Seafox Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Ik krijg binnenkort een nieuwe bril dus misschien 3 Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Hebben wij weer. Onze Sinterklaas doet zoiets niet Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Picanto? Ja Warmentuuter, daar achter staat een Picanto. Nu bij Specsavers: winterkorting op alle monturen en met ontspiegelde glazen Grtz. Specialmade 2 Quote
Lique Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Ja Warmentuuter, daar achter staat een Picanto. Nu bij Specsavers: winterkorting op alle monturen en met ontspiegelde glazen Grtz. Specialmade Dat zal een Picanto zijn, maar die staat er alleen om de plu te showen. Achter mijn naam hebben ze "Kia Sportage" gezet, terwijl ik een foto van mijn Sorento had ingestuurd. Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Lique, Ik weet dat jij een Sorento hebt. Zag onlangs nog een prachtige (actie) foto van je bolide. Dat daar een Kia Cee'd staat, en bij jouw naam Sportage, is slordig van Kia maar dat Warmentuuter op een post van Seafox reageert met: "picanto"??? was voor mij de reden om reclame te maken voor Specsavers Lique toch gefeliciteerd met je Kia paraplu. Hopelijk heb je hem niet teveel nodig blijft het bij ons ook nog droog. Grtz. Specialmade 1 Quote
Seafox Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Lique, Ik weet dat jij een Sorento hebt. Zag onlangs nog een prachtige (actie) foto van je bolide. Dat daar een Kia Cee'd staat, en bij jouw naam Sportage, is slordig van Kia maar dat Warmentuuter op een post van Seafox reageert met: "picanto"??? was voor mij de reden om reclame te maken voor Sepcsavers Lique toch gefeliciteerd met je Kia paraplu. Hopelijk heb je hem niet teveel nodig blijft het bij ons ook nog droog. Grtz. Specialmade Ik denk dat je aandelen er in hebt 1 Quote
Seafox Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Hoe ontwijk je een file in Rusland en ja weer in Rusland... http://www.youtube.com/watch?v=PbGMzAaljxs 1 Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Ik denk dat je aandelen er in hebt SSSSSSttt.... niet verder vertellen hé Grtz. Specialmade 1 Quote
Seafox Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 SSSSSSttt.... niet verder vertellen hé Grtz. Specialmade ik zeg niks... 1 Quote
Specialmade Geplaatst 15 November, 2013 Geplaatst 15 November, 2013 Ik wist wel dat ik je kon vertrouwen Grtz. Specialmade 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Ja Warmentuuter, daar achter staat een Picanto. Nu bij Specsavers: winterkorting op alle monturen en met ontspiegelde glazen Grtz. Specialmade Onvoorstelbaar........ Tja Warmentuuter daar achter staat een Picanto. En dan meteen Specsavers erbij halen omdat ik brildragend ben. Zo jammer dit. Ik zie natuurlijk alleen de beste Kia ooit gemaakt en een paraplu. En Lique natuurlijk gefeliciteerd met de paraplu Want je hebt een mooi plaatje geschoten van Sorento Of uhhhhh is het een toch Sportage Quote
Neo Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 Daarnet tegengekomen. Hij heeft wel een punt... hehe 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Nog even oefenen met fotograferen. http://www.youtube.com/watch?v=lRY4-feFZZY&feature=youtu.be En uhhhhh wie niet sterk is moet slim zijn. Quote
betominice Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Dit moest ik even delen Klik 6 Quote
Jack_z Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Dit moest ik even delen Klik die had ik toevallig 10 minuten geleden zitten kijken , man ik lag echt dubbel Quote
mika kjelld Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Dit moest ik even delen Klik ik p.s in mijn broek van het lachen hoe dom kun je zijn whahahahaha 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 deze is echt niet goed bij ze hoofd 1 Quote
Seafox Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Dit moest ik even delen Klik LOL ik had hem vanmiddag gekeken op kantoor. je kon iedereen opvegen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 en als je een trucker afsnijd op de snel weg dan eindig je mischien wel zo ???? 3 Quote
chloso Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 ik p.s in mijn broek van het lachen hoe dom kun je zijn whahahahaha Haha ja ze geeft geen goed beeld over "de Belgen" Lagen hier zelf ook strijk over haar frats Maar er zijn Belgen die wel koffie kunnen zetten zoals het hoort ;) 2 Quote
Jack_z Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 ik herkende jou gelijk met die pruik op in dat Kia jasje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.