Ki'aad Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 . Bij kriebel toch noggis dit broekkie probere...... 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 ik stelde voor om "het" Picanto te noemen maar dat vinden ze maar helemaal niets ? Picanta...ken ook.... Quote
Gast e49memling Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 heren, ik bedank jullie voor de aandacht over mijn lingerie het gaat momenteel echt steeds strakker zitten want mijn schoondochter moet echt een dezer dagen mijn eerste kleinkind uitpoepen BIjna-opa-ervaring? Is dit een grap, of om te huilen? Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 BIjna-opa-ervaring? Is dit een gap, of om te huilen? om te huilen, want hoe kan ik nu al weten welke dakdragers ik op dat kind kan monteren ? maar het is geen grap ik wordt Opa en dat is echt, koop ik een picanto gaan die 2 als konijnen tekeer Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Picanta...ken ook.... Aad shut UP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Ki'aad Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 om te huilen, want hoe kan ik nu al weten welke dakdragers ik op dat kind kan monteren ? maar het is geen grap ik wordt Opa en dat is echt, koop ik een picanto gaan die 2 als konijnen tekeer Ohjah...dat word dan dussuh... Picanto1...Picanto2...Picanto3...Picanto4...Picanto5...Picanto6...Picanto7...picanto8...Picanto9...Picanto10...Picanto11... Picanto12...Picanto13...Picanto14...Picanto15...Picanto16...Picanto17...Picanto18...Picanto19...Picanto20...Picanto21... Picanto22! Das n berg beschuitjes, Jacky! 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQBoCYF5zP5XyvTs&url=https%3A%2F%2Ffbcdn-vthumb-a.akamaihd.net%2Fhvthumb-ak-ash3%2Ft15%2F1542309_787658977914176_787658807914193_23569_2174_b.jpg&jq=100 Quote
Gast e49memling Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 om te huilen, want hoe kan ik nu al weten welke dakdragers ik op dat kind kan monteren ? maar het is geen grap ik wordt Opa en dat is echt, koop ik een picanto gaan die 2 als konijnen tekeer Fijne ervaring, ik ben 14 januari opa geworden, van een pracht van een meisje, zoon en schoondochter fier. Opa en oma natuurlijk ook. Voor wanneer is het? Voor zover dat nieuwe mensje rekening houdt met die datum natuurlijk. 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Gefeliciteerd Opa, Nog ff wachte en dan kan je eindelijk met de volgende kleinkinderen ook treintje spele...... 1 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Fijne ervaring, ik ben 14 januari opa geworden, van een pracht van een meisje, zoon en schoondochter fier. Opa en oma natuurlijk ook. Voor wanneer is het? Voor zover dat nieuwe mensje rekening houdt met die datum natuurlijk. 22 februari maar dat is de voorspelling en we zouden nu ook winter moeten hebben dus ik geloof nergens meer in dat het kindje kom is zeker, maar voor de winterbanden fanaten vrees ik het ergste :P Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Thumbs Up! Gezien het kettinkje aan de spiegel vermoed ik dat zijn zus en neef ook zijn ouders kunnen zijn. Dat is genetisch niet echt verstandig. 5 Quote
Gast e49memling Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Gefeliciteerd Opa, Nog ff wachte en dan kan je eindelijk met de volgende kleinkinderen ook treintje spele...... Als ik maar de machinist mag zijn... Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Gezien het kettinkje aan de spiegel vermoed ik dat zijn zus en neef ook zijn ouders kunnen zijn. Dat is genetisch niet echt verstandig. Nee joh, is gekomen door het duimen draaien.... Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Grappig..werd vandaag op de A12 zuidzijde bij Gouda, 14:10 bijna van de weg gedrukt door een Optima CRD rijder. Kwam braaf achter mijn Canta de Luxe+ invoegen, had alle ruimte om er omheen te gaan en deed toch even flauw met z’n knipperlichtje toen ik zonder richting aan te geven als een speer weer nederig naar de meest rechterstrook ging om ruimte voor hem te maken. Stank voor Dank ! Naast hem zat zijn moeder, zo leek….of zijn vrouw, anyway, keken beiden niet vrolijk.. Bijna Audi gedrag, bah! 1 Quote
Specialmade Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Grappig..werd vandaag op de A12 zuidzijde bij Gouda, 14:10 bijna van de weg gedrukt door een Optima CRD rijder. Kwam braaf achter mijn Canta de Luxe+ invoegen, had alle ruimte om er omheen te gaan en deed toch even flauw met z’n knipperlichtje toen ik zonder richting aan te geven als een speer weer nederig naar de meest rechterstrook ging om ruimte voor hem te maken. Stank voor Dank ! Naast hem zat zijn moeder, zo leek….of zijn vrouw, anyway, keken beiden niet vrolijk.. Bijna Audi gedrag, bah! Had je het 45 Km bordje weer niet op je auto ?? Grtz. Specialmade 4 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Wij noemen dat onnodig links rijden. En dan ook nog geen richting aan geven ppfff 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Als ik maar de machinist mag zijn... Hou dr rekening mee dat kolewagentjes uit de mode zijn: dat werkt glijk weer de geboortebeperking in de hand... Quote
Ki'aad Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Grappig..werd vandaag op de A12 zuidzijde bij Gouda, 14:10 bijna van de weg gedrukt door een Optima CRD rijder. Kwam braaf achter mijn Canta de Luxe+ invoegen, had alle ruimte om er omheen te gaan en deed toch even flauw met z’n knipperlichtje toen ik zonder richting aan te geven als een speer weer nederig naar de meest rechterstrook ging om ruimte voor hem te maken. Stank voor Dank ! Naast hem zat zijn moeder, zo leek….of zijn vrouw, anyway, keken beiden niet vrolijk.. Bijna Audi gedrag, bah! En jahoor!...deze keer had je WEER t gelijk&recht om je middevingertje omhoog te steke... Open een apart topic waar alle enge-dingen-op-de-weg opgetekend worde, ... ja, dan word t Internet ech te klein...... Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Wij noemen dat onnodig links rijden. En dan ook nog geen richting aan geven ppfff Als je op de 2e baan rijdt blijven er nog 2 over op dat stuk. Rechts van mij zat een vrachtwaggel. Verder heb ik rijles gehad in 1976 en hoefde je je knippertje niet uit te doen met het teruggaan naar de rechterbaan. Dus. @Ki'aad; zit je in zo'n fraaie Optima je slecht te gedragen met je zure hoofd. Da's helemaal niet nodig in die prachtbak, vandaar dat het me opviel. Hufterigheid is er genoeg en dat gaan we idd niet allemaal opschrijven . 3 Quote
Specialmade Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Verder heb ik rijles gehad in 1976 en hoefde je je knippertje niet uit te doen met het teruggaan naar de rechterbaan. Dus. . bw, regels veranderen in de loop van de tijd wel eens. Wel bij de les blijven hé Tip: volg eens een voorgezette rijopleiding, leren ze je precies weer hoe het hoort ! Grtz. Specialmade 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Hufterigheid is er genoeg en dat gaan we idd niet allemaal opschrijven . Zucht...helaas een juiste constatering! Krijg nou wah....per ongeluk ben ik t met je eens! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.