xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 yep ik vind van wel moet ik het ff opnieuw doen voor je hahaha spuit ik het lood mooi zwart voor je Quote
Remko .me Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 yep ik vind van wel moet ik het ff opnieuw doen voor je hahaha spuit ik het lood mooi zwart voor je Haha, laat de dealer maar klote, doen ze moeilijk kom ik een bakkie koffie bij je doen.. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 afgesproken waarschijnlijk door een leerling gedaan en die denkt dat hij het netjes heeft gedaan :no: Quote
Remko .me Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 afgesproken waarschijnlijk door een leerling gedaan en die denkt dat hij het netjes heeft gedaan :no: Meeste zullen het niet eens zien, maar ik kan best een zeikerd hierin zijn. Bedankt voor je aanbod! Ben benieuwd of de dealer het oplost.. waarschijnlijk wel gewoon. Quote
Remko .me Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Trouwens, De velgen hebben veel meer glans, dus toch betere coating Quote
Simon Rio Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Vandaag ook van de dealer bericht gehad dat er 4 nieuwe velgen voor me klaar staan. Ik had ze foto's gestuurd van de witte kraaienpootjes op mijn velgen. Ze willen wel dat ik de kosten betaal voor het omwisselen van de banden en het balanceren. Is dit bij meer zo gegaan? zou mij €99,- kosten, terwijl hun toch een niet deugdelijk produkt hebben geleverd. Ben benieuwd naar jullie reactie Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Zijn die gasten niet Goed of hoe zit dat Ik vind het niet kunnen garantie is toch garantie En ze kunnen het makkelijk zeggen ze weten toch dat je het niet zelf kan Nou ik zou niks betalen nog ff en je moet voor elke garantie klus gaan bij betalen Quote
christian-h Geplaatst 11 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2012 Vandaag ook van de dealer bericht gehad dat er 4 nieuwe velgen voor me klaar staan. Ik had ze foto's gestuurd van de witte kraaienpootjes op mijn velgen. Ze willen wel dat ik de kosten betaal voor het omwisselen van de banden en het balanceren. Is dit bij meer zo gegaan? zou mij €99,- kosten, terwijl hun toch een niet deugdelijk produkt hebben geleverd. Ben benieuwd naar jullie reactie Bij het vervangen van mijn velgen zijn helemaal geen kosten in rekening gebracht. Ik zou dus idd ook zeggen niks betalen! Valt gewoon onder garantie. Zij hebben velgen geleverd welke niet voldoen aan de kwaliteitseisen. @Remko. Bij mij is het lood ook niet zichtbaar hoor.. Idd toch maar even contact opnemen met de dealer zou ik zeggen. Bij mijn nieuwe velgen zat er wel weer een beschadiging op die al bij monteren aanwezig was. Terug naar de dealer geweest, foto´s van gemaakt en worden wederom weer opgestuurd naar KIA NL. ben benieuwd.... Quote
bob Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 ik denk dat die dealer niet echt spoort geld verdienen aan een garantie geval ik zou er met een boog omheen lopen Quote
r_fireboy Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Jep, had het al door.. maar waarom was dat zomaar nodig terwijl dit bij mijn oude velgen niet zo was? Vind het zo zichtbaar en dat is wel heel jammer. Heb nog geen phantom velgen gezien waar dit is. hallo ik werk zelf bij profile tyre center en ik heb mijn velgen op nieuwe gebalenceerd en met zwart lood achter de spaken geplakt dus dat kunnen ze bij de meeste profile tyre centers ook doen kost wel iets maar dan heb je wel wat . en heb er gelijk stikstof in gepomp. Quote
RioTom Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 @ Remko Ik heb ook gewoon lood op de velgen zitten hoor. Bij mij zijn de loodjes echter wel zwart Loodjes heeft toch in principe elke velg? Quote
Remko .me Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 @ Remko Ik heb ook gewoon lood op de velgen zitten hoor. Bij mij zijn de loodjes echter wel zwart Loodjes heeft toch in principe elke velg? Klopt helemaal, maar niet zo zichtbaar.. ze gaan het veranderen met zwarte lood haha... ze hadden het kunnen weten, zo'n poetskoning als ik komt daar wel achter Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Als het goed is hebben wij geen last van de witte plekken. Mijn lieftallige vrouw heeft al langs een stoeprand gereden dus is er al een wiel gerepareerd. Gelijk alles dikker in de lak laten zetten. Volgens de geleerden moeten we er nu geen last van krijgen. Afwachten maar. Als ze vaak genoeg een stoeprand raakt komt er ook lak genoeg op hahahahaha. Quote
bigwade Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 of een jurkje zou passen zien ze dan in één oogopslag wel, gek hè ? Quote
Remko .me Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Alles is naar tevredenheid opgelost, lood is niet meer zichtbaar en zit achterin (onzichtbaar) op de band. yeah! Quote
Simon Rio Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Mijn dealer nog even gesproken over de kosten welke hij in rekening wilde brengen, en hij zag ook in dat dit niet geheel volgens de Kia voorwaarden was. Velgen worden over 2 weken geïnstalleerd samen met de terugroepactie. ben benieuwd.. Quote
Jolinar Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Mijn dealer nog even gesproken over de kosten welke hij in rekening wilde brengen, en hij zag ook in dat dit niet geheel volgens de Kia voorwaarden was. Velgen worden over 2 weken geïnstalleerd samen met de terugroepactie. ben benieuwd.. Alles inmiddels goed opgelost Simon? Ik zie nu ook witte plekjes op mijn velgen. Quote
Remko .me Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 mee terug en nieuwe velgen laten bestellen altijd mooi zo na een paar maanden nieuwe velgen.. niet per ongeluk een stoeprand geraakt? Quote
Gast Hanske Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Gisteren bij mij ook 4 nieuwe velgen geplaatst, ook ik had oxidatie plekken op mijn velgen. Moet wel zeggen dat het vrij snel was opgelost door mijn dealer (binnen 14 dagen) waar ik dus heel blij mee ben. En inderdaad ik had ook parkeerschade en dit is geen discusie geworden, dus geluk bij een ongeluk en nu dus nog beter oppassen bij inparkeren. Heeft iemand nog extra tips om dit te voorkomen?? spiegeltje of iets dergelijks, hopelijk gaat er nu niemand reageren op mijn rijvaardigheid want als ik bij mij door de straat loop zie ik bijna geen wagens zonder parkeerschade. Quote
Simon Rio Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Alles inmiddels goed opgelost Simon? Ik zie nu ook witte plekjes op mijn velgen. Ja weer hagelnieuwe velgjes onder mij auto, direct ff flink was erop gesmeerd. Ik vond bij die oude velgen het erg moeilijk om het roest can de schijven van de lak van de velgen te krijgen (vooral binnenkant velgen). Heeft verder niemand hier last van? Quote
Presiozo Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 ik kijk bijna altijd in mijn spiegel die ik ff laat zakken voor inparkeren. het gaat normaliter wel 1000 keer goed. maar die 1e keer dat ik er naast ga zitten wil ik het graag aan zien komen. het zijn niet de goedkoopste velgen. Gister mijn auto helemaal gewassen. zat ik op terras en de auto stond er naast. pleurt er zo iemand een bak met water uit een hondenbak tegen mijn velg aan. ze kon ook 1 meter naar achter lopen en het op de stoep gooien. stelletje asociaal volk tegenwoordig. en als je dan zegt vindt je dat normaal dan krijg je een domme blik terug. Quote
Bardje-x Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Nou, ik heb het ook gehad. Was vorig weekend de auto aan het wassen. Toen ik bij de velgen was gekomen vielen de witte strepen meteen op. Ik ben toen ook meteen het forum op gegaan en zag dat er meerdere mensen hier last van hebben gehad Ik weet dat dit normaliter kan gebeuren, maar na een half jaar is wel heel erg snel vind ik zelf. Ben meteen naar de dealer gegaan. Die heeft er na gekeken en zei dat die nieuwe zou bestellen omdat dit niet normaal was Maar ik heb met een van de velgen al een tijdje terug waarschijnlijk een stoeprandje geraakt en die wou de dealer dan weer niet vervangen?!?! Omdat die beschadigt was. Maar het gaat er toch niet om of die beschadigd is of niet? de velg was opzichzelf al niet goed, dus hoor je toch gewoon een nieuwe te krijgen? ongeacht schade? Ik hoop dat ik van jullie iets wijzer wordt. anders kost een 1 extra velg me waarschijnlijk rond de 200 euro! Quote
Remko .me Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Je moet die ene velg ook gewoon vergoed krijgen. Laat je niet van de wijs brengen, ik had ook een stoeprand geraakt met 1 wiel en ook vergoed gekregen door de dealer ivm de witte strepen. Quote
Bardje-x Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Ja zoiets dacht ik ook al. Dank je wel Remko! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.