Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook niet meteen allemaal wensen, maar laat mij morgen gewoon informeren over alle mogelijkheden.

Ben vooral geïnteresseerd in een goede poetsmachine en die DAP900 is er één van. Wie weet is de prijs er

ook naar..... ;)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Morgen gaat de wekker vroeg......

Dus ik ga de binnenkanten van m'n ogen bekijken.

Tot morgen

Geplaatst

Wordt zweten......

Valt wel mee, de verwachte temperaturen is voor mij dagelijkse kost. Helaas zondagmorgen ook weer.

Geplaatst

Jazeker, ik ben morgen ook present. Ik vind de opkomst trouwens wel erg karig.

Ik kan niet de gehele dag blijven, maar wil graag de poetsdemo bijwonen. Dat is

al jaren een wens van mij op dit forum. En nu gaat het eindelijk gebeuren.

Wat kost het aanbrengen van raamfolie voor een Kia Venga? Begrijp ik het goed

dat de vier zijruiten € 50,00 per stuk gaan kosten en de achterruit € 100,00?

Dat betekent voor de twee tiny piepkleine achterste zijraampjes zomaar € 100,00....!

Of heb ik dat nu verkeerd?

klein hoekruitjes kosten inderdaad geen 100,- bi j59 per stuk gaat het om de draai ramen en of grotere vaste ramen. hoekruitje is 20,- deze dag

Geplaatst

Bedankt voor de beantwoording.

@WT: krasse knar......hahaha!

Geplaatst

Was weer een top dag met veel uitleg door Richard en Erno.

Mooie lokatie alleeen jammer dat er weinig zuiderburen waren !!!!!!!!!!!!!!!,

volgende keer bij ons thuis !!??

Geplaatst

Top. Zag het aan de foto's, aandachtige blikken dus leerzaam geweest.

@MrBubbels, heb je nog gedacht iemand van de SP3 rijders aldaar te laten kennismaken met het sturen?????????????

Grtz.

Geplaatst

Nou Erno en Richard het was een leerzame dag ben helemaal om binnenkort kom ik nog even voor de klei wil ook kleien :D .

Voor Richard in het vervolg laat ik de vrouw maar thuis slecht voor de omzet :lol: .

Ook erg leuk om eens kennis te maken met de forumbezoekers het was toppie.

Geplaatst

Nou Erno en Richard het was een leerzame dag ben helemaal om binnenkort kom ik nog even voor de klei wil ook kleien :D .

Voor Richard in het vervolg laat ik de vrouw maar thuis slecht voor de omzet :lol: .

Ook erg leuk om eens kennis te maken met de forumbezoekers het was toppie.

:D

Geplaatst

Beste schone, gekleide en gewaxte Kiafanetiekelingen (ik denk wel dat ik jullie nu kan noemen na jullie vandaag ontmoet te hebben),

Ik wilde jullie nogmaals bedanken voor vandaag. Ik vond het leuk om kennis met jullie te maken. Jullie waren echte fanetiekelingen. Dat is altijd mooi om te zien.

Ik ga nog foto's zetten op de Facebook van Cardetails.nl (zowel hier als hier) en Erno heeft er ook al flink wat gepost. Ik zou zeggen. Als jullie nog leuke foto's hebben. Zet ze er hier op (of mail ze naar me zodat ik ze ook erbij op Facebook kan zetten).

Groetjes,

Richard van Cardetails.nl

Geplaatst

1 emmer, een spons, dreft en een oud verwassen T-shirt schijnt niet zo heel best te zijn, heb ik nu gehoord.

Dames, heren van de organisatie; bedankt voor de gastvrijheid.

Het was een heel leerzaam dagje en mevrouw mijn echtgenote was erg blij met de gerenoveerde i10 !

Medewerker Sloot: Hartstikke Bedankt !

Collega forumleden: het was heel leuk jullie (weer) eens te zien !

Johan; fraai shirt.....

grtz!

Geplaatst

Het was weer een kei gezellige dag. Ik heb veel gezien en geleerd.Ik wil Richard van Cardetails en Erno van Sloot auto groep heel hartelijk bedanken.

Mijn aangebrachte parkeerschade in franrijk is kei mooi hersteld door Erno. Er is niets meer van te zien en speciaal voor deze dag heeft Erno het gratis hersteld. (ook bij de andere)

Binnenkort kan ik weer aan de slag met mijn witte waas en daarna de blauwe waas van de partner. Heb een bonk klei gekocht, polish en een wash mitt voor mijn velgen.

Nu ik alles voor en achter de schermen heb gezien weet ik wel waar ik naar toe ga mocht ik schade aan de auto hebben. Nogmaals mijn grote dank aan Erno.

Helaas ben ik niet toegekomen om mijn hele auto te polishen, want ik had het te druk met luisteren, kletsen en kijken.

Zoals gewoonlijk was ik een van de eerste aanwezig en heb ik de zaak moeten sluiten.

Ik ben benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn. Ik heb een zeer geslaagde dag gehad, ondanks iedereen klaagde over de warmte (zou niet weten waarom, begon het juist lekker te vinden). Wel heb ik één slechte ervaring over gehouden.

Omdat we morgen gaan BBQen en ik nog houtskool nodig had, schoot ik 2 minuten voor 6 nog snel de intratuin in om daar een zak te kopen. Wat mij opviel was dat iedereen mij aanstaarden zelfs bij de kassa en ik geen flauw idee had waarom. (zou ik er dan ineens zo raar eruit zien van deze zinvolle dag).

Bij thuiskomst viel de euro, ik had mijn naam geschreven op een stukje schilderstape nog op mijn shirt zitten.

Tip van mic voor de volgende meeting is: Controleer voordat je in je auto stapt of je je tapje verwijdert hebt.

Tot de volgende Meeting heren.

Geplaatst

Man wat kan JIJ zeuren....schilderstape......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

De witte waas was weer prachtig hoor, je hebt hard gewerkt !

Slijptol niet door de motorkap gezakt ?

Moest helaas weg....

Geplaatst

Nee hoor, de motorkap is weer zo glad als een aal. Als de temperaturen weer een beetje normaal zijn doe ik de rest van de auto weer.

Nu kan ik wel tegen deze warmte, alleen de spullen niet zo. deze drogen te hard.

Geplaatst

Man wat kan JIJ zeuren....schilderstape......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Stond wel mooi die kleur toch op de Witte waas en deze haal ik altijd in de goedkoopste zaak van Nederland volgens mij. De action.

Geplaatst

Stond wel mooi die kleur toch op de Witte waas en deze haal ik altijd in de goedkoopste zaak van Nederland volgens mij. De action.

Had het meer over je naamplaatje..

Die gay-tape van de action vond ik wel cool juist..

Geplaatst

Op het moment dat ik dit zit te lezen heb ik het schilder tape maar even verwijdert :lol::lol:

Van je auto, of van je shirt.

Geplaatst

hahaha oke verkeerd begrepen, gebruik overal tape voor zoals je zag.

Misschien toch niet zo gek idee om een shirt te laten maken met je naam erop.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...