-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ik denk, ik leg em even klaar, haha ! U scoort !
-
Zou graag eens mee rijden Heb van Maasvlakte (1) tot aan Kijfhoek beroepshalve heel veel spoorprojecten gefotografeerd. Van proefopstellingen tot bruggen, viaducten, fly-overs en meer. Prachtig stuk industrieel Nederland !
-
Beste machine ! Leuke job !
-
Het is tegenwoordig al rendabel om vanuit Den Haag naar Elten te rijden voor een tank/kar boodschappen/paar bakken bier/doosjes wijn/cosmetica en er een legendarische bratwurst achteraan naar binnen te gooien met een pot bier voor de niet-bob. Leuk dagje uit bij nette mensen, heerlijk. Hadden mijn grootouders niet kunnen voorzien
-
Da's ook een heel klein beetje het idee achter dit draadje. Misschien ben je op zoek naar iets wat via dit forum heel dichtbij is, dat idee. Verder is het heel erg leuk om van beroepen te lezen waar men niet zo gauw bij stil staat. Werkplaatjes bijvoegen mag ook
-
Leuk die reacties ! Ga zo door !
-
http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/ is gearchiveerd (??) dus begin ik maar weer een verse. Wat doet "den Kia Rijder voor den kost? Brand eens los en laat je gaan We zijn benieuwd wat er allemaal aan talent is.
-
Klopt; staat hier in Utrecht en wordt dagelijks gebruikt. Chrysler is een merk waarvan ik me heb voorgenomen nooit meer een auto van aan te schaffen. Rommel, echt Rommel.
-
Helemaal goed ! Deinende badkuip. Heb em (niet deze) ooit als leenauto gehad van de Chrysler dealer NEXT
-
Goed bezig Jack !
-
Deze dan maar:
-
Ik dacht dat ik alle BMW's gezien had Stoere kar, had je nooit weg mogen doen ! Ik heb er wel weer één maar moet em even opzoeken.
-
Ik sla over.
-
Nee, ondanks de hints of misschien wel dankzij de hints ben ik de weg kwijt. Doe maar iets meer pixels, hebben we meer aan Zie hier niets BMW's aan op dit moment.
-
Zeer goede ervaringen met: http://www.autobanden-365.nl/ Prijs, afleverpunt, montage; alles klopte ! Heerlijk die 4 seizoenen banden met dit weer
-
Maak je 4 sticks met 4 kleuren van 4 gb van verschillende genres. Met 16 gig kom je volgens mij tot voorbij Turkije w.b rijden... Locale radio is ook leuk, btw..
- 28 antwoorden
-
- 1
-
-
Helder. Kunnen de heren techneuten hier iets op vinden ?
-
Dan moet het de SP2 geweest zijn Iemand ? Het ging zo, auto met AB open en bij geen activiteit na 5 ? min. automatisch weer op slot...
-
Met het naar boven lopen met 3-4 sleutelbossen is het meerdere keren voorgekomen dat de i10 vanwege slecht sleuteldesign gewoon weer open stond. Het huis is dan al gebarricadeerd. Beneden (binnen) laten hangen die sleutels is me al eens "minder goed bevallen" Vandaar..
-
Ik had gehoopt dat onze ebay-pimpmaster er een 10 dollar ebay dingetje-link voor had ) En of er belangstelling was vanuit de leden.
-
Picanto is dan ook goedkoper dan een Rio
- 28 antwoorden
-
drie maanden lid en dan de woorden "ik EIS" .... tss....
-
Dames heren, het overkomt ons iets te vaak dat de auto's van het slot af zijn terwijl deze naast ons huis staan in de veronderstelling dat beiden zijn afgesloten. Met de i10 komt het regelmatig voor als we de sleutel pakken om naar boven te gaan dat we hem juist ontsluiten. ( dat ligt aan het sleutel ontwerp ) Bij mijn Canta de Lux vergeet ik regelmatig na de derde boodschappentas het ding op slot te doen omdat je bezig bent met die boodschappen.... Beide auto's hebben CV maar is er een 3party leverancier die er voor kan zorgen dat na 5 min. inactiviteit de auto sowieso op slot gaat ? Volgens mij had ik dat in mijn SP3 maar weet dat niet zeker meer. Herkennen meer leden dit ? .
-
Ik denk al, waar blijft die ouwe reus... Internet in het N.B. is een tijdzone later lijkt wel. Nee zeg, geen moeite, meer een open deur, haha !