Presiozo Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Dan heb je die van mij ook gemist . Ik heb voor die 2e foto met gevaar voor eigen leven op een brug gestaan die al 3 jaar omhoog staat in een verlaten pand. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Ja en die mooie foto van die mooie koplamp Dat is niet zo maar ff raak schieten daar ben ik Toch wel even mee bezig geweest Quote
Presiozo Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 conclusie: het niveau van de beoordelaar is deze maand niet zo hoog Quote
bigmac Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Het niveau van mijn inzending is inderdaad niet zo hoog, maar ik heb wél ingezonden Quote
bigwade Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 conclusie: het niveau van de beoordelaar is deze maand niet zo hoog ben niet zo gauw op de lens getrapt hoor.. Maar eh, het aantal inzendingen is minder, ik mis de Sorento's en andere leuke exoten. Daarnaast kan het niveau echt omhoog hoor. Dat is ook eens naar andere auto foto's kijken en begrijpen waarom die het wel hebben. Dat er geklommen moet worden zo nu en dan zou er niet toe hoeven doen, het gaat om het resultaat Nog een paar dagen....... Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 (aangepast) Haha, was ook maar een grapje:) Aantal inzendingen is idd minimaal en mijn niveau wat betreft foto's schieten is ook niet best. ach... zo maakt diegene die mee doet weer meer kans om te winnen 29 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
bigmac Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Aantal inzendingen is idd minimaal Dat komt misschien omdat sommige Kia-rijders enkel in hun 'eigen' forum kijken en niet het resterende forum in beschouwing nemen. 1 Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Zou zomaar kunnen, ik durf te wedden dat als we een kia rio foto contest doen dat het drukker zal zijn...die zijn het meest actief van het hele forum heb ik het idee. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Ik ben een dag eerder uit Frankrijk gekomen voor de kalenderfoto's. Zal ze morgenochtend er op zetten. groet, WT Quote
Venga OK Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Eerste inzending met m'n nieuwe camera. Deze heeft een aantal ingebouwde filters waaronder "illustratie" Ik ben niet zo van het bewerken van foto's, maar vond dit wel grappig. Niet echt "best picture material". Weinig tijd gehad om de Venga te schieten. Warmentutter, ik hoop dat jij de eer van deze maand gaat redden met je inzendingen...... Groet, Peter 2 Quote
Alex VB Geplaatst 30 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2012 Toch leuk gedaan zo met dat effect. Wie weet wat het je brengt. Vandaag i het de laatste dag om nog fotot's te maken van je wagen in bijzondere of leuke situaties of plekken. Maak er gebruik van.. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Als je toch in de Jura bent.......... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Daar hoog in die bergen....... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Een Hollands, Frans onderonsje. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Zo, en op naar de maand Juli......... Ik heb nog één week vrij dus ik ben er klaar voor. :-) Quote
Presiozo Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Ik ben benieuwd, deze keer wel mijn best gedaan. voor in juli heb ik nog een mooie locatie in gedachten alleen dan met de nikon 5000 ipv de iphone een foto schieten Quote
bigwade Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Oké Als AlexVB mede jury-lid wil zijn volgt over enkele dagen de uitkomst Quote
Alex VB Geplaatst 2 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2012 Geen probleem bw... Ik zie je mail wel verschijnen.. Quote
Smart Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Een Hollands, Frans onderonsje. Als het een Belg was geweest had er BBQ in het kenteken gestaan......hahaha! Quote
Alex VB Geplaatst 10 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2012 Sorry.. Ik wacht nog steeds op BW... Echter ben ik nu op weg naar Oostenrijk en dan naar Slovenië. BW moet ff een ander mede jurylid vinden.. Quote
bigwade Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geduld is een schone zaak.... Ik vraag Specialmade als mede jury lid Quote
Specialmade Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geduld is een schone zaak.... Ik vraag Specialmade als mede jury lid Done ! pb me maar even dan hoeven de leden niet zo in spanning te zitten. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.