Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik kan het nergens vinden en kom het op een lijst ook niet tegen.

Ik zoek zo'n afval beker, contianertje waar je prullentjes in kunt gooien die je in de flessenhouder kunt steken.. snappen jullie wat ik bedoel? ;)

Wat is de benaming daarvoor en ontvang je deze in je nw Pico of moet je deze er los bijbestellen?

Guest Jeroen66475
Posted

Asbak? Zit standaard in het comfortpakket (één). Kun je ook los bestellen bij de Kia-dealer.

Posted

Ik heb de asbak-beker in gebruik voor opbergen van sleuteltjes van de trekhaak, slot van de vouwwagen, sleutel van mijn poort, winkelwagenmuntjes etc. Handig ding.

Posted

aha... een asbak-beker dat moet m zijn ;)

ik kijg donderdag mn Pico met comfort pack dus dan moet ie erbij zitten. das fijn want sommige dealers vragen er zooooo veeeeel centen voor.

Thnx!

Posted

wow! hoeveel prijslijsten zijn er wel niet in de omloop!?

ik kom lijsten tegen met de 1 wel de Asbak met sigarettenaansteker tegen en een andere lijst hebben dit weer niet..

Posted

ik zie t al... de ene lijst waar dus die asbak bij zit in de Direct Leverbaarlijst

Posted

ik zou er 1 ergens anders kopen en niet bij de kia zelf. veelste duur.

Tips? Linkje?

Want ik ben bang dat ik m er niet bij krijg... want die van mij is laatst met de boot gekomen... beetje stom want je betaalt er t zelfde voor.. misschien dat ik nog wat met de dealer kan regelen... want wat je zegt een originele daar betaal je gelijk voor.

Posted

bedankt voor deze link maar moet geen houder hebben maar zo'n rechtop staande asbak

Guest Jeroen66475
Posted

Vanaf modeljaar 2012 is de asbak met aansteker geschrapt uit het comfortpakket. Alleen op voorraadmodellen (2011) zit het er standaard bij. Ben dus bang dat jij het niet hebt.

Posted

69 cent bij de action, met glow in the dark ring

dan moet je ook van die glow in the dark sterretjes op je plafond plakken :P zo jaren '80 :)
  • 4 months later...
Posted

Heej, hallo,

Kijk hier even,

http://www.ebay.co.u...=item4d052fe2ef

Ze zijn dus ook wel goedkoper aan te komen.

Vanmiddag haalde ik mijn nieuwe Rio op bij de dealer en belde hem even later op met de mededeling dat ik geen asbak had.

Hij vroeg me om even langs te komen, wat ik deed en hij gaf me een nieuwe asbak.

Mooi toch?

Kosten nieuw toch dik 3 tientjes meen ik.

Grtz,

Twan-San.

• Like 1
Posted

ik zou er 1 ergens anders kopen en niet bij de kia zelf. veelste duur.

Heb op de markt 2 imitatie asbakken voor in de (beker)- houders gekocht voor Euro 3,- per stuk. Zien er bijna hetzelfde uit.

Originele Kia extra's zijn extreem duur .Kijk b.v. maar eens naar de armsteun !