Aan jovader, Venga1, Jantje2, Chrones, Angelique..
Het is echt leuk leden in real life te ontmoeten, is mijn ervaring.
Je kunt zelf wel wat filteren wie/wat en w.b beeldvorming lijkt me.
Die beeldvorming is echter beslist niet zaligmakend.
Ik had een jaar geleden nogal een meningsverschil op dit forum met Ger.W w.b rekening rijden en dan blijkt dat toch, na ontmoeting, Ger, echt een hele toffe peer te zijn, HAHA!
Zo zie je maar weer