Vanwege opwarming aarde en stijging zeespiegel was afgelopen winter ook een volstrekte vergissing..
Deze winter komt 1x in de 25 jaar voor dus Jantje, je hele familie heeft geluk gehad.
Fijn om te lezen
Ben toch blij met die extra wieltjes, voor mij ook de eerste keer.
Het doet maar even zeer w.b. geld, haha! dat dan weer wel.
Jantje, neem op tijd je pilletje en de rust en dan komt alles goed...