Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sleutel er op en toen een klap met een hamer gegeven ??

ik doe het met een kniesleutel 10 die er overheen en dan geef ik er een ruk aan  :-)  :-)

Geplaatst

Waar is die rode draad voor wat op die rode gaat, ik heb het nou zo aangesloten volgens instructie maar doet helemaal niks

Wist je dat als je een beetje handig bent je elektrisch inklapbare spiegelsook automatisch kunt laten in en uit klappen ???hier onder heb ik een beknopte handleiding gemaakt voor de handige mensen onder onsals je het op deze manier aansluit dan heb en kan je het knopje niet meer gebruiken (behalve om de spiegels ingeklapt te houdende spiegels klappen zodra je je contact aanzet open en als je je contact uitzet duurt het ongeveer 30 secondenvoor dat ze weer inklappen tenzij je de deur open doet dan klappen ze meteen inmaar ik zou zeggen kijk even naar het bijgevoegde filmpje om het een en ander te verduidenlijkeook gaan ze niet inklappen als je je motor langer dan 30 seconden op de ISG word uitgeschakeld (stopen voor het stoplicht )1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

Sorry, ik heb mijn set ook van eBay.

Er zullen er vast wel in NL te koop zijn, maar waarschijnlijk voor VEEL hogere bedragen...

Waar dan want ik heb al gekeken op google maar kan niks vinden

Geplaatst

Wat denk jij dat er in zo een kastje zit ?? Een stukje electronica en 2 hele kleine relais

Maar dat kastje zit er bij mij nunal weer heel wat jaartjes zonder problemen in ( na dat ik van de. Grote relays ben afgestapt)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

En ik heb dit kastje al bij heel veel club leden ingebouwd en er is er volgens mij nog nooit 1 stuk gegaan

Dus gewoon bestellen en ff geduld hebben maar dan hebbie ook wel wat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Die dealer optie werkt hier al anderhalf jaar feilloos (en nooit gezeur achteraf over garantie).

Geplaatst

het is nog steeds vakantie tijd dat scheelt meestal 

maar soms duurt het dan alsnog heel erg lang die gene die het minste betaald voor verzending die gaat gewoon achter in de rij en moet dan wachten tot er een container vol is voor het word verstuurd 

Geplaatst

dat ligt er maar net aan hoe je hem aansluit 

je kunt hem ook zo aansluiten dat de spiegels inklappen met het opslot doen van de auto 

en openen pas als je je contact aanzet 

of openen als je je wagen van het slot af haalt 

dus keuze genoeg  :-)  :-)  :-)

Geplaatst

hmmm je hebt de gebruikt aanwijzing echt niet gelezen dus  :wink:  :wink:

dat doe je door de draad die aan de centrale deur vergrendeling voor het open van de spiegels word gebruikt niet aan te sluiten

en alleen de sluit draad aan te sluiten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...