Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ja ik, maar dat durf ik niet, heb nul garantie meer...
  2. Van Harte ! Was het te nassen daar ?
  3. Over remmen wordt niet gesproken. Het gaat erom of je meer of minder benzine verbruikt. Dat is ook wat Picanto Bram bedoelt. Stel je rijdt 70 en ziet op 500m een rood verkeerslicht. Kun je 2 dingen doen 1) auto in z'n vrij en uit laten rollen wetende dat de auto exact na 500m stil staat. 2) in zijn 5 laten staan maar dan moet je nog 200 van de 500 meter gas blijven geven om uiteindelijk na de resterende 300 meter stil te komen staan. De vraag is dus of optie 1 of 2 zuiniger zou zijn. We hebben het even niet over omgevingsverkeer en hinderlijk rijgedrag maar puur theorie. We horen het graag .
  4. Als je een auto uit laat rollen in z’n vrij zal hij met dezelfde beginsnelheid altijd veel verder komen dan in z’n 5 (koppeling niet ingetrapt uiteraard) De motor heeft tenslotte een remmende werking.
  5. Uiteindelijk zou het in zijn vrij zetten wel eens goedkoper kunnen zijn BTW in Oostenrijk maar liever niet doen
  6. Zeg ik ook altijd; I am a leek.......
  7. Stoere kar ! lees ook: #80 en #68
  8. gaat er één voor de waarschuwingspunten.........
  9. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt gezien google
  10. Dank je Bob ! Begreep het plaatje al niet. Lesauto klemrijden, dan klopt er iets niet, toch ?
  11. Nederlander.... Kan Tuis nog steeds niet vinden met google maps. Misschien bij de volgende update..
  12. bigwade

    Uw BOETES

    Maar wel VOLKOMEN terecht.
  13. bigwade

    Uw BOETES

    Gooi em even door google translator, kunnen wij em ook lezen..
  14. bigwade

    Uw BOETES

    Zelf één dingetje van ±60 eu (ietsje te hard op A27), maar mevrouw bigwade deed een rood stoplichtje in Amersfoort, nog één in Utrecht, paar keer 5-7km te hard en een onterechte parkeerboete in Delft. De laatste doet zeer, want aantoonbaar onjuist maar het is ons betaalbonnetje tegen het woord en visuele observatie van een „ongeletterde BOA”. U mag het voor laten komen, maar dan betaald u een fors bedrag griffiekosten, dat werk. Totaal ca ±6-700 eu sinds 2008. Beetje jammer, dat wel
  15. bigwade

    Uw BOETES

    Nee zeg. Er loopt hier vast zo'n exel-tiepje rond die dit wil bundelen..
  16. Past dat in de lift en op het balkon ?
  17. Jaloers hè.. Van die prachtmobiel van jou hebben ze helemaal geen modellen en dat steekt vast
  18. Leuk ! kijk ook af en toe op Marktplaats en/of zoek op type+1:43. Ik krijg volgende week m'n 2e rode Idea binnen, gek genoeg met een andere wielstand dan degeen die ik al heb.
  19. Kop op; er komt vast wel weer een nieuwe Kia. Er rijden zat leuke Kia's van allerlei types rond tenslotte
  20. bigwade

    Uw BOETES

    Ben aan het sparen; hier mag echt alles mee, rijden door voetgangers-gebieden, zelfs parkeren op de stoep, toffe kleur ook ! Ze zijn er voor de vrekken ook in het wit btw.
  21. T'is wel retro maar ik zie het even niet.
  22. bigwade

    Uw BOETES

    Brave mensen hier; behalve Lennart want dat is natuurlijk een misdrijf
  23. Zittie nou die tank leeg te lebberen ?
  24. Doe der maar een paar pixeltjes bij...
  25. Iets oud italiaans denk ik iig geen O*el GT of Ch-Corvette
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...