Misschien is dat het "bouwen aan een merk" of het incalculeren van die 7 jaar garantie.
Als ik e.e.a. hier lees heeft Kia dat geld gewoon nodig om drooggelopen Venga's, van onder de ceed vallende aircodelen, navi problemen en meer op te lossen.
Geen idee hoe dat bij Joendaai zit, ook al hebben we er een, (i10) ik kom nooit op dat forum.
Kwalitatief zal er amper/geen verschil zijn.
Een dingetje extra hier een dingetje minder daar, dat werk.
Maar idd prijsverschillen worden ineens wel duidelijker.
BTW, WK budgetten moeten ook terug betaald worden