Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha....wie het kleine niet eert. Zo'n grote spoiler compenseert wel het nodige....

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

http://youtu.be/5iexXBXEM3U

Hasselaar Danny Kumpen is niet tevreden over de service van Citroën-garage Autogarden in Hasselt en heeft dat op een ludieke manier laten merken. Zo betaalde hij zijn rekening van 264 euro met allemaal muntjes van één, twee en vijf eurocent. "Als we in een speeltuin leven, doe ik lekker mee", luidt het.

Danny kocht 3,5 jaar geleden een gloednieuwe Citroën Grand Picasso bij Autogarden. "Maar de luchtvering aan de achterkant van de wagen ging steeds kapot. Autogarden heeft dat mankement een tweetal jaar geleden voor de eerste keer hersteld. Die herstelling viel toen binnen de garantie (twee jaar nvdr.) dus ik moest niets betalen."

Enkele maanden later begaf de vering het echter opnieuw. "De eerste herstelling was niet goed uitgevoerd", gaat Danny verder. "Ik heb dat achttien keer gemeld bij Autogarden maar toen de herstelling uiteindelijk in orde was, wilden zij enkel de kosten van het vervangstuk betalen omdat de garantie verlopen was. De werkuren waren voor mijn rekening. Toen daar nog eens de kosten van een testrit bijkwamen, was de maat vol. Ik ben maandag naar Autogarden gegaan en heb mijn factuur van 264 euro betaald met eurocentjes. Ik laat niet met mijn voeten spelen."

"Geen fout gemaakt"

Hallo Autogarden? "Wij zijn bekend met het probleem van Danny Kumpen, maar we hebben geen fout gemaakt", aldus Ward Bruyninx, CEO van Groep Bruyninx. "We hebben de situatie voorgelegd aanCitroën Benelux en zij hebben ons gelijk gegeven. Dhr. Kumpen heeft die brief ook ontvangen. Verder willen we hier geen commentaar op geven."

• Like 5
Geplaatst

Geniaal, ik heb het al een paar van deze filmpjes gezien maar blijven leuk.  :lol:

Geplaatst

Na 30 seconden afgehaakt; kunnen dit soort mensen hun "smart"foon niet landscape houden bij filmen en hun bibberietes in toom houden ?

En verder GAAT het nergens over.

Edit: Helemaal bekeken en zonder duiding van xtra40 gaat dit echt nergens over.

• Like 1
Gast e49memling
Geplaatst

Niet ongewoon dat er 'reparaties' gerekt worden tot de waarborg voorbij is.

Schoonvader ha met z'n Audi  vermogenproblemen, telkens weer half hersteld; Ze probeerden in de garage duidelijk eronderuit te komen tot de waarborg afgelopen was. Wat ze vergeten waren was dat hij een garantieuitbreiding had genomen tot 5 jaar. Dan is het plots snel wél in orde gekomen.

Geplaatst

Hebben ze in Belgistan niet een max op betalen met losgeld zoals in NL (max €15)? Ik had hem echt de zaak uitgeflikkerd met z'n geitewollen sokken… 

Geplaatst

nou maar hopen dat het niet te hard krimpt als het nat word  :wink:  :wink:

Ik denk eerder dat het breiwerk dan op straat ligt, haha 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...