Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd! Ik ben nog geen enkele Ceed tegen gekomen, behalve een champagne kleurige bij mij in de straat. Altijd leuk om een auto te hebben die tot nu toe redelijk zeldzaam is. :).

Geplaatst

Moet dat nou die foto's? Ik word er zo hebberig van. :helpsmilie:

Heel veel plezier met deze mooie Cee'd gewenst.

Geplaatst

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Het is zeker een mooie auto! Mijn collega's hadden in eerste instantie helemaal niet door dat het een Kia was. Vooral door het ovale logo dachten ze van een afstand te zien dat het een Ford Focus was....hahaha!

Tot nu toe dik tevreden over de auto én de dealer waar we 'm gekocht hebben.

De 1e update zit al op de auto, deze heb in hier geplaatst

Geplaatst

Jippie! Als een kind zo blij!!!? Die van ons is ook binnen! Wat een schitterende auto!

Erg mooi die winter en al die sneeuw! Maar wat een k*t zooi als je dan door het niet goed opletten van anderen van achteren word aangereden met als gevolg dikke krassen op de bumper!! Natuurlijk kan het erger, maar ben zelf zo zuinig op de auto en baal dus als een stekker...

Geplaatst

Erg mooi die winter en al die sneeuw! Maar wat een k*t zooi als je dan door het niet goed opletten van anderen van achteren word aangereden met als gevolg dikke krassen op de bumper!! Natuurlijk kan het erger, maar ben zelf zo zuinig op de auto en baal dus als een stekker...

Oei Anne das zonde 11 dagen schade vrij das minder laten we hopen dat dit de enigste schade blijft ,de persoon zat natuurlijk allleen naar je auto te kijken en lette niet op je remlichten.

Geplaatst

Hier de 1e foto van onze nieuwe Ceed. Het is echt wel Dark Gun Metal,hij lijkt wel blauw op deze foto...

In DGM zit ook een zweem blauw. Het is donkergrijs met een blauwachtige gloed. Op sommige foto's is het weer beter zichtbaar als op andere. Kia heeft wel meer kleuren waar dat effect inzit. Sirius silver heeft weer een zweempje groen er in zitten. Ik vind het wel apart.

Geplaatst

als alles goed gaat krijg ik mijn kia ceed 1.6 matrix brown premium pack 6 februari. ik kijk er nu al naar uit.

Geplaatst

Oei Anne das zonde 11 dagen schade vrij das minder laten we hopen dat dit de enigste schade blijft ,de persoon zat natuurlijk allleen naar je auto te kijken en lette niet op je remlichten.

Vandaag bij schadeherstel bedrijf hier in Hoogezand geweest. Gelukkig beperkt de schade zich tot de spoiler van de achterbumper(zwarte stuk in de bumper...)

Geplaatst

@Anne,

Gelukkig valt het dan nog, een beetje, mee.

Als de auto gerepareerd is zie je er gelukkig niets meer van

maar ik begrijp heel goed dat je er van baalt.

Suc6 met de reparatie en hopelijk heb je de auto weer snel

en top hersteld weer terug.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Alle nieuwe Ceed rijders veel plezier met hun auto.

Is echt beter dan het vorige model

Alleen de rechtuit stabiliteit op autoweg kan nog iets verbeterd worden ( is wel verbeterd dan op vorige)

Had ik toch maar een SW gekocht, de extra ruimte mis ik ( eerder model Ceed SW gehad)

En helaas een resonantie in dashboard / klep hanschoenenkastje.

Maar dit gaat opgelost worden

Plus punt het verbruik is laag ,400km autoweg niet harder dan 110km/h en CC aan gemiddeld 5,2 liter op 100km!!!

Grz Cor

• 2 maanden later...
Geplaatst

Waar blijft mijn Kia Ceed? :( Ik wacht nu 3 maanden en de dealer weet nog nergens van.

Zijn er mensen die recent nog een Ceed hebben mogen ontvangen? 

Geplaatst

Waar blijft mijn Kia Ceed? :( Ik wacht nu 3 maanden en de dealer weet nog nergens van.

Zijn er mensen die recent nog een Ceed hebben mogen ontvangen? 

ik heb ookbijna 3 maand moeten wachten hoor.

maar bij mij kon de dealer wel vertellen wanneer hij bij hem geleverd ging worden en wanneer ik m kon komen afhalen.

dit wist hij ongeveer een week op voorhand te zeggen tegen me

Geplaatst

Wat een mooie auto is die pro ceed geworden zeg. Vandaag voor het eerst in het echt gezien.

2ibm7iw.jpg

1givt3.jpg

2z8qpv7.jpg

En nee, ik heb hem niet gekocht :(

Geplaatst

Gisteren ook de bovenstaande rode Pro_Ceed in Tilburg bekeken. Erg mooie auto al zou ik hem zelf in het wit bestellen. Dan komen de zwart accenten beter tot hun recht.

Tevens bij nog een andere Kia dealer geweest. 

Bij beide dealers om een offerte gevraagd: Inruil: van mijn BMW 118i cabrio bwjr 2009. Aankoop: Kia Pro_Ceed Premium Pack. Dus met leer, elektr. verst. stoelen, xenon, 18 inch velgen van de GT enz. 

Ik krijg komende week de offertes binnen. De Business Packs staan op voorraad. Maar de Premium Packs niet. Dus ik zou bij bestelling  tot zeker eind juli moeten wachten volgens de dealer. Ik ben benieuwd wat er bij moet en of ik dan een vast Kia forum lid wordt  :wink:

Geplaatst

Na mijn bovenstaand bericht over de te verwachte offertes gaat het helaas voor mij geen geen Kia Pro_Ceed worden.

Ik heb 3 dealers benaderd voor een offerte voor een Kia Pro_Ceed in Premium Pack uitvoering met 18" wielen.

De inruilwaardes van mijn BMW lagen zo'n € 3000-4000 onder het niveau van mijn eigen BMW dealer op een gelijk kostende auto.

Kia viert zijn 20 jarig bestaan in NL met o.a. gratis navigatie ter waarde van € 1295. Daar de Premium Pack al navigatie heeft kwam één dealer met een korting van € 500. Bij de andere twee dealers werd er met geen woord gerept over de Kia actie. Bij navraag wat er voor mij in het vat zit omtrent deze landelijke actie, was het antwoord niets. Pech hebben dus...... Voor mij dus geen 20 jarig Kia feestje met extra's. Koop je een Kia zonder navigatie dan krijg je het cadeau, heb je af fabriek al navigatie dan heb je schijnbaar pech.

Upgraden van 16" naar 17" kan af fabriek. Maar upgraden van 16" naar 18" kan niet af fabriek. De dealer zet er 18" onder en de 16" wordt niet terug genomen. Dus ik zit dan met een set 16" velgen die ik over heb. Dit noem ik geen upgrade maar gewoon een aankoop van 2 sets velgen met banden.

Al met al een nare smaak aan deze offertes overgehouden. De Pro_ceed is een prachtige auto en ik zou er zo eentje gekocht hebben maar het gaat hem helaas niet worden.

Geplaatst

Na mijn bovenstaand bericht over de te verwachten offertes gaat het helaas voor mij geen geen Kia Pro_Ceed worden.

Ik heb 3 dealers benaderd voor een offerte voor een Kia Pro_Ceed in Premium Pack uitvoering met 18" wielen.

De inruilwaardes van mijn BMW lagen zo'n € 3000-4000 onder het niveau van mijn eigen BMW dealer op een gelijk kostende auto.

Kia viert zijn 20 jarig bestaan in NL met o.a. gratis navigatie ter waarde van € 1295. Daar de Premium Pack al navigatie heeft kwam één dealer met een korting van € 500. Bij de andere twee dealers werd er met geen woord gerept over de Kia actie. Bij navraag wat er voor mij in het vat zit omtrent deze landelijke actie, was het antwoord niets. Pech hebben dus...... Voor mij dus geen 20 jarig Kia feestje met extra's. Koop je een Kia zonder navigatie dan krijg je het cadeau, heb je af fabriek al navigatie dan heb je schijnbaar pech.

Upgraden van 16" naar 17" kan af fabriek. Maar upgraden van 16" naar 18" kan niet af fabriek. De dealer zet er 18" onder en de 16" wordt niet terug genomen. Dus ik zit dan met een set 16" velgen die ik over heb. Dit noem ik geen upgrade maar gewoon een aankoop van 2 sets velgen met banden.

Al met al een nare smaak aan deze offertes overgehouden. De Pro_ceed is een prachtige auto en ik zou er zo eentje gekocht hebben maar het gaat hem helaas niet worden.

Al bij Kooijman In Utrecht bij de A2 geweest?? Vraag naar Rens Koene, is een super dealer zeer goede prijs voor inruil gekregen voor mijn oude auto en die van me zus, velgen namen hun in en moest maar een klein bedrag bij betalen en de service is perfect!

Ik heb daar een Kia Rio gekocht en mijn zus krijgt binnenkort haar Picanto

Geplaatst

@Mike: Ik wil de auto's ook niet vergelijken. De Pro_ceed reed prima. De besturing en het weggedrag was heel anders dan ik gewend ben, maar voor het geboden bedrag is de Pro_Ceed gewoon een zeer goede en mooie auto. 

De kritiek die ik heb is dan ook niet op de auto zelf gericht maar op de offertes die ik heb gekregen van de dealers.

@Michael2707: Mogelijk dat ik bij Kooijman nog eens een poging ga wagen  :wink:

Geplaatst

Weet ik je hebt daarin volledig gelijk.

Maar rij eens wat langer in een cee'd bijv. een halve dag.

Dan heb je pas echt een goed idee.

Vergelijk dan vooral het elektronisch sturen,rammeltjes en het verbruik valt mij ook zwaar tegen.

Ik heb een hatchback cee'd (2012)na 3 maanden terug gegeven en een andere cee'd gekozen.

Geplaatst

Ik heb mede voor een Cee'd SW gekozen omdat de inruilwaarde van mijn '09 Focus 2500 euro hoger was bij Kia dan bij de Forddealer. Ook vind ik de Kia mooier dan de nieuwe Focus en de beenruimte voor is ook beter dan in de Ford. Alleen het weggedrag is niet vergelijkbaar met een Focus. Uiterlijk, interieur en afwerking binnen en buiten staan op een hoger nivo dan de Focus.

Geplaatst

Ja dat is absoluut waar het interieur is super mooi en vooral heel functioneel en netjes afgewerkt.

Wij kregen ook een hgere inruil prijs bij de kia dealer.

Geplaatst

Het is ook het beste om wat meerdere dealers te bezoeken het zijn immers allemaal ondernemers en je ben zelf degene die de rekening betaald ronkijken bij meerdere dealers helpt. 

Geplaatst

Ik heb mede voor een Cee'd SW gekozen omdat de inruilwaarde van mijn '09 Focus 2500 euro hoger was bij Kia dan bij de Forddealer. Ook vind ik de Kia mooier dan de nieuwe Focus en de beenruimte voor is ook beter dan in de Ford. Alleen het weggedrag is niet vergelijkbaar met een Focus. Uiterlijk, interieur en afwerking binnen en buiten staan op een hoger nivo dan de Focus.

Mag ik vragen wat u voor uw 2009 Focus hebt terug gekregen? En wat de kilometerstand was van de Focus?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...