Beste Kia Fan
leuk die halve info.
Daar hebben vakantiegangers echt wat aan.
Het zou je sieren om je halve info aan te vullen met de andere
helft in plaats van deze bangmakerij te plaatsen.
Je hebt vast ingangen genoeg om het geheel
te vertelllen..
Ik vond Utrecht Cadzand al een "opgave", HAHA
(kinderen 1 en 3, voyager met airco, 1994)
de "rit" van afgelopen zaterdag, achterin de Sportage hebben
ze weer doorstaan ( nu 16 en 19) HAHA!!
Sterkte!!
De winst moet ergens vandaan komen.....
Ik vind het verkeerde zuinigheid en dat kost ze nu dus al diverse nieuwe motoren.
Hadden ze een hoop 2 euro metertjes voor kunnen plaatsen, toch ?
Heb er zelf ook geen in mijn Sportage.......eerdere type (2008 ) nog wel.
slappe pot......
Heb even ons volkslied weer eens doorgenomen.
Van duitschen bloed/koninck van hispanie.......
Het had er dus van moeten komen.
Goed voor de kustgebieden, de DE auto's kunnen heel blijven....
En eh Spanje, ach..... 3-1 ?
ja en nee...... (of andersom)
Nee: Werkplaats had het VOOR aflevering moeten controleren !!!!!!!
(zeker vanaf die datum)
Ja: ze gaan het oplossen...
Jij als klant kan daar niet de dupe van zijn. punt.
Probleem (?50ct klemmetje) is bekend, nu nog de communicatie......
Ron, een beetje meer info zoals type, motor, km stand , laatste beurt kan beslist helpen.
Er lopen hier zat techneuten, maar dan moet je wel info geven
Dat werkt niet.
Je moet leverancier gelegenheid geven het probleem op te lossen.
Doen ze dat herhaaldelijk niet, dan kan je pas verder.
Het is een SCHANDE dat zoiets over matten (3-7 eu inkoop) moet gaan.
Je auto ziet er van binnen na 5000 km brak uit..
Zal je maar een gast in je auto hebben, die denk meteen, zoals die mat is is de kwaliteit van de hele auto.......
shame Kia !
sja en Zeeuws Vlamen zijn nog een tikkie anders dan de rest van de Zeeuwen, fact, HAHA!
En dan maakt kust of binnenland OOK nog es veel uit.
(ervaringsdeskundige als tourist.)
op 1: een werkende achterruitsproeier, en dan niet richting onkel agent......
De 11e zei je ? voor of na.......??
Ik zou oranje attributen in zoiets als een vuilniszak doen, uit het zicht.......
Je weet maar nooit, HAHA!