Ki'aad Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 Je bent er even niet bij ahw, haha ! Even terug komen op die gehaakte Morris Die krijgt nog een wat hogere WTF factor want dat haak- en breiwerk komt uit een subsidie-potje van de gemeente Utrecht om het leed van een tijdelijk afgesloten fietstunneltje te verzachten.. Ik zeg knattergak ! . Mot ik s zoiets schrijve... krijg k glijk n "0-waarschuwingspunte bord" op mn profiel gestampt! Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Mot ik s zoiets schrijve... krijg k glijk n "0-waarschuwingspunte bord" op mn profiel gestampt! Heb JIJ nog nul waarschuwingspunten?? Geen probleem, komt goed.....we gaan eraan werken! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 ja ik zeg ga zo door dan gaat dat helemaal goed komen Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Ter info: iedereen heeft de tekst 'waarschuwingspunten' onder de avatar staan, dit is echter niet zichtbaar voor anderen. Ik heb al 15 waarschuwingspunten......en kreeg er ook nog een trofee bij. Ik was er echt hartstikke trots op en dacht dat het een spel was! Maar nee, het is zomaar game over! 3 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Ter info: iedereen heeft de tekst 'waarschuwingspunten' onder de avatar staan, dit is echter niet zichtbaar voor anderen. Ik heb al 15 waarschuwingspunten......en kreeg er ook nog een trofee bij. Ik was er hartstikke trots op en dacht dat het een spel was! en glans rijk gewonnen maar als het zo door gaat ga je het dit jaar niet winnen er zijn kapers op de kust die je dit jaar gaan verstoten van de eerste plaats en die afstevenen op straf punten of een definitive ban 1 Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 ....maar als het zo door gaat ga je het dit jaar niet winnen er zijn kapers op de kust die je dit jaar gaan verstoten van de eerste plaats en die afstevenen op straf punten of een definitive ban Oh, lucky me.....it's lonely at the top! 2 Quote
Jack_z Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 da king is in da house meneer smart ik ga die hamer van je overnemen dat jij er meer dan 9000 posts voor nodig heb gehad getuigt van onervarenheid 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Had ie niet 9000 waarschuwpunte moete hebbe? Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 ........meneer smart ik ga die hamer van je overnemen Ik zou zeggen....GA ERVOOR! Het gaat je zeker lukken met die vastberadenheid en anders help ik je wel.... 2 Quote
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Even zonder dollen, ik denk dat de bans en waarschuwingspunten op dit forum sinds 5 jaar op 1-2 handen te tellen is.. Daar hebben die 18000 berichtjes misschien ook wat mee te maken 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 AHA!!! 18.000 berichte....dus TOCH een-en-dezelfde persoon? :ph34r: Quote
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Nee dat mag niet; forum reglement. 1 account p.p. Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Maar boven de 9000 postings heb je wel meer rechten......toch? Quote
Ki'aad Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Ennuh...van 150 naar 9000 postjes....wah kost dat? ??: Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Vandaag nieuwe onderbroeken gescoord voor mijzelf en vriendin, inclusief tentstokken..... 2 Quote
handyman Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 alweer de lingerie van een forumlid 2 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Even zonder dollen, ik denk dat de bans en waarschuwingspunten op dit forum sinds 5 jaar op 1-2 handen te tellen is.. Daar hebben die 18000 berichtjes misschien ook wat mee te maken dat alles maakt dit forum best wel uniek er is hier dagelijks activiteit, wat op vele andere fora echt niet is 1 Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 ....er is hier dagelijks activiteit, wat op vele andere fora echt niet is En dat is een understatement! 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel. Ik ben ook moderator op Citybugclub.nl en daar is flink wat activiteit, maar dat is een TYPE-forum, net als nissan100nxclub.nl waar ik ook modereerde. Het feit dat een MERK-forum zo actief is vind ik nog steeds mooi om te zien, zelfs als sommige activiteit oeverloos ge-OH is 1 Quote
Gast e49memling Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Het feit dat een MERK-forum zo actief is vind ik nog steeds mooi om te zien, zelfs als sommige activiteit oeverloos ge-OH is Ik ben/was actief op het Peugeot-307-forum. Vooral de eerste tijd dat ik mijn peug 307 aangeschaft had (2004) was ik er ook heel actief. Het forum was actiever dan dit forum. Maar het waren helaas bijna allemaal klachten en problemen. Toegegeven, er rijden/reden een hele hoop meer Peugeots 307 rond dan Kia's, zeker in Vlaanderen. Op dit forum zijn de klachten en technische problemen beduidend minder dan op het forum 307, en ook zelden over 'zware' problemen. Dat was op het Peugeot-forum wel wat anders. Quote
Gast e49memling Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 alweer de lingerie van een forumlid Rijdt met een Picanto... 1 Quote
Jack_z Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 heren, ik bedank jullie voor de aandacht over mijn lingerie het gaat momenteel echt steeds strakker zitten want mijn schoondochter moet echt een dezer dagen mijn eerste kleinkind uitpoepen ik stelde voor om "het" Picanto te noemen maar dat vinden ze maar helemaal niets ? effe alle gekheid op een stokje ondanks mijn uiteraard altijd aanwezige koelbloedigheid voel ik soms een kriebel 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.