Ah, dat zijn er 2 met een automaat en een 1.6...
Die worden kennelijk op een andere lijn in de fabriek gemaakt dan de budget 1.4 bakkies
Heren, bedankt voor deze info en geniet van jullie voitures.....
En Henk, saai ????
Je had em ook ala Smart aan kunnen laten kleden, HAHA!