Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Als je wil....... dan kan het, beetje dit idee: Wat dacht je overigens van rupsbanden ?
  2. bigwade

    Kentekenplaat

    Ik heb onlangs een auto-levering AAN mijn dealer gezien en dat is best sneu. Overal, plastic en stickers, rommel los in de auto, vies, folie over autodelen en meer. Dat mag de dealer middels poetsbedrijf en meer afwerken. Of er
  3. Volgens mij kun je die podlights van Alex ook voor het stropen gebruiken.....
  4. Ja zal het met me eens zijn dat die eerste plakstrips er op de Venga niet uitzien, toch ?
  5. straks bij de dealer....... Het staat niet mooi, net als die plakdingen op een Venga, vind ik.
  6. Valt misschien ook niet mee als je dagelijks in pools praat en denkt een snedig grapje in het NL te maken. Ik vond het wel meevallen hoor..... Afgerond dus. Maar eh, zit er niet net zo'n gaatje in de achtersproeier waarmee je dat ding kan richten zoals bij de voorsproeiers ? Ik meen dat Smart daar ooit iets over had geschreven.
  7. bosje bloemen naar Aalsmeer...... (er is iets met water en zee, maar ben het even kwijt) Ach, het gaat om het gebaar. Goed bezig daar....
  8. De naam erbij helpt echt om verwarring te voorkomen. Er zijn ook namelijk Kia garages dealer-af en er zijn ook Kia service punten. Maar eh.....deze toevallig ?? http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=4947 Ongelofelijk verhaal en goed dat dealer/werkplaats 2 het dus wel goed hebben opgepakt met behoorlijke monteurs. Van het stukje van Karen (http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=39121&postcount=18) krijg ik ook kromme tenen. Die auto is amper 4jaar oud met 20K op de teller en heeft (net buiten de garantie ?) veel geld gekost. 20.000km ! dat KAN dus niet en is net als bij jou onwil of onkunde van de dealer/werkplaats. Suc6
  9. Ik zou aan die pilletjes voor lekkages niet beginnen, dat is lapwerk. Ik heb geen idee hoe oud de auto is en wat je er aan geld nog in wilt investeren maar ik zie hier http://www.mijnautoonderdelen.nl/zoeken-op-voertuig/?pid=4&menucode=28&partcode=295 dat een nieuwe radiateur 100-150 eu incl. btw ex montage is. Als je een handige buurtgarage hebt kan dat er misschien voor niet al te veel in.....
  10. naam+locatie.......
  11. Handig, zo net na de vakantie.......goed bezig..
  12. Leuk man, stel je even voor in een nieuw draadje, Krijg je de gebruikelijke welkomsdingen over je heen........
  13. Nou die piraterij zou niet hoeven. Voor 59 euri heb je idd een TT update en voor 40 eu extra krijg je er nog een machine bij ook. Dit is een vorm van diefstal. Je zal maar zo'n inbouwding via een of ander pret-pakket hebben zitten, dan zit je er wel aan vast of gaat voor de TT route (leuke trouwens..)
  14. Wist niet dat ze humor hadden in Zeeuws Vlaanderen. Heb er de laatste 48 jaar in Cadzand (als vakantieplek) nooit wat van gemerkt iig.
  15. Kijkbeleving met KPN digitenne is zeer apart. Hoor heel de stad (Utrecht) 1-2 sec eerder juichen.......grrrrrrrrrrr. Vier dus ook oud en nieuw steeds net te laat...... Tobben dus, HAHA!
  16. Ah, veel yanken zijn ook geleverd met "skai"...nep-leer..... Plakt zo lekker aan je benen met korte broek en warm weer. Da's idd plastic. Verder nooit problemen gehad met de lederen stoelen in mijn yanken. Ook geen scheuren of wat dan ook in mijn Chevy stoel na 273.000km
  17. Begrijp ik goed dat je een 2 jaar "oude" navi hebt voor pak em beet 1400 eu en dat een update na 2 jaar 700 euro kost ? Geldt dat voor elke Kia Navi ? Nou ben ik toch al niet zo'n fan van die inbouw navi's maar dit is echt absurd. 2100 euro is in oud geld (jaja, daar istie weer) 4620 gulden
  18. Heren, jullie zitten in de verkeerde draad !! AUB deze gebruiken http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3806&page=65
  19. Ik heb ruim 15 jaar met leren bekleding gereden, mind you, echt Amerikaans leer en geen "hondenkontenbont" zoals Ger dat in http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=36331&postcount=16 zo fraai beschrijft. Ik heb nooit aan enige vorm van onderhoud gedaan buiten af en toe met een vochtige theedoek de boel een beetje schoon wrijven. Of dat met dat "hondenkontenbont" ook voldoende is weet ik niet. Probeer het maar eens, kost niks tenslotte
  20. bigwade

    airco vraag.

    Hou es op.... vroeger draaide een airco misschien altijd mee met CC systemen, nu alleen wanneer nodig. Ook ik ervaar schokjes met mijn Sportage 2.0 en de Venga waar ik van de week mee heb gereden. (simpele airco, geen CC) ook onze Joendaai i10 doet hetzelfde, boeie..... Mijn ex Chevy Van 5.7 V8 had een relais schakeling, merkte je bij het rijden geen reet van (gek h
  21. bigwade

    De 1000

    zure doos....... Laat ons in de waan.
  22. bigwade

    De 1000

    TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! We hebben er een 1000 bij ! VAN HARTE Frank
  23. Gaat de goede kant op, HAHA! Nou nog een tikkie meer van voren en dan heb je een stoere bak EN avatar
  24. Je laat ons natuurlijk wel weten als die ambtenaar is geweest. Maak je geen zorgen, die lamlul buurman gaat er voor.....HAHA!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...