Toet kost 45 euro
10% is 4,50 korting
20% is 9 eu
Ga je je daar echt zorgen over maken ?
Heen en weer rijden naar inbouw en of NWGein, incl gratis koffie, taart, gezelligheid, vrienden voor het leven etc. kost al meer, maar dan heb je ook wat.
Geen brute toet maar de originele laten zitten is het goedkoopst, het is een keuze.