Welnee.... bij een boer in de buurt, en zeker in Doetinchem is dat eitje.
Camper zelf kost alleen meer dan een auto met caravan en rijdt beslist minder.
Daarnaast moet je dat ding aan de praat houden, ook in de winter..
Kijk ook eens naar huurprijzen.
Daar zit je met 3 man lachend voor op Majorca (als je dat zou willen)