Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je bent er even niet bij ahw, haha !

Even terug komen op die gehaakte Morris

Die krijgt nog een wat hogere WTF factor want dat haak- en breiwerk komt uit

een subsidie-potje van de gemeente Utrecht om het leed van een tijdelijk afgesloten

fietstunneltje te verzachten..

Ik zeg knattergak !

.

Mot ik s zoiets schrijve... krijg k glijk n "0-waarschuwingspunte bord" op mn profiel gestampt!  :taz:

Geplaatst

Mot ik s zoiets schrijve... krijg k glijk n "0-waarschuwingspunte bord" op mn profiel gestampt!  :taz:

Heb JIJ nog nul waarschuwingspunten?? Geen probleem, komt goed.....we gaan eraan werken!

• Like 1
Geplaatst

Ter info: iedereen heeft de tekst 'waarschuwingspunten' onder de avatar staan, dit is echter niet zichtbaar voor anderen.

Ik heb al 15 waarschuwingspunten......en kreeg er ook nog een trofee bij. Ik was er echt hartstikke trots op en dacht dat het een spel was! :unsure:

Maar nee, het is zomaar game over!

banhammersig_zpsbf96c1ac.png

• Like 3
Geplaatst

Ter info: iedereen heeft de tekst 'waarschuwingspunten' onder de avatar staan, dit is echter niet zichtbaar voor anderen.

Ik heb al 15 waarschuwingspunten......en kreeg er ook nog een trofee bij. Ik was er hartstikke trots op en dacht dat het een spel was! :unsure:

banhammersig_zpsbf96c1ac.png

en glans rijk gewonnen 

maar als het zo door gaat ga je het dit jaar niet winnen 

er zijn kapers op de kust die je dit jaar gaan verstoten van de eerste plaats en die afstevenen op straf punten of een definitive ban  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

....maar als het zo door gaat ga je het dit jaar niet winnen er zijn kapers op de kust die je dit jaar gaan verstoten van de eerste plaats en die afstevenen op straf punten of een definitive ban  :wink:  :wink:

Oh, lucky me.....it's lonely at the top! :mrgreen:

• Like 2
Geplaatst

da king is in da house ;) meneer smart ik ga die hamer van je overnemen ;) dat jij er meer dan 9000 posts voor nodig heb gehad getuigt van onervarenheid :P

• Like 1
Geplaatst

........meneer smart ik ga die hamer van je overnemen ;)

Ik zou zeggen....GA ERVOOR! Het gaat je zeker lukken met die vastberadenheid en anders help ik je wel.... :D

• Like 2
Geplaatst

Even zonder dollen, ik denk dat de bans en waarschuwingspunten op dit forum sinds 5 jaar op 1-2 handen te tellen is..

Daar hebben die 18000  berichtjes misschien ook wat mee te maken :wink:

• Like 1
Geplaatst

Maar boven de 9000 postings heb je wel meer rechten......toch?

Geplaatst

Vandaag nieuwe onderbroeken gescoord voor mijzelf en vriendin, inclusief tentstokken.....

Grappig_zps92575dde.jpg

onderbroek_zps3a25ae5e.jpg

• Like 2
Geplaatst

Even zonder dollen, ik denk dat de bans en waarschuwingspunten op dit forum sinds 5 jaar op 1-2 handen te tellen is..

Daar hebben die 18000  berichtjes misschien ook wat mee te maken :wink:

dat alles maakt dit forum best wel uniek er is hier dagelijks activiteit, wat op vele andere fora echt niet is ;)

• Like 1
Geplaatst

....er is hier dagelijks activiteit, wat op vele andere fora echt niet is ;)

En dat is een understatement!

• Like 1
Geplaatst

Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.

Ik ben ook moderator op Citybugclub.nl en daar is flink wat activiteit, maar dat is een TYPE-forum, net als nissan100nxclub.nl waar ik ook modereerde.

Het feit dat een MERK-forum zo actief is vind ik nog steeds mooi om te zien, zelfs als sommige activiteit oeverloos ge-OH is :-)

• Like 1
Gast e49memling
Geplaatst

Het feit dat een MERK-forum zo actief is vind ik nog steeds mooi om te zien, zelfs als sommige activiteit oeverloos ge-OH is :-)

Ik ben/was actief op het Peugeot-307-forum. Vooral de eerste tijd dat ik mijn peug 307 aangeschaft had (2004) was ik er ook heel actief. Het forum was actiever dan dit forum. Maar het waren helaas bijna allemaal klachten en problemen. Toegegeven, er rijden/reden een hele hoop meer Peugeots 307 rond dan Kia's, zeker in Vlaanderen.

Op dit forum zijn de klachten en technische problemen beduidend minder dan op het forum 307, en ook zelden over 'zware' problemen. Dat was op het Peugeot-forum wel wat anders.

Gast e49memling
Geplaatst

alweer de lingerie van een forumlid  :wink:

Rijdt met een Picanto... :-)

• Like 1
Geplaatst

heren, ik bedank jullie voor de aandacht over mijn lingerie :P het gaat momenteel echt steeds strakker zitten want mijn schoondochter moet echt een dezer dagen mijn eerste kleinkind uitpoepen :P

ik stelde voor om "het" Picanto te noemen maar dat vinden ze maar helemaal niets ? effe alle gekheid op een stokje ondanks mijn uiteraard altijd aanwezige koelbloedigheid voel ik soms een kriebel :P

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...