Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Hebben die andere lak dan ?
  2. Volgens mij bedoelt Leon dat er naven zijn met draad of met gat. Op de eerste gaat een moer en in de tweede een bout.
  3. google is een "vriend" http://tinyurl.com/7ewg48h quote:Net als de naam, is het gebruik ervan en het resultaat zo goed als porno...
  4. bigwade

    kia klantenkaart

    Loop deze ook even door: http://www.kiaclub.nl/topic/8982-ervaringen-int-wegenhulpgarantie-kia/
  5. Die kan zo in de best-pic maart collectie, HAHA!
  6. Welkom 1999 Leuk, da's een ouwe Heb je foto's ? Vinden we altijd leuk.
  7. Hallo Luis Stel je even voor in het "voorstel gedeelte" van dit forum. Met LPG is er waarschijnlijk veel meer aan de hand dan bougies en kabels...
  8. U is welkom !
  9. De Velbon M50 is nog iets goedkoper, maar ik vind 130cm te laag als viewpoint. De R50 is net zo duur maar is wat zwaarder en lomper. Wel meer draagvermogen. Ik ben even naar Amsterdam gereden om de verschillen te bekijken in de winkel van Booms. Dan is het toch fijn om de boel even vast te houden en te kunnen vergelijken. Met de Quickmount er op kan ik em ook prima als wandelstok gebruiken en daarnaast mee meppen als het echt moet. Vrijdag a.s gaat blijken of het ding mee mag als handbagage in het vliegtuig...
  10. Laatste 2 verwen dingetjes zijn een Canon Powershot S100 HS http://tinyurl.com/7edgkws en een licht 1 pootje Velbon Ultra Stick L50 http://www.fotobooms.nl/detail/0/276/277/284/2472/Velbon-Ultra-Stick-L50.html en Met een Q-Top die ik al had http://tinyurl.com/789dx4p zit het cameraatje zo op het 1 pootje. Werkt voor mij een stuk fijner dan uit het handje..
  11. Dat "sporten" word ook steeds nichteriger hè, allemachtig.
  12. You've got mail
  13. Ik kan het hier vragen, durfde het eerst niet, maar eh, slaap jij in de badkuip ? Als je er over wilt praten horen we het wel, toch ? Slaap zacht ( ?)
  14. Ga effe naar je dealer. Die hebben de juiste spullen en weten dat ding ook te herprogrammeren als dat nodig is. Neem je reserve sleutel mee voor de zekerheid. Beetje dealer doet dit als service voor de kosten van een batterijtje.
  15. yep
  16. morgen of maandag. Ga nou maar lekker maart plaatjes maken
  17. Even afgezien of je in dit geval gelijk hebt loont het beslist de moeite eens anders te denken. Je kunt producten die vanzelfsprekend zijn in de ene categorie ook gebruiken in andere. Ik noem een voorbeeldje. In de fotografie gebruiken ze kwastjes om je camera spullen, zoals lenzen, schoon te houden. Op het moment dat er een hippe blister omheen hangt met het woord "photo" er op kost zo'n ding 25 euro. Een vergelijkbaar kwastje, kan een Hema dames brush-kwast zijn van 3 euro.. (BTW NIET VOOR JE CAMERA SENSOR GEBRUIKEN !!) Ik heb er 1 in de auto liggen voor het dashboard in de file, krast ook niet op je display etc. En in elke foto tas ligt ook zo'n brush. Dusss zo gek is het niet om een tuinsproeier te willen gebruiken voor de auto. Fabrikant (waarschijnlijk dezelfde) lacht zich kapot en de winkelier ook. Dat was em even..
  18. Garantie ? Auto inleveren bij dealer, vertrekken met gratis vervangend vervoer en verder geen discussie voeren lijkt me. Laat ze het maar oplossen.
  19. Dat is dus nog niet bewezen..
  20. Die foam en hoge drukspuit hebben het straks gewoon gedaan..toch ? btw leest ze mee ?
  21. Laat maar zitten tot je huis wordt opgeleverd. Maakt misschien goede indruk bij de buren. Zelf vind ik het totaal belachelijk dat iemand (lees fabrikant/marketing afdeling) überhaupt het woord eco op een auto durft te plakken. Het is namelijk niet zo.
  22. Ik heb vorig jaar de ruit van de SP3 laten vervangen (steenslag/breuk) Omdat ik bij Kia verzekerd was moest dat bij de dealer. Die heeft dat prima gedaan buiten wat vegen op het kwetsbare dashboard. Die 24/7 service van de Glasboeren houdt in dat je iig geHOLPEN wordt d.m.v. noodruiten etc. Je kunt niet verwachten dat ze alle ruiten van alle merken op voorraad hebben. Er is hier vast wel eens over geschreven. De firma CG zou ik als het even kan mijden, maar dat is een persoonlijke mening en na een mindere ervaring. Heb wel goede ervaringen met autotaalglas NwGein.
  23. Goed plan, prima tip. aan die kleine kun je geen buil vallen en ik leest dat je met 1,5 liter al een heel end bent. Koop ze desnoods allebei ! Dat Makroding is waarschijnlijk wat te groot om dat schuim mooi op te bouwen. Wat is een leuke hoge drukspuit voor weinig ?
  24. Op: http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/ vind je : http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/rio_I.pdf Er wordt geen melding gedaan van een 2e reservoir, er zit dus ergens iets verstopt. Suc6
  25. Zal ik daar morgen rond 13.00 eens op reageren ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...