Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ah, dat deed het meeste zeer..........scuzie
  2. sorry, idd een r te veel
  3. Tja zo'n Gardameer verplaatsen ze ook niet zo maar even, die navi zal het daar nog wel even doen....... WB die stick, is dat het gevolg van mijn lompe handen ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34174&postcount=30 U kunt een verse declareren........indien nodig.
  4. Tja Italia h
  5. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    Ja en ook dikke doei toen. En de kinderen zijn echt niks tekort gekomen met hun Nintendo's en iPods hoor.......
  6. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    meneer nog wel. Ik kon het even vanwege acute luiigheid niet zo snel vinden. Dank voor de link Grote Jan.. idd in nog geen 1000 jaar ! Venga1
  7. Kia en electronica....... Die cursus hebben ze nog niet helemaal afgerond, lijkt wel..
  8. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    prima idee die 950euri haal ik uit dit http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=40567&postcount=4
  9. van harte je bent misschien wel de eerste, iig hier
  10. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    IK WIL EEN FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Mevrouw Smart, DOE het !!!!!!!!!! Klopt, maar ook richting Dordogne konden ze echt op hun kop gaan staan hoor, niks van die kul. (riant achterin een ChevyVan van 5.5m met captain chairs, zoek het lekker uit met je boekjes, blaadjes, gameboy, gele auto's buiten etc.) 99,9% van die dvd's hebben ze toch al 10x gezien Dikke doei, niks 950 euro voor 2-3-4 weekjes per jaar. Nogmaals, da's mijn bescheiden mening
  11. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    Waanzinnig sneu voor je.. Kun je die kinderen niet in toom houden met bijv. een kekke Nintendo ? Zelf vind ik die hoofdsteun-dvd venstertjes de grootste kul die er op auto accessoire-gebied te krijgen is (met name voor dat geld en de geringe gebruiksduur) Maar eh..... da's mijn mening hoor
  12. Een zekere Nissan/KIA dealer in Breda verkoopt zich suf aan QQ's en vanaf aug-sept vast ook aan de, door de importeur duurder gemaakte, Sportages. Het volk wil ze tenslotte...... Wellicht heeft deze dealer ruimte om jouw trots neer te zetten. Hier noemen we hem gewoon peterrrrrr, trouwens Suc6
  13. idd wat verwarring.. Buiten jouw eigen plaatsingen had ik nog andere links gevonden. Erg leuke auto en zou het prima doen als showroom-trekker bij een grote Kiadealer.....
  14. Je was me voor, haha ! Lijstjes zijn gemonteerd afgerekend bij "dealert". Daar heb je dus een koop en montage overeenkomst mee. Met het welles nietes van het na-traject heb jij feitelijk niks te maken. Ik vind het wel een schande dat ze met zo'n dure bak zo moeilijk doen hoor. Sterkte !
  15. Bijzondere auto...... op google kom je vaak al jouw plaatsingen tegen. Vond er ook andere: http://forum.belgium4x4.be/showthread.php?45964-Kia-Retona http://www.marktnet.nl/Kia-RETONA-2-0-TURBO-DIESEL-Leuke-Jeep-2000-5969626.htm http://www.moniteurautomobile.be/voiture-occasion/kia/retona-1438664.htm Suc6!
  16. AW verkoopcijfers 2010 Sportage (retro) 697 Sorento 736 Outlander 797 QQ 2354 Die laatste doet het heel goed. Je zult maar dealer van Kia EN Nissan zijn....... )
  17. Nee, beslist geen negativiteit, slechts een kritische houding. Yep een Joendaai forum is er. Ja doei..... is de Sportage dan ook ineens in DL en BE 2000 euri duurder ? Kan het niet vinden.. Die discussie heeft wel zin en er wordt aan gewerkt. Kia in NL heeft nl. andere intervallen dan in de rest van Europa. Dat heeft Kia NL zomaar bepaald. Nogmaals, daar wordt aan gewerkt. W.B garantie; overal staat GROOT 7 jaar, maar dat is beperkt. Tijger er de diverse boekjes maar voor door. De garantie is iig wel een heeeeeeeeeeeeeeel stuk beter dan de concurrentie maar zou duidelijker moeten worden gecommuniceerd. Jij en ik begrijpen het vast maar Jan met de Pet (niet Jantje) waarschijnlijk niet. Nergens wordt geroepen dat Kia Kut/Klote is...... Zoals beschreven is de fabriek op de goede weg met aansprekende auto's. De importclub echter zorgt voor nare ruis......... Zelf ben ik uitermate tevreden over mijn retro Sportage, buiten het schakelen. Auto zit goed in elkaar, alles doet het, voelt degelijk aan etc. Niks mis mee.
  18. Dat zie je niet verkeerd. Slijtage ( het woord zegt het al) van accu en startmotor valt niet binnen de garantie van 7 jr. De accu is een pere dure. Het Start/Stop systeem is naar mijn idee alleen opgezet om binnen emissie eisen te blijven volgens test normen. Dat het in de praktijk zou moeten werken doet er niet toe vanuit de fabrikanten. Geef ze eens ongelijk. Jij zit wel vast aan die dure accu's en die kosten meer dan jouw brandstofbesparing (denk ik) Zelf zou ik zo'n start/stop systeem bij aflevering direct laten killen door de dealer. Nooit aan dus. Ik kan het helemaal fout hebben maar heb hier en op het www nog geen tegenbewijs gezien.
  19. Welkom, 1e en duurste Ruud...... Veel plezier met je auto !
  20. ach, veel valt er wel onder, veel ook niet. Een algemene, duidelijke pdf zou helpen denk ik.
  21. Kia EU heeft de boel overgenomen. Kia NL heeft zich failliet laten verklaren en is met hetzelfde personeelsbestand (min wat minderen) doorgegaan. De enorme verkoopstijging kan ook niet anders want elke verkochte auto meer dan nul is winst. Je hebt een punt alleen hebben ze dat in Vianen nog niet door Jawel, prijs. Mind you, Joendaai is moeder, Kia is dochter, gered uit een faillissement.
  22. Die 2000 eu prijsverhoging ineens vind ik nou niet getuigen van klantenbinding zullen we maar zeggen....
  23. bigwade

    dvd hoofdsteunen

    Kinderen lekker naar buiten laten kijken. Gele auto's tellen, dat werk.... Kost ook niks
  24. Dat wordt dan uitproberen.... Ik zou sowieso ook eens in de nieuwe Sportage gaan rijden hoor. Ik weet niet of er een demo automaat ergens beschikbaar is maar dan kun je zelf ervaren of die motor je wel of niet zint. Dat komt op de 1.6 Of dat start/stop zin heeft is de vraag.. zie http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4947
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...