Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    3.5 v6

    Als mevrouw minzemartin niet zo'n top chauffeuse is zou ik zo'n mastodont niet eens overwegen, al dan niet met bull-push en weetikwat bars. Je eigen schade kan dan mee vallen, de schade aan anderen is des te groter Zelf heb ik geen ervaring met Sorento's, ben slechts bescheiden eigenaar van een 2009 2wd nepsuf Sportage..... Dat lijkt me overigens als ik dit zo lees voor jullie een betere optie....... (al dan niet v6)
  2. Bijzondere garagist....... Accu en gordels, ze zitten nou niet echt op
  3. bigwade

    3.5 v6

    HAHA, helder ! Ga in die auto rijden, laat je vrouw er in rijden (t'is nogal een grote) en laat em zeker effe keuren. 4WD problemen heb je iig niet en dat scheelt een heeeeeeeele hoop geld. btw een Sportage is een andere (kleinere) optie grtz!
  4. bigwade

    3.5 v6

    ? ben ik benieuwd naar je eigen auto 3 kinderen passen ook in een picanto tenslotte, haha. grtz!
  5. Je zit wel met je koker direct onder het glasdak. Bij een normaal dak zit daar spul en een hemeltje tussen. De wrijving van lucht en het glasdak zul je dus altijd meer horen dan een gewoon dak. Gewoon 90 rijden en je bent er vanaf
  6. bigwade

    3.5 v6

    Wat is een 24 gpk 5 ? btw zo'n 2wd kan heel interessant zijn als je er toch niet de blubber mee in gaat. Je hebt geen duur gezeik van "tussenbak ellende" en meer. Daarnaast kun je de auto pimpen met iets grotere achterwielen omdat ze nu niet meer even groot hoeven te zijn. Staat leuk. Blijft natuurlijk wel een
  7. bigwade

    3.5 v6

    Wist het ook niet maar ze bestaan http://www.kia-forums.com/2003-2010-sorento-forum/60848-05-sorento-2wd-transmission-oil-change.html#post298515 http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2003-kia-sorento.htm Import ?
  8. bigwade

    slappe vering

    De bandenspanning heeft natuurlijk niets te maken met het inveren onder gewicht. Die fietsendragers hangen behoorlijk achter de auto en dat zou de oorzaak kunnen zijn. idd hulpveren kunnen ook helpen.
  9. Interessant probleem
  10. Kun je deze http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 even invullen en zo nu en dan updaten naar mate de auto meer is ingereden ? Zelfde vraag voor plasmadesign
  11. Misschien is dat het "bouwen aan een merk" of het incalculeren van die 7 jaar garantie. Als ik e.e.a. hier lees heeft Kia dat geld gewoon nodig om drooggelopen Venga's, van onder de ceed vallende aircodelen, navi problemen en meer op te lossen. Geen idee hoe dat bij Joendaai zit, ook al hebben we er een, (i10) ik kom nooit op dat forum. Kwalitatief zal er amper/geen verschil zijn. Een dingetje extra hier een dingetje minder daar, dat werk. Maar idd prijsverschillen worden ineens wel duidelijker. BTW, WK budgetten moeten ook terug betaald worden
  12. Ik zou zeggen, weg dat ding ! Of er gewoon met gas op los gaan en de garage die de revisie heeft gedaan voor alle extra kosten aansprakelijk stellen......
  13. Fraaie bak ! wil je ajb je werkelijke verbruik bijhouden en invullen op : http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 Dat mag na tank 1/2/3 etc, DOEN !
  14. De eerste 2 zijn binnen, bedenk wel dat de auto's moeten worden ingereden. Blijf het op deze manier invullen, dit is PRIMA zo om een goed beeld te krijgen. Graag meer respons van ander rijders ! en zwafra en bigfatpete graag updaten wanneer mogelijk. Dank !
  15. Jaha, je kunt en mag hier ook lachen
  16. Dat vind ik echt heel jammer ! De humor en technische tips kon ik bijzonder waarderen. Jantje, het ga je goed !
  17. Crum is Kia techneut en zegt ketting, dan is het dus ketting.
  18. Ben zelf ook niet zo'n fan van elektrische stuurbekrachtiging. Bij onze Joendaai i10 zit je constant te corrigeren en datzelfde heb ik ook gemerkt bij leen Kia's als de Venga. Geen idee hoe het bij de nieuwe Sorento zit. Een hydraulische bekrachtiging heeft w.b. rijden toch mijn voorkeur.
  19. Als dit echt zo is vind ik dat je van Kia kunt eisen dat er een ander, maar dan werkend, navigatie systeem in je auto wordt gemonteerd. (Je hebt er toch al teveel voor betaald, JVC dubbeldin heb je al voor 699 bij de navishop) Dit is echt te gek voor woorden.
  20. bigwade

    mijnkia

    Dat "Mijn Kia" gaan we meenemen met het gesprek met KiaNL. zie ook http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=42127&postcount=167
  21. Die positieve insteek kunnen we bijzonder waarderen Veel plezier iig ! En eh....... foto's ! grtz!
  22. bigwade

    Gespot

    Volgens de database van AW rijden er 9.635 ceeds rond. De kans is bijna nul dat er hier een match op dit forum komt. We kunnen beter een draadje opzetten met de leukst gepimpte Kia's MET foto's. Afgezien van type of leeftijd. Het is maar een ideetje. grtz!
  23. TS is Topic starter..... sorry zit vanwege photo ook wel eens op Engelstalige forums, excuus ! Draadbeginner DB kan ook.....
  24. Ja toch....... btw jij als ex-sleurhutgebruikerennudeskundige (scrabble) en "best pimped" Venga 1.4 eigenaar...... Zou je daar die sleurhut van dat gewicht achter willen hangen ? Daar heeft TS wat aan namelijk.
  25. Het was ook meer een verwijzing naar Hanne en haar ervaringen en de TS kan haar desnoods nu PM'en en hoeft niet te zoeken. Service toch ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...