Ach en dan nog 2 kleine dingetjes.
Mensen die "wat houd je bezig" aanklikken en niks invoeren, weg er mee, geen nieuws, goed nieuws..
Mensen die hun garage deel invullen ZONDER foto's, weg ermee, het is een foto deel..
Thanks
Het had geen prioriteit, maar ik vind de garage fotobalk op de homepage hinderlijk doorlopen ten opzichte van de rest van de inhoud.
Op een iPad wordt het nog erger.
Mocht je een dalmomentje hebben, denk er eens over..
Dank voor alle andere inspanningen.
Ik krijg zojuist bericht van Valkmotorparts/Martin dat er grateloos een reserve toet naar mij wordt opgestuurd igv mocht er 1 het niet goed doen tijdens onze hobby uurtjes.
Da's echt tof !
Mocht deze bij de Tuut/Toet/Meet niet nodig zijn wordt hij verloot op het forum.
Martin, bedankt !
(http://www.valkmotorparts.nl/)
NB als er nog leden willen komen en de toetert bij Valkmotorparts (http://www.valkmotorparts.nl/) nog moeten bestellen,
vergeet het installatiepakketje niet. (en het vermelden van deze actie ivm korting, Roep dus Kia bij bestelling)
Die losse prut bij elkaar sprokkelen kost tijd en ook best wat.
(Als ik even de prijzen van Halfords erbij pak kost zo'n pen-vrouwtje 2,09 p/st....)
Kan vast goedkoper, maar toch.
Deelnemers Tot nu toe..
Adviseurs/montage:
Bowie97
Jantje 2 (nog niet zeker)
Toeter in/ombouw:
AlexVB
Bigfatpete
bigwade
Labramatiér
Kijken:
Smart
Iemand vergeten ?
Ruimte anders voor nog 5 m/v hoor
Wel op tijd je toeter+kit bestellen.
Laat het weten..
Die stond al ergens op pagina 1 of 2
Maar eh Jantje, heb je zin enof tijd om op 3/9 aanwezig te zijn als adviseur op de toetermontagedag te Nieuwegein.
Mag je lekker blijven zitten ivm knietjes en krijg je ook nog koffie en een broodje.
Laat even weten.
Hey grappenmaker,het is crisis,weet je wel wat zo'n auto kost per maand..
@asterix, je had je eigen draadje even kunnen bezoeken met alle links en prijzen:
http://www.kiaclub.nl/topic/6756-welke-motorolie-is-het-beste/
Had je die 15K wissel nou gedaan ?
En wat kostte dat ?
Die olie van mij ziet er met 18K nog prima uit.. nog 12K te gaan..
Hadden we dat niet ergens in een draadje onderhoud staan ?
Duitse olie was een stuk goedkoper, zelfs incl. verzenden.
Beter ook trouwens, want die zou 30K mee gaan ipv 15K
De OH prijzen staan vast, dus vraag even hoe je dealer hier mee om denkt te gaan ivm korting op factuur.