Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Die het wel doet, met los ultralight front en de helft goedkoper ? Bedoel je die ?
  2. Hou nou op anders gaat hij straks toch weer twijfelen.........
  3. Altijd doen
  4. Dat is niet helemaal waar. Ik kwam eind aug een man tegen bij een autoschadebedrijf en die hoefde niet te updaten want die kreeg elke zoveel weken een nieuwe navi. Kosten ca 3500 per gebeurtenis, incl schade. Heb dat al es gepost maar kon het zo snel niet vinden. Ging om zo'n beroemde VAG navi Was toch echt een leasebak.....
  5. Mooi, we gaan het binnen enkele dagen ook horen van Chrones
  6. Dat laatste ben ik met je eens. Met wasbenzine of weet ik wat zou ik de hele tekstbalk onderin weghalen met Pioneer/BT/DVD etc. Misschien zittie dan een maand
  7. Leuk ! De eerste ! http://www.autoweek.nl/autoreview/28854/Kia-Sportage-20-CVVT-X-ecutive
  8. Gevalletje pech.. Maar ik zou zeker bezwaar maken bij de douane over jouw kosten. Heb echt alleen maar goede ervaringen met verzendingen uit het oosten en steevast narigheid met spullen uit Amerika (krankzinnige verzendkosten met daaroverheen btw en invoerheffing, verzendkosten worden meegerekend..)
  9. Je begrijpt het niet helemaal. Kia Navi's worden waarschijnlijk niet gejat, denk ik. De Pioneer Kenwood's etc wel vanwege verhandelbaarheid. Nee het gaat juist om die Fabrieks navi's van 1500 euro. Die zijn altijd achterhaald en kaart-updates kosten nogal geld. Kia is afhankelijk van leverancier Hard en Software. Dat gaat mis, lees Venga en Ceed forum of zoek hier op navi. Stop die 1500 eu in lekkere audio en neem voor die paar keer een TT. Dat is mijn idee Terug on topic dan maar eco-stand in relatie met automaat
  10. Moet je zoiets opzetten in een nieuw draadje http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267
  11. Mooi Man ! Maar tel alleen eens de navi terreur op dit forum w.b. fabrieks navi. IK zou er nooit een kopen en ZEKER niet voor dat geld en ZEKER niet voor die peredure en achterhaalde "updates" Maar dat is slechts mijn bescheiden mening Die eh, auto's, ja die zijn best goed hoor
  12. Denken ze hier in Utrecht echt HEEEL anders over..
  13. Ik probeer hier en daar, al dan niet kritisch, slechts behulpzaam te zijn Houdt de boel een beetje levendig hier. Veel leden informeren naar een model, kopen er
  14. Jij hebt zo'n auto, ik niet, dus ik denk alleen maar even mee. Je hebt helemaal gelijk om eens door die instellingen heen te kunnen gaan Relatie opbouwen met dealer ?
  15. HAHA, die slang heeft er nog niet in gehangen. Je krijgt zo'n bus vol en moet em vol weer inleveren. Tankinhoud is 80L en volgens VW moet je er 1100 kmm mee kunnen rijden. Ik zie het morgen wel met aftanken en inleveren. btw het reed niet verkeerd als bussie
  16. Nee, dat ben ik niet met je eens. Natuurlijk kun je de bak in M6 zetten en doorgassen helling op. Maar omdat de auto koppel te kort komt gaat dit ten koste van de brandstof. Er gaat nutteloos ongebruikte brandstof de uitlaat uit. Dat is het punt.
  17. Off Topic Rij, vanwege verhuizing, even in een VW huurbus (SIXT, prima verhuurder), heb 400 km gereden en kan volgens de board-compu nog 920 km rijden. Ook bijzonder
  18. Klaar Chrones, doe de Pioneer na diverse referenties hier, zorg voor een afneembaar front en plaats foto's na plaatsing. Have Fun !
  19. Nee Chrones, ik ben zeker niet negatief maar krijg behoorlijk jeuk van enorme twijfelbibsen w.b. dingetjes op micro-detail niveau.
  20. SJEESUS MAN, MAAK NOU EENS GEWOON OP EIGEN BENEN EEN KEUZE !!!!! Zo moeilijk is dat toch niet ?
  21. Wat een larie, heb diverse keren spullen uit Hongkong en Korea laten komen. Hongkong leveranties glijden doorgaans zo door de bus (ook dure fotospullen) en bij mijn grill en wimpers (uit Korea) moest ik op een totaal bedrag van 300 eu
  22. kun je deze ook even invullen/aanpassen in je bericht ? aantal liters\kilometer: aantal kilometers\liter:
  23. Het ging om het soort...... Idee was gewekt dat het om die originele houten dingen ging, nee dus. Veel bezoek gehad, gezellig en meer? Vertel eens, zelf had ik geen tijd. grtz!
  24. Is dat hinderlijk tijdens het rijden ? m.a.w. heb je daar last van ? De bak gaat zsm in 6 om het verbruik te dimmen. Bij hellinkje of tegenwind denkt bak, dat ga ik niet redden in 6 want ik moet 120 blijven rijden, bak gaat naar 5 of 4. Bij 120 draait de motor 2400 toeren en is nogal een eindje weg van zijn optimale koppel, dus terugschakelen. Lijkt me logisch, weet alleen niet of dit vervelend is tijdens het rijden.
  25. Ze was idd leuk met het less-pack
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...