!
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Ik ga natuurlijk wel hoofdzakelijk sfeer maken en in de weg lopen. Die i10.. we zien het wel. Oja, de camera-accu's zitten in de prik, de statiefjes staan samen met de schamele poetsmeuk die ik heb klaar.
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Super, ik voel een best pic aug aankomen voor bigwade! Was de catering wel goed geregeld bigwade is een grote eter heren.
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Broodje frikadel met majo, tja daar kan je als vegetariër toch geen nee tegen zeggen..
Smart Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Mijn auto is na die vakantie in Kroatië weer eens goedgewassen. In Kroatië was het water schaars en was het verboden om je auto te wassen of je tuin te sproeien, omdat het al 2 maanden niet geregend had en het meer waar het drinkwater vandaan komt bijna leeg is. Een drama aldaar. Mijn auto zag er na twee weken lichtgrijs uit. In Oostenrijk maar eens de hogedruk spuit erop gezet en hij glom weer. Nu maar eens tot het gaatje gegaan en alle vliegenzooi eraf. Die zullen er morgen wel weer op zitten na een rit van 2 uur..... Ik kijk alleen naar hoe er gepoetst gaat worden. Thuis kan ik dat dan zelf doen, tenzij mijn auto wordt aangewezen als poetsdemo...... @RioTom, misschien komen wij elkaar nog tegen onderweg. Ook ik vertrek rond 8 uur.
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 doet me denken aan dat overheerlijke broodje van Smart... of was dat geen broodje meer? hahaha 1
Smart Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 doet me denken aan dat overheerlijke broodje van Smart... of was dat geen broodje meer? hahaha Jammer dat je morgen niet komt. Dan had ik je nog even te grazen genomen..... 1
Remko .me Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Jammer dat je morgen niet komt. Dan had ik je nog even te grazen genomen..... hahaha mja.. ik baal zelf ook enorm!
Smart Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Ik lees in alle modellentopics dat er morgen een meeting is in Zundert of heeft bigwade dat uit z'n duim gezogen....?
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 hahaha mja.. ik baal zelf ook enorm! Ik rij langs je dus je mag mee in de Venga. Lekker cool zonder ............. (topic 6 )
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Tja ik heb geen reedt met de organisatie te maken, loop alleen maar in de weg enzo, maar theomonica was zo lekker bezig dat ik er met copy-paste achteraan gerend ben om de opkomst mogelijk te vergroten. Voor de achterban: Dames, ga koffie drinken bij de Jumbo en neem een stoel mee voor bij het koelvak zuivel. Alle wegen richting zee zitten vast. Kids ga DOODSTIL voor een enge film zitten met 30 liter nepcola. Dan kunnen echte mannen morgen schrobben en poetsen...
Smart Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Ik neem mijn eega niet mee. Zij hoeft niet te weten dat ik straks hartstikke goed kan poetsen. Dat kost mij straks mijn vrije tijd...... 1
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Misschien willen de Belgische Kia's ook glimmen? Het is niet ver rijden ieder geval. Zou zeggen kom langs.
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 @Smart, het was juist de bedoeling dat ze thuis bleven @Warm-en-meer, dat leek de organisatie nou ook zo'n leuk idee..... Anders wist ik ook nog wel een parking ergens in NH..
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Ik neem in ieder geval een groothoeklens mee voor de groeps foto. Tot morgen !
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Anders wist ik ook nog wel een parking ergens in NH.. WAAR
Micle Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 @speciamade, Ondanks dat ik er erg laat mee ben, hoe laat rij jij aan? Wij wonen tenslotte niet erg ver van elkaar. Micle
Micle Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Richard, Ik ben er nog niet uit wat ik allemaal wil hebben. Ik heb nog een gebruikt stukje klei liggen en een beetje detailer, dus die wil ik zeker aanvullen. Mijn NTX shampo is ook op. Verder misschien nog een paar pads voor de ramen, velgen, e.d. Een produkt voor de ramen zelf heb ik nog geen ervaring mee, dus misschien dat je daar iets van mee kunt nemen. Voor de rest zie ik het zaterdag wel. Groeten Micle Neem aan dat er genoeg aanwezig is, heb geen reactie gekregen. hahahahahah. Tot morgen
Aanbevolen Berichten