Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ze Rezuls from sjuuuuune.

Op 1 de bijzonder fraaie "eind van de lente" plaat van Remko

image_001.png

Op 2 een zeer sfeervolle start van het zomerseizoen, voor velen zijn die "barakken" heel herkenbaar.

Goed geschoten WT

image_002.png

Op 3 Oud en Nieuw van Presiozo (of is dat het pand van je dealer :wink: )

image_003.png

Puntje van kritiek is de aansnijding, positie van de auto.

Probeer daar, door er meer van op 1 plek te maken, iets meer uit te halen.

Het effect bij deze past prima.

Je andere foto had ook bij de top 3 kunnen zitten als deze technisch beter was uitgevoerd.

(maak voortaan ook eens verschillende belichtingen)

De rest ook dank voor inzending.

De voltallige jury vond het juni niveau niet echt hoog, het mag spannender.

Specialmade bedankt voor de tijd!

Op naar juli !

• Like 1
Geplaatst

Leuk, net in de top 3 :) ben er blij mee! ik moet nogsteeds een keer de camera meenemen en wat foto's schieten.. ben alleen nu te druk met klussen in en rondom mijn huis hiervoor:(

In de omgeving zijn er tal van mooie plekken om foto's te maken en deze of volgende maand ga ik strijden voor de 1e plek! :)

nummer 1 en 2 van harte, zijn foto's van goede kwaliteit en er is duidelijk meer tijd en moeite in gestoken dan die van mij. bedankt voor de tip's zal ze meenemen bij de volgende foto reeks!

de foto is gemaakt bij een oude saab garage in roosendaal, ik had toevallig de toegang tot dat pand en het omliggende afgesloten gebied. staat al 2-3 jaar leeg dus vandaar het vervallen gebouw op de achtergrond en de bruggen op de andere foto. gelukkig is dit niet het pand van mijn huidige kia dealer :) zou niet best wezen haha.

Geplaatst

Allemaal van harte proficiat met jullie behaalde resultaat. Wederom een 1e plaats voor Remko...ga zo door jongen!

Nu de vakantietijd is aangebroken is er genoeg tijd om je auto op een ongewone manier op de plaat te zetten.

Ik ga voor de juli of augustus topic ook aan de slag....

Geplaatst

Jammer dat de smaken verschillen

Nee hoor je bent zeker op de goede weg. !

Niet twijfelen en ga zo door.

Ik vond het een fraaie prent !

Ik zal in het juli topic even uitleggen hoe ~ de jurering werkt.

Geplaatst

ja graag want ik vond dit van remco zijn foto de slechtste

ik had niet verwacht dat deze zou winnen vond die andere veel aparter

maar ik hoor het graag

Geplaatst

En bedankt Xtra... :P volgens mij snap jij foto's dan niet.. met mijn kleine cursus dacht ik toch op de goede weg te zijn... tja is ook alweer 3 jaar gelden natuurlijk :P

ik vond bij juni toch ook wel inderdaad een paar fraaie bijzitten!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ja,ja hij is binnen de tweede stek.

Bedankt.

Remko en Presiozo natuurlijk ook gefeliciteerd.

Geplaatst

En bedankt Xtra... :P volgens mij snap jij foto's dan niet.. met mijn kleine cursus dacht ik toch op de goede weg te zijn... tja is ook alweer 3 jaar gelden natuurlijk :P

ik vond bij juni toch ook wel inderdaad een paar fraaie bijzitten!

nou ik vond die foto van jou met die zon boven op je dak erg mooi

vandaar smaken verschillen

en ik was niet de enigste die die andere foto van jou veeeeeel mooier vonden

Kijk het nu net terug enik had het ff anders moeten formuleeren dat van die fotos

Maar ik vond van jou fotos de winende de minste maar ik vond die bonus foto de mooiste en een winaar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...