Hou es op....
vroeger draaide een airco misschien altijd mee met CC systemen, nu alleen wanneer nodig.
Ook ik ervaar schokjes met mijn Sportage 2.0 en de Venga waar ik van de week mee heb gereden. (simpele airco, geen CC)
ook onze Joendaai i10 doet hetzelfde, boeie.....
Mijn ex Chevy Van 5.7 V8 had een relais schakeling, merkte je bij het rijden geen reet van (gek h