Dat valt kennelijk mee.
Stond laatst bij de Tango naast een werkelijk oogverblindende 730 M
De eigenaar vertelde me dat hij er 1:12 op de snelweg mee deed en in de stad 1:8 (benzine) maar gemiddeld 1:10
Dat doe mijn Sportage ook. (1:10,7 vooruit)
Heb net m'n Auto en Motor Klassiek magazine door de bus gekregen en daar zie ik toch voor 10.000 euri en minder hele fraaie dingen die wb vrij zijn, geen last krijgen van km heffing, goed op lpg kunnen en meer.
(hou je veel geld over voor OH)
Ik begrijp dat je eerste ervaring met de benz geen succes was maar er is echt meer.
Als het geld niet echt in de zak brand, zou ik daar eens rustig naar kijken.
Die eerste bluts/kras in die Dacia zit er waarschijnlijk ook binnen 3 maanden op.
Suc6!
__________________