Ach, o.a Mitsubishi heeft 2 aantrekkelijke alternatieven.
De ASX, fractioneel kleiner dan de huidige Sportage.
Laadruimte komt ca overeen, met redelijk vlakke laadvloer, vergelijkbaar.
Zuinige 1.6 voor een sloot minder geld (automaat CVT volgt volgend jaar)
1.8 CVT is al leverbaar in bijv. UK.
Dan de Outlander (made in Born, NL) een slagje groter dan de huidige Sportage, 4.66m, met een hele handige laadvloer en een CVT aut (direct leverbaar) voor 500 eu die zuiniger zou zijn dan de handbak.
Ben even wezen kijken en vond hem grooooot.
Fraaie auto, stuur zit iets te laag (?), mooie materialen.
(kwaliteits indruk pietsie minder dan mijn huidige Sportage, zoals deur klepgevoel en de spullen onder de motorkap, raar maar waar)
En ehhhhhhh, geen USB, tobben dus.
We kijken ook verder.......