Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee turbo word door de uitlaat gassen op toeren gebracht en die perst door die andere buis

Verse lucht terug naar de inlaat van de motor dus het is nu dus een bi turbo

En ook ik denk dat je dan je garantie ol je motor verspeeld :wink:)

Maar het ziet er wel stoer uit

• 2 weken later...
Geplaatst

Nee hoor, als je achter de auto staat zie je ze voldoende. Ik vind chroom bij een zwarte auto (sommigen noemen het een l**kauto) niet mooi staan, maar dat is puur een persoonlijke smaak.

Je ziet ze weleens rondrijden met opvallende gekleurde karretjes waarbij de pijpen zo'n 20 cm uitsteken ook :| . Toevallig kwamen er vanmiddag 2 'dikke veertigers' (die graag weer 18 willen zijn hahaha) bij Bas ook langs met een knalgele jaren '80 Opel met erg uitstekende pijpjes.. erggg zeg als je dat ziet hahaha

Het geluid is erg mooi en aardig 'beschaafd', de zogenaamde 'kantoortutjes' in een Picanto oid. moeten nu zeker niet voor me rijden hahaha :wink:

Geplaatst

Mijn 'potje' zit er sinds vandaag eindelijk onder (weekje eerder dan aanvankelijk gepland stond).

Bas (van BasTech) heeft er 4 uur werk aan gehad, liever gezegd 'vakwerk'. Het geheel is erg mooi geworden met een smaakvol geluidje :winkiss: .

Foto's van de klus zijn te bewonderen op: http://members.chello.nl/dstroomb/

GEIL!!!! Super mooi.

Ps had je er niet een turbootje tussen kunnen zetten zoals bij die GT-R? :wink:

Geplaatst

@Specialmade

Dank!

Dat dacht ik dus juist ook, het maakt het zo ook meer een geheel.

Heb je veel chroom aan je auto dan lijkt het me logisch(-er) om sierstukken in chroom te gebruiken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...