Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast e49memling
Geplaatst

Net 3 maand geleden mijn auto besteld; leveringstermijn 3 maand. Nog altijd niks. Verdomme! Rij nog altijd Peugeot 307 en niet met een Cee'd. nog eens verdomme. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:  :evil: :evil: :evil:

Voor de mensen die in de liga tegen het vloeken zijn. (naar 't schijnt bestaat dat in Nederland) sorry, maat 't moest er uit.

• Like 1
Geplaatst

Net 3 maand geleden mijn auto besteld; leveringstermijn 3 maand. Nog altijd niks.

Al eens bij je dealer nagevraagd?

Geplaatst

Net 3 maand geleden mijn auto besteld; leveringstermijn 3 maand. Nog altijd niks. Verdomme! Rij nog altijd Peugeot 307 en niet met een Cee'd. nog eens verdomme. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dat hoort toch niet thuis in de WTF site......?

Deze hoort er dan ook niet thuis....hahahaha! keep-calm-and-drive-your-kia-2_zpse18b3f

• Like 1
Geplaatst

Deze hoort er dan ook niet thuis....hahahaha! keep-calm-and-drive-your-kia-2_zpse18b3f

Dat is nou weer zout in de wonden gooien  :mrgreen:

• Like 1
Geplaatst

Met alle respect, maar die discussie over de levering hoort hier niet thuis! In dit topic doen we aan jolijt en andere vrolijke gekkigheden.....

Gast e49memling
Geplaatst

Met alle respect, maar die discussie over de levering hoort hier niet thuis! In dit topic doen we aan jolijt en andere vrolijke gekkigheden.....

boodschap overgekomen.

Geplaatst

Vind het wel lachen hoor.

Beetje paarse krokodil; hij staat daar effect...

Snapt een Belg vast niet.. :-)    (reclamefilmpje in NL over een kwijtgeraakte paarse krokodil, google maar eens)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wats kebeurt met e49memling?

Geplaatst

@Warmentuuter Heeft misschien te maken met een grap en daarna "snapt een Belg misschien niet".

Ik heb al vele Belgen meegemaakt, en zodra je begint over moppen en IETS dat ze ook maar vaag zouden kunnen opvatten als "die Hollanders vinden ons dom" en ze voelen zich gelijk beledigd. Geen idee waar dat minderwaardigheidscomplex vandaan komt.

Geplaatst

Ik wil hem er ook bij houden, Belg of niet! Het is niet mijn bedoeling geweest hem weg te jagen van het forum, in tegendeel zelfs.

Geplaatst

Het is wel een gave die je daar hebt jij laat de leden teller achteruit lopen zo :--)

Alleen probeer dit eens op de echt lastige leden i.p.v op de nieuwe :-(

• Like 2
Geplaatst

Ik heb al vele Belgen meegemaakt, en zodra je begint over moppen en IETS dat ze ook maar vaag zouden kunnen opvatten als "die Hollanders vinden ons dom" en ze voelen zich gelijk beledigd.

O ja? Heb er nog nooit een probleem mee gehad dat jullie grappen over ons maken, omgekeerd doen wij het toch ook?

Het is alleen zo dat jullie veel meer grappen hebben over ons dan wij over jullie, maar daar is een goede reden voor :wink:

• Like 4
Geplaatst

Dit is toch de wtf sectie? Laten we het aub niet hebben over NL/BE, dat leidt tot niets. We zijn allemaal forumleden met dezelfde 'passie' voor auto's.

De teller terug laten lopen? Ja, zo komen we nooit aan die 10.000 leden!!

• Like 3
Geplaatst

Stuur je die man toch ff een mailtje, beetje jammer dat hij weg is om een geintje. Smart is toch echt 1 van degene die iedereen met respect benaderd, jammer dat hij het zo opvat. 

*houdt Belgenmop voor zich*

• Like 3
Geplaatst

Dit is toch de wtf sectie? Laten we het aub niet hebben over NL/BE, dat leidt tot niets. We zijn allemaal forumleden met dezelfde 'passie' voor auto's.

De teller terug laten lopen? Ja, zo komen we nooit aan die 10.000 leden!!

Amen

Maar goed.... 

Geplaatst

Het is wel een gave die je daar hebt jij laat de leden teller achteruit lopen zo :--)

Alleen probeer dit eens op de echt lastige leden i.p.v op de nieuwe :-(

heeft u bepaalde "lastige" leden op het oog ?

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...