Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik snapte nooit waarom mensen in de zomer met de prachtigste velgen rondreden en in de winter met een paar 'boeren-aanhangwagen-wielen'.

In het begin, toen winterbanden nog geen algemeen goed waren, dacht ik dat ze het deden om duidelijk te kunnen laten zien: deze bestuurder kan zich winterbanden veroorloven (daarom de kale zwarte velgen) ipv dat iemand mocht denken: deze bestuurder kan zich niet meer veroorloven dan stalen velgen met wieldoppen.

Daarom dus geen wieldoppen bij winterbanden, meer psychologisch dus.

Het is meer dat velgen en zout niet goed samen gaan en dus je "investering" sloopt.

Daarnaast twijffel ik ook nog enorm of ik niet toch een mooi maar goedkoop winter velgje wil kopen, en moet ik mijn vriendin ook nog overtuigen :D

Geplaatst

Het is meer dat velgen en zout niet goed samen gaan en dus je "investering" sloopt.

Daarnaast twijffel ik ook nog enorm of ik niet toch een mooi maar goedkoop winter velgje wil kopen, en moet ik mijn vriendin ook nog overtuigen :D

ik voel een investeering op komen waarschijnlijk twee een voor de vriendin en een voor de auto :wink: ;-)

Geplaatst

ik voel een investeering op komen waarschijnlijk twee een voor de vriendin en een voor de auto :wink: ;-)

Dat zou omkoping zijn... oooh... zal wel iets van goud worden :P
Geplaatst

Ziet er goed uit Mark!

Ben benieuwd ook naar je striping! Heb je deze bewust niet meteen genomen, of gebeurd dit altijd naderhand?

Heb ze er bewust niet bij genomen omdat het goedkoper is deze er zelf op te maken :wink: Hoop het in de loop van volgende week binnen te krijgen.

Geplaatst

Maar waarom dan geen kunststof wieldoppen op die stalen velgen gezet? Kunststof en zout gaat goed samen.

Geplaatst

Maar waarom dan geen kunststof wieldoppen op die stalen velgen gezet? Kunststof en zout gaat goed samen.

nee inderdaad... zonder wieldop is het niet om aan te zien... :)

ik bedoelde meer die wieldoppen in plaats van de standaard kia doppen, maar zit nog steeds in dubio... wil eigenlijk wel echte velgjes... maar misschien is dit meer iets voor een ander topic :) krijg een beetje het gevoel dat we iemands topic gekaapt hebben :P

Geplaatst

Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo!

En dat voor 20 euries :-P

Ik heb dezelfde gekocht bij Halfords vanavond en er op gezet. Staat goed! (ik had al 3 wieldoppen beschadigd aan stoeprandjes). En ja, ze lijken wel erg op de velgen van MiNi0101

Geplaatst

Ik heb dezelfde gekocht bij Halfords vanavond en er op gezet. Staat goed! (ik had al 3 wieldoppen beschadigd aan stoeprandjes). En ja, ze lijken wel erg op de velgen van MiNi0101

Het staat wel goed toch? Ik ben er erg tevreden over! Dat is nog eens CHEAP TUNING :-)

Geplaatst

Heb je geen foto?

Ben er namelijk nog niet uit welke doppen ikzelf neem. Velgen zijn voorlopig me nog te duur.

Geplaatst

Heb je geen foto?

Scroll omhoog tot post # 41; daar staan 2 foto's van een Picanto met de originele wieldoppen en met die Halfords doppen van EUR 20 (aanbieding nog 2 dagen geldig).

Geplaatst

dacht dat een andere foto van andere auto met die doppen mss andere indruk zou geven.

Hier dan een foto van mijn Picanto met zijn Halfords wieldoppen.

Geplaatst

Ik heb de 'Le Mans' wieldoppen van Halfords gemonteerd. En mijn zwarte 3-deurs ziet er nu top uit. Die originele wieldoppen vind ik maar lelijke dingen, daar had Kia toch wat anders voor kunnen verzinnen. Met de nieuwe wieldoppen is de auto af. Als ik weer wat geld heb dan ga ik velgen kopen voor de zomerbanden en deze doppen blijven dan voor op de winterbanden.

Geplaatst

Heeft er iemand een idee waar de gewone Picanto wieldoppen voor een gunstige prijs te koop worden aangeboden? Ik informeerde bij onze Kia dealer naar de prijs en kreeg als antwoord: tusen de 35 à 40 euro per wieldop. Niet bepaald goedkoop!

Geplaatst

Heeft er iemand een idee waar de gewone Picanto wieldoppen voor een gunstige prijs te koop worden aangeboden? Ik informeerde bij onze Kia dealer naar de prijs en kreeg als antwoord: tusen de 35 à 40 euro per wieldop. Niet bepaald goedkoop!

ik heb er hier vier 14" in mijn schuurtje liggen, waarvan 1 helemaal zonder krasjes, de andere 3 hebben stoeprandschade. Dus als je er een zoekt: Te koop voor weinig :)

Geplaatst

ik heb er hier vier 14" in mijn schuurtje liggen, waarvan 1 helemaal zonder krasjes, de andere 3 hebben stoeprandschade. Dus als je er een zoekt: Te koop voor weinig :)

Mocht je deze nog hebben dan heb ik er wel interesse in!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...