Accessoires / tuning / techniek
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
dus toch hele inlaat eraf ? jammer , de distributie is net 10.000 km geleden.iemand hier ervaring mee ?moet ik nog ergens op letten ? Lees meer...
Laatste antwoord door nookiemar, -
- 26 antwoorden
- 9,9k weergaven
Opgelet: Kwam het volgende artikeltje tegen van Jouke Schaafsma Autobezitters worden opgeschrikt door een nieuwe trend onder autokrakers. Zelfs volledig in het dashboard ge?ntegreerde navigatiesystemen zijn nu roofgoed en worden met grof geweld uit auto's gesloopt. Steeds meer automobilisten nemen momenteel juist een inbouwsysteem omdat de prijs ervan daalt. Het scheelt ook veel gedoe ten opzichte van losse systemen omdat die, juist om het diefstalgevaar, elke keer met zuignap en al uit de auto moeten worden gehaald. Bij zowel Autotaalglas als Carglass wordt er een hausse aan inbraken gesignaleerd puur om de inbouwapparatuur. Maar ook bij Centraal Beheer Achmea zijn…
Laatste antwoord door Smart, -
- 0 antwoorden
- 737 weergaven
Duimen dat de foutcode nu weg blijft.Bedankt voor de feedback. Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 669 weergaven
Heb katalysator bij spruitstuk er uit gehaald en deze was inderdaad van binnen helemaal dicht gesmolten!* heb hem laten reviseren bij Metal cat in almelo* ik had m binnen 3 dagen weer terug. Ik was hiervoor 229.euro kwijt , zit nu een metale filter in die kan zo,n 1000 graden meer hebben. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 2,5k weergaven
alleen het bovenstuk van de inlaat,pak je er zo af,de rest van het spruitstuk blijft zitten Lees meer...
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
ja,bij 90.000km.Gelijk met de distributieriem,ook bij 90000km Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
hoe moeten de achterste bougies vervangen worden ?de voorste gaan heel eenvoudig , maar de achterste zitten onder de luchtinlaat ?moet de hele inlaat eraf ?alvast bedankt !Jordy Lees meer...
- 0 antwoorden
- 802 weergaven
Een bepaalde sensor hebben ze nu besteld en daar gaan ze het mee problemen.Wordt vervolgd. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 754 weergaven
hebben ze de krukassensor vervangen,deze gaan wel eens stuk,of is de andere bobine stukAls de katalisator stuk is dan heb je deze klacht niet Lees meer...
- 1 antwoord
- 911 weergaven
De ontstekingssensor of hoe dat heet is vervangen, maar het probleem blijft.Wie of wie heeft hier ervaring mee en weet wat er met die auto aan de hand is want dit wordt niet meer leuk Lees meer...
Laatste antwoord door nookiemar, -
- 0 antwoorden
- 743 weergaven
Hans4040 schreef:crulle1 bedoeld waarschijnlijk wiellagers...hallo crulle 1 en hanshet was idd een wiellager.sorry voor de late reactie , probleem is inmiddels opgelost Lees meer...
- 0 antwoorden
- 785 weergaven
Hallo,Soms als ik de auto instap en de sleutel in het kontakt wil steken om de auto te starten hoor ik piepjes uit het middenconsole komen is dit soms de boordcomputer? De auto functioneerd gewoon verder goed. Vroeg me alleen maar af wat het zou kunnen zijn.Bvd voor de reacties.Bert. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 797 weergaven
De vorige keer dat
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
als het de vorige keer verholpen is door de bobine te vervangen,zou ik ook nu die kant op gaan... geen storingscodes? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 755 weergaven
Als de motor koud is dan loopt hij perfect en vloeiend.Zodra de motor warm is en de motor ongeveer een kwartier uit is geweest en ik start hem weer, dan schokt de motor ontzettend. Je kunt er dan niet meer normaal mee rijden.De bougies zijn al vervangen, maar het probleem bleef bestaan.Daarna is
- 0 antwoorden
- 946 weergaven
wij hebben een Kia -Picanto 1.1* bouwjaar 2005 als wij moeten tanken dan slaadt de pomp af als wij +/- 20 liter getankt hebben ( er zou +/_ 35 liter in de tank moeten gaan ) om de tank vol te krijgen moeten we de slang er uit halen en weer er in stoppen* *zo* om de tank vol te krijgen bij de garage zeggen ze dat dit komt door de druk* in de tank hier zouden ze niets aan kunnen doen? ook hebben we geprobeerd om de handgreep iets te draaien dit ook zonder resultaat. heeft iemand misschien een ander idee c.q. oplossing voor (er zit ook geen knik in de leiding van de tank) Lees meer...
- 0 antwoorden
- 710 weergaven
Is je gloeiinstallatie in orde en heb je er de juiste olie wel in? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 803 weergaven
De Carens start in Belgi
- 0 antwoorden
- 850 weergaven
ondanks alles toch maar bobines vervangen maar niks hoor blijft slecht lopen.nu heb ik op de kia tech info site een terug roep aktie gezien van kia in 2000het gaat hier over een engine wire harness C123/124 connectors die een slecht kontakt kunne maken en een '"stalling ""van de motor kunnen veroorzaken.nou dat gaan we dus ook nog maar proberen en hopen dat dit het probleem zal oplossen ik weet het anders ook niet meer Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Deze wagen sart soms niet of soms slaat hij eventjes aan en valt dan direct uit.Geen fouten in geheugen in EOBD modus, retour vertsuivers gemeten geen grote verschillen onderling.Iemand een idee.Mvg Lees meer...
- 0 antwoorden
- 968 weergaven
. View the full article
Laatste antwoord door Kiaclub Nieuwsrobot, -
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Deze wagen sart soms niet of soms slaat hij eventjes aan en valt dan direct uit.Geen fouten in geheugen in EOBD modus, retour vertsuivers gemeten geen grote verschillen onderling.Iemand een idee.Mvg View the full article
Laatste antwoord door Kiaclub Nieuwsrobot, -
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
wat we wel eens hebben dat steenmarters de rubberschuimlaag om de aircoleidingen weg trekt en dan tussen kop en spruitstuk valt,verder bijna geen probleem wat ik bij de ceed tegenkom wat stank kan veroorzaken.Bijgeluid kan komen door vastroesten van de remblokken achter in de remklauw . Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Auto is al een aantal keer terug geweest naar dealer.Eerst dacht men dat er af en toe een druppeltje olie lekte op de uitlaat. ringetje vervangen en probleem leek opgelost.Na enige tijd probleem terug, nu hitteschild vervangen en ook enige tijd geen probleem.Nu is bij achteruitrijden weer stank (lijkt wel of er iets verbrand) en soms ook bijgeluid of er iets aanloopt.Herkent iemand dit probleem?? Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,